Kisalföld logö

2018. 06. 23. szombat - Zoltán 12°C | 20°C Még több cikk.

Botrányos kilakoltatás: rendőrök verték? Vagy a nő rúgott?

Győr - Egy ötven év fölötti asszonyt bántalmaztak a rendőrök Győrben, mert a kilakoltatási parancs ellenére sem akarta elhagyni otthonát – állítja a Vállalkozások Érdekvédelmi Szervezete (VÉSZ). A rendőrség szerint nem bántalmazták az asszonyt, aki azonban belerúgott a rendőrbe.

Az esettel kapcsolatban a rendőrség szóvivője a kisalfold.hu-nak elmondta, visszautasítja, azt az állítást, amely szerint a rendőrök bántalmazták volna az asszonyt.

"A kilakoltatást végrehajtó rendőröket a nő nem engedte be a lakásba, az ajtóban elállta útjukat" - mondta a szóvivő. Hozzátette, a rendőrök többszöri felszólítás után sem tudtak a lakásba menni, ezért megfogták a hölgy karját, hogy szabaddá tegyék a bejáratot, ekkor rúgta meg a nő rendőrt, akik semmilyen kényszerítő eszközt - bilincs - nem használtak.

A nőt a rendőrség hivatalos személy elleni erőszak miatt előállította. A kihallgatás közben a hölgy közölte, fáj a keze és a gerince, ezért az ambulanciára szállították, kivizsgálása jelenleg is tart.

A rendőrség a győri nyomozó ügyészségen feljelentést tett a nő ellen hivatalos személy elleni erőszak miatt.

A Kisalföld önkormányzati forrásból  megtudta, hogy az  ügy hátterében egy  tizenkét éve húzódó pereskedés áll, amely többször megjárta az igazság szolgáltatás minden szintjét. 

A korábban már számos alkalommal elhalasztott kilakoltatásra jogerős bírósági ítélet alapján került sor. Forrásunk elmondása szerint az ingatlant az Inszol 1962-ben szolgálati lakásként utalta ki a hölgy szüleinek, akik több mint egy évtizede elhunytak. A nő azóta jogcím nélkül élt benne.

Korábban

A nő az ingatlan jogos tulajdonosa, tartozása nincs, egy '62-es keltezésű határozat hibája miatt viszont az utcára kerülhet. Az üggyel kapcsolatban a VÉSZ elnöke nyilatkozott az Orientpress.hu-nak.

A győri Radnóti Miklós utcában élő, 55-56 év körüli asszonyt kedd reggel próbálták kilakoltatni a helyszínre érkező rendőrök: mivel ellenállt, ezért többször is a falhoz vágták, majd leteperték – számolt be az incidensről szerkesztőségünknek Éliás Ádám, a Vállalkozások Érdekvédelmi Szervezetének (VÉSZ) elnöke, aki a kilakoltatás hírére 15 jogvédővel érkezett a helyszínre.

Az asszony – Zsigai Klára – és családja 1962 óta birtokolja az ingatlant, 2002 óta pedig ő a lakás jogos tulajdonosa is: Zsigainak tartozása nincs – a rendőrök nem is erre, hanem egy '62-es keltezésű kiutaló határozat formai hibájára hivatkoztak az erőszakos kitelepítés során. Nem hiszem, hogy egy közel ötven éves formanyomtatvány hibája miatt bárkivel is így lehetne bánni, s hogy az ilyen fokú brutalitással fellépő hatóságot nevezhetjük még rendőrségnek – mondta Éliás, hozzátéve, hogy feljelentést fognak tenni a kíméletlen eljárás miatt.

A VÉSZ és az Otthonvédők passzív élőlánccal próbálták megakadályozni a végrehajtókat, akik azonban őket sem kímélték: heves lökdösődés után végül is engedniük kellett, a rendőrök pedig új zárat szereltek az ajtóra – egyelőre beérték ennyivel.

Olvasóink írták

63 hozzászólás
  • 63. igazszó 2011. január 31. 17:00
    „Undorító városvezetés, korrupt banda! Lakásmaffia tagjait a város vezetésénél kell keresni, mert a lakásmaffia a hivatalokba költözött!”
  • 62. kenyeres 2010. április 08. 00:17
    „Kiadtak egy könyvet erről a nagyon szomorú történetről , ügyről is, amit mindenkinek tudni kell Győr városában!

    Takács Ervin: OTTHONTALANUL HAZÁTLANUL”
  • 61. gelcsa 2009. október 03. 13:24
    „Győr Város Népjóléti Osztályának " támogató segítsége"

    http://gyor.posterous.com/

    http://www.origo-haz.hu/cinke/cinke/node/6429”
  • 60. gelcsa 2009. augusztus 19. 21:50
    „VÉSZ újabb ultimátuma!
    forrás:http://www.erdekvedelem.abbcenter.com/?id=87946&cim=1

    Zalabest Behajtó Kft.
    Zalaegerszeg,

    Behajtó Úr!

    Mozgalmunk csapata azért távozott el a tegnapra, Lakatos Katalin ellen szervezett árverezés helyszínéről, mert Behajtó Úr azt mondta nekik, hogy nem lesz árverezés. A csapat vezetője pontosan és részletesen tájékoztatott engem erről és a további fejleményekről is, hogy Ön ,,megfigyelőt" küldött utánuk, akit aztán ők elkergettek. Remélem, ez volt az Ön utolsó próbálkozása, hogy csapatainkat felbőszítse, - amitől egyébként óva inteném.
    A tegnap délután kapott e-mail levelek alapján az az érzésem, hogy vagy mégis megtartotta az árverezést, vagy úgy állítja be, mintha megtartotta volna, hogy a szerencsétlen nagykanizsai asszonyt tovább zsarolja.

    Lakatos Katalin olyan kötelezettséget vállalt magára, amely nagyon súlyos, nehezen teljesíthető terhet jelent: szeptember 15-ig 500.000,- Ft-ot, december 31-ig további 830.000,- Ft-ot törleszt. Ön ezeket e feltételeket, lehetetlen határidőket szabva, addig akarja nehezíteni, hogy Lakatos Katalin ne tudja teljesíteni, s ezért Ön - alig több mint 1,3 M Ft adósság miatt - rátehesse a kezét Lakatos Katalin és családja egyetlen otthonára. Mindezt bűnös együttműködésben az AEGON Hitel Zrt.-vel, amely cégnek már amúgyis annyi kegyetlen, embertelen eljárás van a rovásán.

    Mindezek után csapataink meg fogják Önt keresni, Behajtó Úr, hogy mostmár sokkal meggyőzőbb erővel feltegyenek néhány kérdést:
    Miért hazudott nekünk?
    Miért akar háborúzni Mozgalmunkkal?
    Miért hiszi azt, hogy egy fiatalasszony kényre-kedvre ki lesz Önnek és megbízó bankjának szolgáltatva, hogy közönséges bűncselekményt hajtsanak végre ellene, büntetlenül?
    Miért hiszi azt, hogy jó üzlet lesz más emberek szerencsétlenségét és a bankok egyoldalú, jogtipró, bűnös szerződésmódosításait kihasználva, családokat kisemmizni egyetlen otthonukból?
    Miért hiszi azt, hogy Magyarországon, a 21. században mindezt meg lehet csinálni?

    Egyetlen lehetősége van: 24 órán belül közli Lakatos Katalinnal és velem, e-mailen, írásban, hogy a Lakatos Katalin által vállalt, egyébként igen súlyos kötelezettséget (szeptember 15-ig 500.000, december 31-ig további 830.000,- Ft törlesztés) tudomásul veszi.
    Ha ez nem történik meg, Önt, a bankok oldalán álló háborús félnek kell tekintenünk, aki a bankok szövetségese a magyar társadalom tönkretételében.
    A Mozgalmunk és Ön között fennálló súlyos konfliktustól függetlenül közlöm, hogy a Budapestre meghirdetett árverezésen nagy erőkkel jelen leszünk.
    Ez volt az utolsó figyelmeztetésem.

    Emberi tanácsom: ha nem akar osztozni abban a közutálatban és -gyűlöletben, amely a bankszféra felé irányul, sürgősen váltson foglalkozást, s győzze meg erről a még emberi érzést, belátási készséget hordozó társait is. Ma Magyarországon behajtónak lenni hóhértevékenység, s aki ezt műveli, a hóhérok sorsára juthat.

    Budapest, 2009. augusztus 13.
    Éliás Ádám, a Mozgalom elnöke”
  • 59. sára 2009. július 20. 22:56
    „Lakatos Pál:
    Lakásmaffia
    Szövetségben a politika és az alvilág

    o Magyarország maffiaország. A mögöttünk lévő tizenhárom esztendő sok-sok eseménye bizonyítja ezt. A politika és a maffia kézen fogva jár egymással. A politika megrendeléseket ad a maffiának, a maffia pénzeli a politikát. A politika a maffián keresztül meggyilkoltatja az ellenlábasait, meggyilkoltatja azokat a maffiózókat is, akikre nincs már szüksége. Ez a mögöttünk lévő tizenhárom esztendő szomorú tapasztalata. Az olajmaffiáról hallottunk először, de közben jött a brókermaffia, a gabonamaffia, aztán egyszer csak feltűnt a lakásmaffia, és döbbenten vettük észre, hogy a lakásmaffiában tevékenykedők ugyanazok, akik korábban más maffiatevékenységben is részt vettek.
    o Ez valóban megdöbbentő kórkép, s a legszomorúbb az, hogy igaz. Annyira, hogy ma már a politika egy része is felismerte ezt, s miután az állampolgárt az igazságszolgáltatás nem védte meg, önmaguk védelmére szerveződtek meg. Ők ráadásul már semmit nem veszíthetnek, hiszen ingatlanuktól, lakásuktól megfosztották őket. Amikor egy embert a lakásától megfosztanak hatósági, ö n k o r m á n y z a t i, jogászi, ügyvédi, bírói vagy éppenséggel politikai segédlettel, akkor végső kétségbeesésében szerveződni kezd. Ez valóban spontán szerveződés. Az azonban, hogy olajmaffiózók és másféle maffiatevékenységgel foglalkozók álltak át uzsorakölcsönökkel kifosztani több ezer embert, otthontalanná tenni őket, ráadásul mindezt a társadalom szeme láttára, és minden következmény nélkül, ez szinte példátlan...

    http://www.lakatospal.hu/index.php?page=articles&id=173”
  • 58. sára 2009. július 05. 12:31
    „BELÁTNI, ÉS MEGOLDANI KELLENE, nem törölni ezeket a váleményeket!!!

    #11 - EPIPAPI - 2009.07.04 - 14:27:51
    Miért olyan kurva nehéz azt mondani, bocsánat, el.....!
    Nem akarom elhinni a történteket, nem tudom felfogni!.............

    --------------------------------------------------------------------------------

    #10 - Mészáros Ildikó /Kokesz/ - 2009.07.04 - 14:19:15
    Kedves Klára !
    Ha nem ismernélek, talán el sem hinném ezt a megtörtént esetet, mert annyira hihetetlennek tűnik, hogy a mai világban ilyen előfordul.
    Sokan, nagyon sokan vagyunk veled, és bár tudom, ez nagyon kevés most neked, de együttérzésünk adjon erőt neked, hogy ügyedet folytasd, és harcolj igazadért.
    S, hogy miért nem válaszolnak a város vezetői, az meg egyenesen tragédia- rájuk nézve! Előbb-utóbb ugyis tovább folyik az ügy, és kénytelenek megmagyarázni tettüket, ha egyáltalán meglehet!
    Itt a Virtuson van Szappanos Lajos /Lopez/ talán ő is tud neked segiteni. ( Pár éve Brüsszelben kapott kitüntetést !) Jellemét, emberi magatartását ismerve, a lehetőséghez képest biztosan fog segiteni neked.
    Figyeljük sorsodat!
    Igaz, Győr nagyon messze van Fegyvernekhez, de ha eltudsz szabadulni, vagy nincs hol laknod , főleg télen lenne ez tragédia, akkor jelezd, megoldást találunk rá.

    Erőt, egészséget, kitartást!

    Szerető üdvözlettel Ildikó”
  • 57. sára 2009. július 02. 18:00
    „Az asszony és családja 1962 óta birtokolja a győri Radnóti Miklós utcában lévő ingatlant, 2002 óta pedig ő a lakás jogos tulajdonosa is. A családnak tartozása nincs - a rendőrök nem is erre, hanem egy ´62-es keltezésű kiutaló határozat formai hibájára hivatkoztak az erőszakos kitelepítés során.

    A hölgyet kedd reggel próbálták kilakoltatni a helyszínre érkező rendőrök, mivel azonban ellenállt, ezért többször is a falhoz vágták, majd leteperték - számolt be az incidensről Éliás Ádám, a Vállalkozások Érdekvédelmi Szervezetének (VÉSZ) elnöke, aki a kilakoltatás hírére 15 jogvédővel érkezett a helyszínre. ,,Nem hiszem, hogy egy közel ötven éves formanyomtatvány hibája miatt bárkivel is így lehetne bánni, s hogy az ilyen fokú brutalitással fellépő hatóságot nevezhetjük még rendőrségnek" - mondta Éliás, hozzátéve, hogy feljelentést fognak tenni a kíméletlen eljárás miatt.

    A VÉSZ és az Otthonvédők passzív élőlánccal próbálták megakadályozni a végrehajtókat, akik azonban őket sem kímélték: heves lökdösődés után végül is engedniük kellett, a rendőrök pedig új zárat szereltek az ajtóra - egyelőre beérték ennyivel.
    csillag418

    2009.06.01. 19:28
    a rendőrség aljas módon hazudik, ott voltam, láttam mi történt.
    A szóvívő csak azt tudja mondani, amit a rendőrök összehazudtak neki.


    János!

    2009.06.01. 17:46
    Igenis törvényesen lakott a lakásban, soha nem volt szolgálati a lakás, a város vezetői megmásított fénymásolt iratokat tettek a bíróság asztalára, és tíz év után kerültek elő az eredeti iratai a szülök hagyatékából!

    Egyébként 2002-ben kötöttek lakásbérleti szerződést Klárával az INSZOL igazgatója, ami soha nem volt per tárgya!!!!!

    Ezt tudják jól a város vezetői, ennek ellenére erkölcstelen módon agyonverték az asszonyt! Kórházba került agyrázkódással is, több súlyos zúzodással, és megroppant a gerinvce is! Súlyos betegen fekszik!

    INSZOL képviselője Bírkás Tivadar ott szembesült azzal, hogy törvényes a lakhatása akit kiakarnak lakoltatni , mégis egy fiatal rendőr agyonverte, olyan, aki kétszer is az anyja lehetett volna!


    Andris1

    2009.05.18. 12:26
    Ez nagyon durva, és ez nem az első eset. A pénzhatalom verőemberei ezek, nem pedig rendőrség.

    http://www.rtlhirek.hu/cikk/263040
    Csak csendben megkérdezném: Emberek vagyunk? Kinek kell az a lakás? Miért kell bárkit is így megalázni? A hölgy közellenség, bűnöző, félni kell tőle?

    2009-05-13 17:04:52

    Ezt a disznóságot, amit itt elkövetnek párját ritkítja. Egy tök hülye hatóság tök hülye emberekkel, akikből hiányzik az empátia, sőt a saját hibájukat is képtelennek elismerni, az ilyeneknek bűn emberekkel foglalkozni, a rendőrség meg egy csucs.

    2009-05-13 16:17:48

    Tizenhárom év pereskedés. Tizenhárom év befizetett díj.
    A pénzt eltesszük.
    A lakót meghurcoljuk és kitesszük.
    Közös ismerőseink szerint, akiknek módjukban állt személyesen is tiltakozni: "a hölgy" nem tanusított ellenállást, az intézkedő közeg mégis "levitte a földre" (magyarul elkapta a ruháját és odakente a flaszterra, "mer neki az a dóga"). "A hölgy" kórházba került. Onnan egyenlőre nincs hova mennie. Rengetegszer kért hathatós segítséget ez alatt a 13 év alatt. Hogy, hogy nem - nem kapott.
    Aki nem ismeri a történetet, nem látta az iratokat, jegyzőkönyveket, ne ítélkezzen. Kösz.

    2009-05-13 08:49:48

    A törvényeknek ,a bíróságoknak figyelembe kellene venni ,hogy egy emberi életet tesznek tönkre.Lakbér tartozás nem volt ,akkor neki kellett volna felajánlani a lakást ,ha szülei laktak ott.Ocsmány világot élünk,ocsmány emberek vesznek körbe bennünket ,akik elnyomnak semmibe sem veszik az egyszerű embereket.PUSZTULJANAK EBBŐL AZ ORSZÁGBÓL!!!(Ez nem egy uszítás,hanem átok!)

    spam01

    2009.05.20. 00:32
    Módosítva: 2009.05.20. 12:23-kor
    Nem is az övé a lakás! Jogcím nélkül lakott már régóta a lakásban, és az önkormányzat többszöri felszólítására sem költözött ki!

    Neked kell mi?

    http://www.rtlhirek.hu/cikk/263040

    Ez nem véletlen! Szándékosan tették ki mert valaki meg akarta szerezni a lakást. Ha eddig a szülei ott lakhattak, akkor most kinek zavarta ez a szemét hirtelen???

    2009-05-13 08:00:07

    Szégyen erre a jelenleg müködő politikára a jelenlegi kialakulóban lévő drasztikus politikai helyzet, mikor odáig fajul a helyzet, hogy munkanélküliség miatt, vagy a sok megvonás miatt már nem birja adósságait rendezni, ekkor lépnek az illetékes hatóságok, és egy élet
    munkájához ragaszkodó asszonyt a rendőrség megver, megaláz, kidob a saját lakásából.Mondják mennyit engednek meg még maguknak a hatalmon lévők. Mit szólnának hozzá, ha a saját édesanyukat kéne kidobni a lakásból, azt is megtennék. Ez már egy utolsó, alávaló gaztett, ugy a politikai, mint a hatalom részéről, és még azon csodálkoznak, hogy nem népszerűek. A hazuságokkal és ilyen politizálással senki nem lehet népszerű, lehet azt akármilyen pártnak nevezni.El kéne rajta gondolkozni, és párton belül nem csak a gombot nyomogatni a pártérdek szerint, a szavazói érdekek meg levannak sajnálva.
    Milyen pártérdek az, amely a szavazói érdek ellentéte. Ezen is elkéne gondolkozni. Önök azért vannak ott, hogy az embereknek, az országnak jobb legyen, de önök elvesztek a hatalom útvesztőjében és csak a kicsinyes, önpolitikát érvényesítik, jellemhibásak önök, úgy kezelik az állami vagyont, mintha saját tulajdon lenne. Ezen kell változtatni. Már mindent eladtak, nincs mit eladni, most már következik a magántulajdon, hogy olyan megszorításokat hozunk, hogy a többség ne birja fizetni, és majd jönnek a politikailag benfektes offshore cégek, és az érdemesnek tartott magáningatlant féláron felvásárolják. Jelenleg ez folyik hazánkban, egy élhetetlen világ megteremtése. Hát jó lelkiismeretet, és sok sikert hozzá, biztos az ilyen irányú fáradozásuk, hosszú távon megtérül negatív értelemben.

    2009-05-13 02:24:01

    mennyire szemet ez az allam!!!!!!!!!!!! undorito amit csinalnak az emberekkel. szegeny holgyet kilakoltatjak nem torodve azzal hogy egy eletet elt le abban a lakasban es hogy az OVE!!! szegyelje magat a magyar allam. bar hiaba irom az a szemet miniszter ugy sem olvassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2009-05-13 01:03:29

    13 év per után! itt nem a bíróság rontott. aki meg ilyeneket véd azt kívánom költözzenek a házába és pereljen ő is 13 évig.

    2009-05-12 23:20:46

    a hölgynek birtokvédelmet kellett volna kérnie az ingatlanra, és akkor még a rendőrök sem lakoltathatták volna ki. Ugyanis hiába nem tulajdonosa az ingatlannak, mivel ott élt, birtokba vette szülei halála után, így jogos birtokvédelmet kérhetett volna. És a birtokvédelem ellen még a rendőrség se tud mit tenni.”
  • 56. csillag41813 2009. július 02. 01:15
    „TISZTELT LDR TELEVÍZIÓSOK!!
    Ezt a műsort most nem ti készítitek kivételesen.
    Köszönjétek magatoknak.

    Bagóné Zsigai Klára a győri -bérlakásából jogtalanul, igazságtalanul kilakoltatott, kidobott, a kilakoltatásakor elszenvedett rendőri bántalmazások nyomait mai napig viselő, azokért jelenleg is orvosi kezelésre szoruló- asszony további viszontagságai az "embertelenekkel" szemben egyedül és magányosan, magára hagyva, eltiporva, elfelejtve:

    Mint előző írásomban (ebben helytelenül, a helybeliek információja alapján Móvár TV-nek említve, mely tévedésemet XY úr, a csatorna alkalmazottja hevesen kikérte magának) említettem a helyi LDR TV-csatorna jóakarata és szándéka - Klára érdekében a peres felek közti megegyezésről dokumentumfilm elkészítése, az a nyilvánosság elé tárva- meghiusult.
    YX úr -aki az LDR TV csatorna részéről Klárát biztosította még a történtek idején a riportműsor elkészítéséről határozott igéretet téve erre, erről a VÉSZ vezetőségét is értesítve- elérhetőségét nem találva , írtam 1 levelet (helyi információkra alapozva) egy általam szintén ismeretlen úrnak (Z. úr:), legalább közvetett kapcsolatot keresve az LDR csatornával, azon belül XY úrral.
    (A valódi személyneveket most az YX , Z betűkkel helyettesítem és csak az általam elküldött leveleket másolom be, a TV csatorna nevét már ismerve viszont nevén nevezem az LDR TV-t)

    Tisztelt Z. Úr!!

    Bagóné Zsigai Klára ügyében írok Önnek pár sort.
    A botrányos győri kilakoltatás elszenvedőjéről, aki a rendőri
    bántalmazások nyomait mai napig szenvedi és viseli.
    Köztük nyaki csigolya sérülése, agyrázkódás, stb..
    Nyakmerevítővel közlekedik a mai napig is tudomásom szerint

    Ott voltam a helyszinen a kilakoltatáskor, láttam, hallottam mi történt,
    a vonatkozó iratokat is ismerem.

    Tudomásom szerint az LDR TV-csatorna tervezett 1 kerekasztal
    beszélgetést készíteni a közvélemény számára.
    (Tulajdonképpen az ott dolgozó XY úrnak is írtam volna, de az ő
    címéről visszajött a levelem, .)
    Az LDR TV a peres feleket 1mással szemben leültetve készített volna
    műsort velük, megegyezésüket ezzel kikényszerítve arra, hogy Klárának a
    12 éve húzódó ügyét rá nézve megfelelő módon megoldják már végre a
    nyilvánosság előtt.
    Üdvözöltem akkor ezt a nemes, jó szándékú és segítésre irányuló
    elhatározásukat.
    Viszont azóta azt látom, hogy a szándék legyengült, köddé vált és XY
    úr is is mély hallgatásba burkolózik, már a telefonjait sem fogadja
    Zsigai Klárának.

    Kérem, ne tegyék ezt!!

    Zsigai Klárának van igaza, bármilyen hazug módon informálta Önöket a
    vétkes, a bűnös peres fél, az INSZOL Zrt. mely rendőri erőszakkal az utcára dobatta Klárát!!
    Egyszerűen kihajította, ezzel hajléktalanná téve a vétlen, lakásában
    teljesen törvényesen lakó asszonyt, akinek ráadásul 1 fillér elmaradása
    sincs a lakás költségeit tekintve.
    Az nem elég, ha csak az egyik fél szavait hallgatják meg.
    Az igazságosság megköveteli még Önöktől is, a jussát előbb-utóbb.
    Kérem, ne segítsenek növelni Magyarország kisemmizett kisembereinek a
    számát!!
    Még ez az 1 ember is fontos nekünk, nem sokára úgyis sok százezerrel nő
    a számuk, arról nem beszélve, hogy ezidáig hány családból vált
    hajléktalan országunkban ártatlanul.

    Az Önök felelőssége óriási az ügyben, ugye nem kell magyaráznom, hogy
    miért??

    Kérem Önt, hogy ne engedje, ne engedjék magukat a helyi hatalom
    képviselőitől befolyásolni, megfélemlíteni pedig főleg NE!!
    Ez itt Magyarország, Önök pedig tárják az állampolgárok elé a
    történteket, mert ez is a feladatuk többek között.
    Kérem, hogy álljanak a teljesen védtelen, vétlen -és ártatlanul a
    helyi hatalom által kisemmizett- Bagóné Zsigai Klára mellé !!
    Mutassák meg ezzel is, hogy az IGAZSÁG pártján állnak, remélem valóban
    így van.

    Klárának ez az 1 lakása van/volt, minden ellenkező híresztelés ellenére.
    Ismerősénél húzza meg magát jelenleg.
    Még a kilakoltatás miatt felmerülő költségeket sem képes kifizetni.

    Kérem, haladéktalanul vegyék fel vele a kapcsolatot, mert az ügy nem tűr
    halasztást!!
    Azt hallottam, ha Klára telefonon keresi XY-t (LDR TV), már
    fel sem veszi a hívására a készüléket. Miért nem??

    A magam részéről pedig köszönöm, hogy elolvasta levelemet, melyre sürgős
    válaszát kérem, mert nem lehet az ügyet tovább tologatni!!
    Ez megy már 12 év óta. Miért??

    Még mielőtt írnék sürgősen a Duna és az RTL Klub TV-csatornáknak, várom
    válaszát, mert az Ön válaszától teszem függővé a továbbiakat.

    Tisztelettel,

    Cserhátiné Horn Ilona
    Budapest.

    Z. úr válaszának lényege:

    nem illetékes a témában, de segít és mindent megtesz amire mint magánember képes, valamint továbbítja az illetékeshez a kérésemet.

    Válaszom erre:

    Kedves Z. Úr!!

    Köszönöm a választ,1ben elnézését kérek a tévedésemért.
    Nem vagyok helybeli, ma reggel a TV riporttal kapcsolatban kerestem bizonyos elérhetőségeket valakitől, az Ön címét is elküldték nekem Győrből, mint lehetséges segítséget. Azt gondoltam, szoros kapcsolatban van Ön az említett csatornával, esetleg ráhatása van a riportkészítőkre.
    Kérem mégis, hogy az Ön által felajánlott segítségét igénybevehessem.
    Innen Pestről nehéz intézni ezeket a dolgokat.
    Higgye el, az igazság mellé áll, ha megteszi az ügyben amit tud.
    Nekem semmilyen érdekem nem fűződik a Zsigai Klára féle ügyhöz, az interneten olvastam róla és vettem fel vele a kapcsolatot, mert segíteni akarok Klárának.

    Hogy akkor miért??
    Mert azt mondom, hogy abból a feneketlen sötétségből, korrupcióból, szennyből, amiben már fuldokunk, ami mindannyiunkat tönkretesz, ELÉG!!
    Mostmár tenni kell valamit, mert már így is nagy gáz van.
    Közben sikerült levelet küldenem XY. úr részére, nagyon remélem, reagál rá valamit.
    Kérem, vegye fel vele valahogy a kapcsolatot és segítsen nekem meggyőzni őt affelől, hogy ezt a ripotot mindenkeéppen meg kell csinálni.
    Még akkor is, ha a fene fenét eszik.
    Elnézést:))

    Ha valamit sikerül intéznie, ír nekem??

    Tisztelettel és hálás köszönettel,

    Cserhátiné HI.

    Z. úr elfelejtett nekem válaszolni, erre újra kerestem:

    Kedves Z.!!

    Ismét Bagóné Zsigai Klára, a győri, lakásából kihajított asszony miatt keresem Önt.
    Tett nekem a múltkoriban 1 könnyelmű?? igéretet arra, hogy szorgalmazza a Klára ügyével foglalkozó riportműsor elkészítését a LDR TV-nél..
    Vártam válaszát, nem jött és én nem engedem Klárát letörölni a föld szinéről, ezért most Önt "megzsarolom" 1 icipicit:))
    Zsarolásom nem súlyos, jó ügy miatt történik és ráadásul nem akarok az Ön háta mögött a németországi München városában működő Kutasi József nagyforgalmú blogjába Önről, Önökről rossz ízű írást kiküldeni, ahol beszámolóimmal tájékoztattam folyamatosan a "nagyérdeműt". Lassan esedékessé válik az újabb folytatás közlése és én szivesen közölnék már végre valami jó és igaz történést a Klára-ügyről.

    http://kutasi.blogspot.com/search?q=zsigai+kl%C3%A1ra

    Egyszóval kérem, hogy tájékoztasson a dolgok állásáról, ha egyáltalán áll valahogy az a DOLOG!!

    Kérem ismét, legyen bátor és vállaljon fel 1 jó ügyet!!

    Tisztelettel

    Cserhátiné Horn Ilona
    Budapest

    Z. válaszából a lényeg:

    a következőkben nem áll szóba velem semmilyen szinten, elvégre ki vagyok én ehhez??...stb

    Vissza írtam Z.nek:

    Kedves Z.!!

    Rendben, a kis betűt is értem.
    Ön megengedhette magának ezt a választ velem szemben, az Ön döntése volt.
    Ha most nem akar, ne foglalkozzon velem magánemberként sem.

    Én pedig erre azt mondom, hogy rövidesen kénytelen lesz :))

    Tisztelettel,

    csillag41813

    Z. írta nekem erre kb:

    Ha még 1 levelet merészelek írni a címére, beperel!!

    Ezt követően nem írtam Z-nek több levelet, nem azért mert halálra rémültem, de nem volt értelme, mert emberileg leírta magát előttem, nem mintha őt ez érdekelné..

    Jött viszont 1 "Felháborodás" tárgyú válasz XY úrtól, az LDR TV-től, ebből a lényeg kb:

    Vegyem tudomásul, hogy egyfolytában dolgoznak az ügyön azóta is szakadatlanul, de az INSZOL Zrt. húzza az időt, nem ő, XY tehet erről. (megj: az INSZOLnak tényleg minden oka megvan az időhúzásra, mert ez a cég dobatta ki tulajdonképpen Klárát a lakásából annak ellenére, hogy szintén ők kötöttek Klárával érvényes bérleti szerződést, mely most is érvényes.)
    Nem írom le, hogy még mi volt XY levelében, de rendes volt, beszámolt többek között az addig végzett munkálatokról, úgy láttam tényleg halad a Klára-ügy előre valamelyest. Továbbá és többek közt kijelentette, hogy ők mindig a szegények oldalán állnak.
    Viszont kikérte magának azt a vádamat, miszerint ő nem fogadja Klára egyetlen hívását sem.

    Írtam XY-nak:

    Kedves XY!!

    Kérem ne legyen felháborodva, mert nem szükséges.
    Higgye el, hogy én is felháborodott vagyok, amiért ennyire nehéz az igazságért tenni, embereket mozdulásra sarkallni.
    Ami egyedül fontos számomra az, hogy a kifosztott kisember igazságot kapjon, mindegy pillanatnyilag, hogy mi a neve..
    Ha már sajnos máshonnan nem adnak neki igazságot, akkor legalább Önök tegyenek érte annyit, amennyire képesek.
    Nem vagyok győri lakos, Klárát csak az ügy kapcsán ismertem meg, legelőször az internetről, később személyesen is a kilakoltatása napján, mert ott voltam...
    Én nem tudom, hogy Győrben ki kicsoda, mert az ottani hírek sok levelezés által jutnak el hozzám.

    Nagyon szépen köszönöm Önnek, hogy dolgozik a műsor elkészítésén, kérem most már ne hagyja abba..
    Örömmel olvastam leveléből, mennyi minden történik az ügy érdekében folyamatosan.

    Ha átadna Z. úrnak 1 üzenetet, -mivel perrel fenyeget arra az esetre, ha még 1 levelet merészelnék neki írni, ami mondjuk engem nem túlságosan érdekel és egyáltalán nem foglalkoztat:))- nagyon megköszönném Önnek.
    Akit be kellene neki és Önnek is perelni, az nem én vagyok, hanem a szerencsétlen Győr város vezetői, amint ezt már ön is tudja, mint gondolom, legalábbis remélem..
    Vezetői miatt nevezem szerencsétlennek az Önök szép városát.

    Tehát Z. Úrnak:

    Kérem, ne haragudjon rám a provokatív leveleimért, szándékos és előre kitervelt volt részemről:))
    Szükség volt ezekre az ügy érdekében:))

    Nagyon és hálásan köszönöm az Ő segítségét is.
    Szóval kérem, hogy ne haragudjon ezekért rám..

    Kutasi úrnak most írtam 1 levelet, amelyben kértem, hogy átmenetileg törölje a TV-csatornával kapcsolatos részt, remélem meg tudja tenni.

    Na, elég az irkálásból egyelőre és mégegyszer nagyon köszönöm, hogy segítenek:))

    Tisztelettel üdvözlöm Önt is, Z. Urat is,

    CSné H.Ilona

    Mivel nem kaptam további híreket az LDR TV-től az ügy kapcsán, írtam XY-nak újra:

    Kedves XY!!

    Tegnapi levelemet szeretném kiegészíteni az alábbiakkal:

    A Kutasi blogon megjelent írásommal kapcsolatban szeretném megjegyezni, hogy az ott általam leírtak nem Önökre nézve terhelőek, hanem kifejezetten csak az INSZOL Zrt-re. és közvetve a városi vezetőkre nézve azok.
    Ezért nem nagyon értem felháborodását.
    Amikor viszont meg fog jelenni -remélem, hogy így lesz- az Önök igaz segítségéről készült írás, nem esik majd nehezére Önnek az elolvasása.
    A csatorna téves neve (Móvár)a városiak elnevezése ezek szerint, amit én nem tudhattam.

    Z. kikérte magának a "fenyegetésemet".
    (Itt még megjegyeznék annyit, ha én minden idegen és kéretlen levélírót beperelnék aki ír nekem, vagy perrel fenyegetném -mint ő tette velem szemben,- akkor bizony nevetségessé válnék még a magam szemében is:))

    Amúgy semmi fenyegetés történt részemről, csak utalás bizonyos közeljövőben bekövetkezendő változás idejére.
    csillag41813, nem fenyeget senkit, a JÓ EMBEREKET meg főleg nem.
    A "rosszak" viszont elgondolkodhatnak majd , ha eljön az az idő, amiről beszélek, időt is kapnak rá eleget.
    Több levelet nem szándékozom írni Önnek, kivétel lehet 1 olyan nem várt esemény, ami rákényszerít erre..

    Végül higgye el, nagyon hálás vagyok Önnek, hogy dolgozik országos jelentőségű közös ügyünkön.

    Tisztelettel üdvözlöm,

    csillag41813

    Utolsó levél ment XY részére:

    LDR Klub Televízió
    Deák János részére

    Tisztelt XY!!

    Új információm érkezett arról a tényről, hogy Ön következetesen nem hajlandó Zsigai Klára hívásait fogadni sem -az Önnel történt levélváltásunk utáni időkben sem,- se a mobiltelefonján, sem hálózati vonalán.
    Ez a tény bizonyos következtetések levonására késztet engem

    Hiszek az informátornak.
    Ezért arra kérem, hogy sziveskedjék "elmesélni" 1 címemre írt kóbor levél erejéig, hol tart jelenleg Klára ügye, ami az Önök pozitív üzenetű munkáját illeti!!
    Ha nem teszi meg 2 napon belül, akkor a Kutasi blogon nyílt levél formájában fogom megkérdezni, mellékesen pedig további jól megalapozott véleményeimet is ott közlöm le.

    Ez nem zsarolás, de leginkább előzetes figyelmeztetés azért, hogy ne érje Önt és T. főnökeit majd az én ténykedésem váratlanul és orvul.
    Nem szokásom orvul hátbatámadni senkit.
    De amennyiben nem hozza már végre össze azt a nyilvánosság előtti riportműsort igérete szerint, -amit a törvénytelenül kisemmizett Zsigai Klára érdekében már rég meg kellett volna tennie- akkor én tovább dolgozok az Ő ügyén a magam módján!!

    Nem érdekel momentán, hogy a város polgármestere fideszes, nem érdekel az ő takargatnivalójuk (most még), nem érdekel az sem, hogy ott a győri vezetők közt milyen -egyébként nyilvánvaló- összefonódások vannak, az sem hogy Önöket megfenyegették-e, letiltották-e a műsor elkészítésétől!!

    Nem szükséges a következendőkben - minősíthetetlen hangnemben hozzám intézett- 1000 féle perrel való fenyegető e-mailek sora sem, mert én szivesen állok mindenféle mondvacsinált, korrupt indíttatású hülye műper és műbalhé és bohóckodás elé, mert én Önöktől nem félek, semmi okom rá, nekem Önök nem képesek ártani, de megvetek mindenféle romlottságot és minden olyan embert, aki romlott, azokat is bár sajnálom is őket, akiket a romlottak képesek megfélemlíteni!!
    Remélem T. Uram, megértette ezeket a sorokat!!

    Kérem levelem tudomásulvételét és az általam meghatározott 2 nap válaszhatáridő betartását.!!

    Tisztelettel??

    Cserhátiné Horn Ilona(csillag41813)
    Budapest

    Végezetül:

    miután xy úr nem tartotta fontosnak még 1 db 2 perces levelet írni nekem a kisemmizett, lakásából kirúgott, rendőrök által a kilakoltatásakor összevert Zsigai Klára ügyében, igéretem szerint ismét életképet festettem a hazai állapotokról. Nem is fűzök különvéleményt fentiekhez mert utolsó xy-nak írt levelemben benne van nagyjából a lényeg.

    Ez van, a nagyembertől a kisemberig, lent úgy mint fent és fent úgy mint lent.
    Talán vannak kivétek, de már régen nem hallottam róluk.
    Hogy lehet egy ilyen országban élni??

    Sehogy, mert nem érdemes.

    Nem olyan régen üzente nekünk egyik jeles exvezetőnk, hogy akinek nem tetszik itt, el is mehet, vár minden Magyart a nagyvilág.
    Én meg azt mondom erre, hogy az az ember aki ezt ajánlotta nekünk, nem volt tisztában azzal a ténnyel, hogy ez itt még mindig Magyarország és az is marad.
    Akiknek pedig menniük kell innen hamarosan, azok bizony ők, a Magyar Haza elárulói, kifosztói, kiárusítói, főbűnösei lesznek, a Magyarok pedig maradnak és rendet tesznek saját országukban.

    Hamarosan össze lehet pakolni a motyót hazaárulók!!
    Nem akarom, hogy az utolsó pillanatokban kelljen kapkodnotok!!

    csillag41813”
  • 55. sára 2009. július 01. 21:23
    „Korrupció- Lakásmaffia felszámolására! Hivatalokba költözött a Lakásmaffia!

    MÁSODIK NYÍLT LEVÉL A MINISZTERELNÖKNEK!!

    Forrás: http://kutasi.blogspot.com/2009/06/2832-cserhatine-horn-ilona-csillag41813.html

    "Miniszterelnök Úr!!

    Én, Cserhátiné Horn Ilona (Budapest, 1106. Nemes u. 37.), MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR, követelem, hogy haladéktalanul és személyesen fogadjon az ORSZÁG HÁZÁBAN !! Abban a házban, amely a miénk Magyaroké, a mi Népünk tulajdona, köztük az enyém is!! Ön, mint a Hazám, Hazánk ellensége, kit idegenek ültettek be -akaratunk ellenére- a Magyarok Országának Házába, köteles Velem szóba állni, köteles engem meghallgatni, köteles követeléseimet teljesíteni, mert a Magyarság követelései ezek!! Ön jelenlegi BÁB hivatalát, a-melyben manapság jeleskedik az ország árulásban,- elvállalta szégyenszemre azért, hogy segédkezet nyújtson Hazánk ellenségeinek a további kirablásunkra, a mi Hazánk területének, föld feletti és föld alatti kincseinek, értékeinek, vagyis a Magyarság közös kincsvagyonának idegen kezekre juttatására!!"

    2.832 - Cserhátiné Horn Ilona > csillag41813:

    MÁSODIK NYÍLT LEVÉL A MINISZTERELNÖKNEK!!

    Gesendet: kedd,2009. június 30. 12:03
    An: antal@jozsef-kutasi.de
    Betreff: Nyílt levél a miniszterelnöknek II. !!

    Miniszterelnök Úr!!

    Én, Cserhátiné Horn Ilona (Budapest, 1106. Nemes u. 37.), MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR, követelem, hogy haladéktalanul és személyesen fogadjon az ORSZÁG HÁZÁBAN !! Abban a házban, amely a miénk Magyaroké, a mi Népünk tulajdona, köztük az enyém is!! Ön, mint a Hazám, Hazánk ellensége, kit idegenek ültettek be -akaratunk ellenére- a Magyarok Országának Házába, köteles Velem szóba állni, köteles engem meghallgatni, köteles követeléseimet teljesíteni, mert a Magyarság követelései ezek!! Ön jelenlegi BÁB hivatalát, a-melyben manapság jeleskedik az ország árulásban,- elvállalta szégyenszemre azért, hogy segédkezet nyújtson Hazánk ellenségeinek a további kirablásunkra, a mi Hazánk területének, föld feletti és föld alatti kincseinek, értékeinek, vagyis a Magyarság közös kincsvagyonának idegen kezekre juttatására!!

    Gondolom nem érdekli és nem is emlékszik arra, a-mert csak szolgálóival, cselédeivel, netán portásaival olvastatta el előző Önnek címzett levelemet, mielőtt a szemétkosárba hajíttatta volna, de melyet szintén a Magyar ingatlanok és a Magyar otthonok védelmében küldtem el Önnek,- hogy abban a levélben is követeltem az árverezések és kilakoltatások elleni azonnali védelmet!!

    Ezennel pedig azt követelem, hogy Ön fogadjon személyesen Magyarország Házában, mely a miénk Magyaroké és melyben Ön, a mi felkérésünk, jóváhagyásunk nélkül, tehát jogtalanul, hívatlanul, kéretlenül bitorolja hivatalát!!

    Követelem, hogy haladéktalanul jelölje meg az időpontot, amikor Ön -állami tulajdonban lévő- gépkocsit küld értem a fent és lent közölt pontos címemre azért, hogy elszállítson engem az Országunk Házába, ahol követeléseimmel, vagyis a Magyarok követeléseivel élőszóban akarom és fogom is Önt szembesíteni!! Nem fogok átnyújtani semmilyen nevetséges írásos és haszontalan petíciót, mert én magam leszek az!!

    Engem nem tud, nem fog a papírkosárba hajítani, mert nincs rá lehetősége. Követelem továbbá, küldjön értem állami autót a személyes találkozásunk Ön által meghatározott időpontja előtt az én odautaztatásomra, mert nekem nincs benzinre pénzem, nincs 1 fillérem tömegközlekedési eszközök használatára sem, van viszont ezzel szemben 38-39 év igazolt, megszakítás nélküli munkaviszonyom, vagyis ennyi éven át robotoltam saját Hazámban azért, hogy végül 29.180.-, azaz huszonkilencezeregyszáznyolvan Ft. értékes hazai valutában mért nyugdíjam lehessen. (Megjegyzem 23.000.- Ft-ról indult 2006. februárjában.)

    Nem vagyok egyedül, rengeteg Magyar Embernek kell "szemlesütve" szembesülnie ezzel a nagyon sok embert érintő problémával, de ezt Ön jobban tudja nálam. Önöknek illene szemlesütve élniük köztünk!! Aztán az sem mellékes szempontom, hogy szeretnék egyszer életemben én is jó autóban ülni, annál is inkább, mivel a Nép pénzéből vették azt is, tehát az enyém is, csakúgy mint a többi Magyaré, ezért jogomban áll azt igénybe venni. Használni szeretném végre a gépkocsinkat, azt a Magyarok adóforintjaiból vásárolt értékes jószágot!!

    MIVEL MINDEN PERC KÉSEDELEM ÁRTALMÁRA VAN A MAGYARSÁGNAK, KÖVETELEM, HOGY AZ ÉN FOGADÁSOMAT NAPOKON BELÜL SZIVESKEDJÉK MEGEJTENI, IDŐPONTJÁT VELEM HALADÉKTALANUL KÖZÖLNI!!

    Budapest, 2009. június 30. (11:32)

    Cserhátiné Horn Ilona

    Budapest, Nemes u.37.

    1106.”
  • 54. sára 2009. június 28. 23:27
    „Paragrafusok mögé bújva, avagy embertelen kilakoltatás Győrött

    http://epitesiportal.hu/cikkek/paragrafusok-moge-bujva-avagy-embertelen-kilakoltatas-gyorott_174.php

    ,,Miféle jogrend és joggyakorlat az, amely lehetővé teszi, hogy egy idősődő asszonyt, akinek semminemű vétkessége ráadásul nem is áll fenn (mert egyébként ha fennállna, még akkor is indokolt lenne ez a kérdés), jogszerűen elfoglalt egyetlen otthonából végrehajtói-rendőri segédlettel utcára lehet tenni?

    Végső pillanat, hogy a magyar társadalom lelkiismerete és cselekvő szolidaritása felébredjen. A közhatalom azért kapja a társadalomtól a morális, jogi és anyagi alapot és védelmet, hogy a társadalom érdeke szerint, az igazságosság alapján, az emberiesség védelmében tevékenykedjen mindenkor. Ha a közhatalomnak bármely része, vagy személye átáll a rablás, a gazság, a szipolyozás oldalára, megszűnik közhatalomnak lenni, s nem védi többé sem törvény, sem egyenruha, hiába hivatkozik törvényidézetekre.

    K ö v e t e l j ü k a Zsigai Klára elleni kilakoltatás azonnali visszavonását, a hatóságok bocsánatkérését vele szemben, a szerencsétlen asszony kártérítését, és ebben a gyalázatos ügyben eljáró minden felelős hatósági személy felelősségre vonását.

    Amennyiben ez nem történik meg, a VÉSZ kezdeményezni fogja Győr társadalmánál és az egész magyar társadalomban, olyan fokú aktív polgári engedetlenségi mozgalom megindítását, amely alkalmas lesz arra, hogy a közhatalom szereplői színvallásra kényszerüljenek: a rablók, vagy a társadalom oldalán állnak-e.

    Már országos szinten, minden megyében folyik a VÉSZ által kezdeményezett Gyorsreagálású Önvédelmi Zónák (GYŐZ) szervezése. Ennek ütemét fel kell gyorsítani.

    A VÉSZ figyelmeztet mindenkit: ami Zsigai Klárával megtörtént, mindnyájunkkal történt meg, akik e hazában élünk! Szabad engednünk, hogy majd gyermekeinkkel is megtörténhessen?"”
  • 53. sára 2009. június 26. 14:09
    „Figyelemmel kísérik az ügyet rendszeresen, és a lakást is, nemcsak az országban, de határon túl is!”
  • 52. sára 2009. június 22. 15:56
    „Érdemes elolvasni ezt:

    http://zsigai-klara.blogspot.com/

    Hazugság, amit írnak az újságban, soha nem volt szolgálati a lakás, csak megmanipulált iratokkal próbálta a város vezetése elhitetni! Na ez a szégyen, de a városé!”
  • 51. sára 2009. június 17. 22:54
    „Köszönet Csillag41813

    csillag41813 írásából másolva

    itt van az igazság

    ................ - 2009-06-02 13:56:26

    Hozzászólnék a témához, mint a történet ismerője, és a szégyenteles kilakoltatás szemtanúja, csak a tényeket ismertetve:

    1. Zsigai Klára lakása soha nem volt szolgálati. Ez a bejegyzésféle butaság kb. 46 éve került az iratra, 1 trehány hivatalnok hanyag munkája miatt.

    2.A lakás mindig is önkormányzati bérlakás volt. Ezt a tényt az INSZOL Zrt. is tudja, csak tagadja mai napig. Pedig az iratok rendelkezésre álltak és állnak mai is.. Kérdésem, miért és kinek lett ennyire fontos ennek a lakásnak a ,,kiürítése"??

    3. Tehát az iratok rendelkezésre álltak és állnak mai napig. A lakásból kiüldözött asszony birtokában szabályos bérleti szerződés van, amit az a cég kötött vele 2002-ben, amely most kilakoltatta:INSZOL Zrt.. Győr. Semmilyen fizetési hátraléka nem volt, mindent pontosan fizetett, tehát ez sem lehet indok. A 13 évig tartó pereskedés felesleges lett volna, ha megvizsgálták volna visszamenőleg a körülményeket és iratokat a hivatalnokok. De ha már nem tették meg, akkor már 2002-től, amikor két fél aláírta a köztük szabályosan létrejött lakásbérleti szerződést, a pert be kellett volna végezni és Zsigai Klára javára dönteni, mert megerősítették bérlői jogaiban.. Ki érti ezeket?? Nekem magas. Azért ha nagyon akarom érteni a bujtatott lényeget, már nem is olyan magas..

    4.Érdekes módon ezt az iratot -a szabályos bérleti szerződést- 1ik döntéshozó bíróság sem vizsgálta, nem volt kiváncsi a perdöntő iratra. Miért?? Mert ebben található az igazság??

    5.a kilakoltatási végzés ugyan törvényes, mert a bíróság hozta meg. De a törvények mellőzésével, figyelmen kívül helyezésével. Törvénytelenül meghozott törvényes bírósági végzés?? Hogyan lehetséges ez?? És miért??

    6.Zsigai Klárát a rendőrök bántalmazták és nem fordítva. Nem rúgott bele a rendőrbe, hazugság.!! Erre többnél is több szemtanú van. Az orvosi látlelet szerint 7 féle diagnózis állja meg a helyét Klára esetében. Ezek közül a legsúlyosabb a nyaki csigolya sérülése, mely miatt nyakmerevítővel engedték ki a kórházból másnap, valamint agyrázkódás, amit szintén a rendőri bántalmazás okozott. Emellett több zúzódás, rándulás. Röviden és a teljesség igénye nélkül ez történt.

    Megjegyzésem: A médiák azonnal leközlik az eseményeket, mert valamivel meg kell tölteni az üres oldalakat, nem törődve azzal, mi az igazság az ügyben, ki ferdít, ki hazudik, vagy kinek van igaza, ki az a fél aki igazat mond és ezt hiteles iratokkal is bizonyítja..Csak az illetékes döntéshozók nem nézik, vizsgálják meg ezeket. Miért is nem?? Talán azért, mert bennük olvasható az igazság??

    Nem győzöm elégszer feltenni a kérdéseket, azért ismétlem magam. A médiákban megjelenő100 cikk, 200 féle változatban tárja az olvasók elé a rémtörténetet. De melyik az az újságíró és hírszerkesztő, aki lelkiismeretesen utánajár a témának ahelyett, hogy hülyeségeket ír le.

    Hányan akarták közülük az igazságot megkeresni és leírni?? Hány cikkíró vette fel a kapcsolatot az igazság kiderítése érdekében a lakásából kihajított asszonnyal?? Hát igen.. volna még kérdés az ügyben elég, pl.:) kik rontották meg ezt az országot ennyire?? Kik tiporják a törvényeket lábbal, amikor az állampolgárt lenne kötelességük megvédelmezni a hiénák ellen??

    A többi kérdést tegyétek fel magatoknak ti. Mert tudjátok a választ is.”
  • 50. sára 2009. június 14. 22:36
    „Dr. Bene Gábor S., Szeged
    Szerkesztette: admin
    2009. május 13. szerda, 08:22
    Miközben az SZDSZ frakcióvezető helyettese a fasiszta veszélyről és a rendőrség puhaságáról beszélt ma a parlamentben, Győrött, a Radnóti Miklós utca 25. szám alatti lakásában a rendőrök letepertek egy idősödő és beteg nőt, sőt az inzultus során a meg is ütötték őt.

    Mindezt tették a VÉSZ jelenlévő tagjainak és a Magyarok Szövetségének önkénteseinek jelenlétében, akik a kilakoltatás megakadályozása érdekében jelentek meg a helyszínen. Amíg a végrehajtó kilakoltatók lökdösődéssel és fenyegetésekkel próbálták az Otthonvédőket távozásra bírni, addig a rendőrök - hatáskörüket messze túllépve - jártak el Zsigai Klárával, a kilakoltatást elszenvedő családanyával szemben. Ez tehát az SZDSZ felpuhult rendőrségének, a fasiszta önkénytől való ,,társadalmi félelem" és a rasszista alapon való megkülönböztetés szerinti iskolapéldája.

    A győri rendőrség ugyanis előállította az 57 éves Bagó Andrásné Zsigai Klárát, akit ma kilakoltattak. ,,A kilakoltatott önkormányzati bérlakásban lakott, érvényes lakásbérleti szerződéssel, és semmilyen tartozása sincs senkivel szemben - tudatta maga az érintett. A lakásszerződéssel kapcsolatos hiányosságok miatt tizenhárom évi pereskedés után vették el tőle a lakást jogerős végrehajtással - vélik tudni. Az Asszonynak ez volt az egyetlen otthona." Itt egy jogszerűen lakó, pontosan fizető, a kiutalást törvénysértően felülíró hatósággal harcoló magyar családanyával áll szemben egy szoci többségű képviselőtestület. Most képzeljük el, mi történik majd azokkal, akiknek még tartozása is van! Ez a családanya eddig egyedül állt az őt gátlástalanul leteperő, ám az agresszív és bűnöző cigányoktól - részben a liberális törvények miatt - reszkető rendőrséggel szemben, azonban most fordult a kocka,

    mert mellé fog állni minden tisztességes ember. Ez lesz a magyarság lakmuszpapírja.

    A Radnóti utca akár jelkép is lehetne, hiszen a névadó költőt: etnikai hovatartozásától függetlenül, minden tisztességes ember magáénak érzi - s nem véletlenül, hanem -, éppen embersége miatt. Tegnapi írásomban már idéztem örökbecsű sorait:

    Hisz bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép,
    s tudjuk, miben vétkeztünk, mikor, hol és miképp,
    de élnek dolgozók itt, költők is bűntelen,
    és csecsszopók, akikben megnő az értelem,
    világít bennük, őrzik, sötét pincékbe bújva..........

    Mikor jöhetünk már elő a pincéből, s mikor fénylik elő a nemzetből ismét az értelem? Mikor lesz végre a hatalom mai bitorlóiban annyi gerinc, hogy belátják nem a globalista pénzvilágnak, hanem a magyar nemzetnek a kenyerét eszik? S mikor következik végre be a felismerés a magyar társadalomban, hogy ezek lazán szélsőségeseznek, sőt fasisztáznak, miközben éppen ők azok, akik szélsőségesen magyargyűlölők és szegényellenesek! Érzéketlenek, gátlástalanok, s már valóban csak az elbutítottak nem látják ezt, és csak a megtévesztett magyar cigányok hiszik őket baloldalinak és emberbarátnak, mert ma még odalökik nekik a segélyt.

    Most Zsigai Klárát, de holnap már benneteket is kilakoltatnak zsidó barátaim!

    A kilakoltatás ugyanis nem nézi, hogy milyen színű a bőröd, milyen származású vagy csupán addig, amíg az ,,oszd meg és uralkodj" elve alapján szembe tud állítani minket! Amíg a ránk erőltetett idegen jogrendnek szüksége van rátok. Amíg használni tud benneteket a hatalombitoró maffiabanda! Éliás Ádámnak pedig köszönjük a kiállást. Ő az, aki mindig ott van a helyszínen és harcos Otthonvédőként lép fel. Ádám jól tudja a Vállalkozók Érdekvédelmi Szövetsége vezetése kapcsán, hogy mennyire álságos a mai, magyarnak nevezett politikai osztály és milyen nagyon hiányzik ma a valódi magyar alkotmányosság, amit minden erővel elhallgatnak, titkolnak, letagadnak! Mert mindez nem következhetett volna be egy patrióta jogrend alatt, de még akkor sem, ha legalább a jogtalanul bevezetett, idegen eredetű jogrendet betartanák a jelen politikai hatalombitorlói!

    Hol vannak ilyenkor azok a híres Szadeszes jogvédők, akik vicsorogva fenekednek a Magyar Gárda ellen, akiknek ,,gyűlölettörvény" a gyűlölködés vesszőparipája?

    Micsoda zsigeri magyar utálat vagy állásféltő félelem kell ahhoz, hogy a népellenes parancsot a rendőr - még a tudott törvénytelenség árán is - végrehajtsa?

    Micsoda gyűlölet halmozódott fel az agymosott és velünk - békés magyarokkal - riogatott MSZP és SZDSZ szavazókban ahhoz, hogy ne emeljék fel a szavukat a törvénytelen és embertelen rendőri akció nyomán, hanem kussoljanak?

    Hol van most a magát liberálisnak, jogvédőnek hazudó értelmiség?

    Vagy szótlanul tűrni fogja a magyar társadalom baloldali érzelmű szelete, ezt a szélsőségesen diktatórikus rendőrállami módszert és a drámai kilakoltatások ellen, csak a nemzeti radikálisok és a civil népmozgalom fogja felemelni a szavát ezek után is?

    Miért kell az Otthonvédők egyik szervezetének (VÉSZ) benyújtania a kilakoltatások ellen irányuló népszavazási kezdeményezést az Országos Választási Bizottsághoz, a következő kérdéssel: ,,Egyetért-e Ön azzal, hogy Magyarországon senkit ne lehessen kilakoltatni jogszerűen elfoglalt, egyetlen otthonából"? Ez nem magától érthetődő és nem természetes? Vagy nem veszik észre a pénzvilág becsapó trükkjeit? Hát nem a pártoknak kellett volna a parlamentben felvetni ezt a kérdést?

    Milyen emberek ezek? Honnan jöttek és hová tartanak?

    Kedves becsületes kisebbség!

    Gondolkozzatok el ezen a ma történt eseten nagyon, mert ugrásszerűen megnőtt a fizetésképtelenné váló lakossági adósok aránya, így ti is sorra kerültök.

    A törlesztő részletekkel, már az ügyfelek negyede késik. Kereseti lehetőség pedig nincs, a szocialistának hazudott kormányok és maga a rendszerváltás hamís mítosza még azt a kevés jót is szétverte amit a Rákosi-Kádár korszak meghagyott. A nyilvántartott álláskeresők száma olyan meredeken emelkedik, amire nem volt példa az elmúlt években. Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat áprilisban 569 ezer álláskeresőt tartott nyilván, ötezerrel többet, mint előzőleg, pedig ezek a számok nem a teljes magyar munkanélküliséget takarják, mert a megvalósult hazugságállamban minden adat hamis, minden manipulált!

    A PSZÁF adatai szerint 2009 első negyedévében 25 százalékkal több cég ellen indult felszámolási vagy végelszámolási eljárás. A fizetési fegyelem lazulásával több lett a körbetartozás, emelkedett a simlisségi szint, ami a törlesztésekre is kihat. Ám ezek a számok sem a teljes valóságot tükrözik, mert itt minden adat hamis, mindent manipulálnak! Vajon az egykor, a Szász Károlyt megverő ,,biciklista" megbízói előre tudták, hogy egyszer szükség lesz a PSZÁF adatainak a kozmetikázására is? Ha így van, akkor milyen lehet a valós adat?
    Én biztos vagyok abban, hogy a devizahitelek tendenciózus ajánlgatásai, sőt tukmálásai sem voltak véletlenek az elmúlt években. Most pedig itt a dráma, a hozzávetőlegesen 750 ezer hitel bedőlése szinte biztosra vehető. Mindez egy terv eredménye, amely megspékelve az ingatlanadó gátlástalanságával, drámai árcsökkenést jelent majd az ingatlanpiacon. A szegény réteg kétségbeesetten próbálja majd eladni ingatlanát, amelynek az értéke már jó ideje folyamatosan csökken. A közeljövőben a valutahitelek bedőlése gyorsan és nagy mennyiségű ingatlant juttat a piacra, s akkor árzuhanás lesz az eddigi csökkenésből.

    Ki lehet-e következtetni, hogy kiknek az érdeke ma Magyarországon az ingatlanárak mélyrepülése, a társadalom alsó és közép rétegeinek végső lecsúszása, tönkretétele? Szerintem mindenki tudja a választ!

    A Magyarok Szövetségéből kiindult kezdeményezéssel jött létre a Hitelesek csoportja, amely a mai hitelválság miatt bajba jutottakon kíván segíteni, számukra kíván élhető alternatívákat nyújtani. Célul tűzte ki a magyar emberek otthonainak védelmét, és az önvédelmi-önszerveződő közösségek létrehozását, azonban a cenzúrázott közszolgálati média maximálisan akadályozza ezen szándék közzétételét. Ez nekik nem hír.Viszont mindig helyt adtak műsoraikban a tisztességtelenül, hazudozva antiszemitázóknak és az etnikai alapú megkülönböztetést a szemünkre olvasóknak. Miközben ők nyíltan uszítanak a magyarság ellen, amely mindig is befogadó nemzet volt. Ha már Radnótit idéztem, akkor jöjjön Spiró György (a szarból?):

    Jönnek a dúlt-keblű mélymagyarok megint,
    fűzfapoéták, fűzfarajongók, jönnek a szarból,
    csönd van. Senki se pisszen.....

    Aki itt él közöttünk és így ír, az mélyen megveti a magyarságot. Csoda lenne-e ezután, ha itt valóban antiszemitizmus ütné fel a fejét? Hiszen a gondolkodó ember tudja, hogy a gyűlöletre általában gyűlölet a válasz! Csakhogy a magyar lelkiséggel nem fér össze a gyűlölet, s mi (ők mondták!) sohasem tudjuk őket úgy gyűlölni, ahogyan ők minket. Én pedig teljesen képtelen vagyok gyűlölni. Én inkább sajnálom őket! Mert a gyűlölet önmagukat is elemészti, s közben nem veszik észre, hogy maguk is áldozattá váltak, az aranyborjú áldozatává.

    Én tehát most sajnálatból és emberségből felhívom a figyelmüket arra, hogy a magyar politikai nemzetfogalom nem ismeri az etnikai különbségtételt. Aki tisztességes az - bármilyen származású - magyar lehet tehát, ha sorsközösséget vállal velünk! A Magyarok Szövetsége hét íjfeszítő törzs szövetsége, amelyhez most még lehet csatlakozni. Tisztességes emberek részére nyitva áll a Szövetség. Ahogyan Tamási Áron írta: Aki embernek hitvány az magyarnak alkalmatlan. Spiró tehát alkalmatlan, de aki most segít az Otthonvédőknek, az bebizonyíthatja az alkalmasságát. A Magyarok Szövetsége tehát az emberség szövetsége, amely a segítő szándékra épül és a hagyományos magyar gondolkodás megújítója. Egy olyan morális hitelezési gyakorlat meghonosítását tervezi tehát a Szövetség, amely szemben áll a jelenlegi erkölcs nélküli világ gyakorlatával. Mindezt, csak a legrégebbi magyar népmozgalom az Árpád nagyfejedelem óta folyamatosan létező Magyarok Szövetségének megújításával, újraépítésével és morális Magyar Bank létrehozásával látja megvalósíthatónak. Keresi a működő ügyvédeket, jogászokat a leendő próbaperek előkészítéséhez. Várunk minden talpraesett, bátor szakembert, aki segíteni szeretne a bajba jutottakon ebben a hitel-, és morális válság sújtotta országban! Működjünk együtt egy élhetőbb, emberibb jövő érdekében! Ez az egyetlen esélye az itt élő tisztességes zsidóknak, magyaroknak, cigányoknak és másoknak! Mert lassan elönt minket a tisztességtelenség politikai árhulláma és csak az marad meg, aki úszni tud!
    Tehát jelentkezzetek! msz.jogsegely@gmail.comEzt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

    A szerző a kárpáti Harsona főmunkatársa
    és a Magyar Nemzeti Bizottság 2006 tiszteletbeli elnöke”
  • 49. csillag41813 2009. május 29. 14:35
    „sára!!

    Ha megtűrnek ilyen embert maguk közt Győr város vezetői, akkor ők maguk is hasonlóak lehetnek.
    Ha nem így lenne, akkor ez a Wajzer nem lehetne köztük.

    Úgy tudom, hogy a helyi TV társaság (Móvár TV?? nem biztos, hogy jól emlékszem), tervezett 1 kerekasztal-beszélgetést készíteni a vitában lévő felek között, de érdekes módon csönd van és azóta sem adtak hírt a műsor elkészítéséről.
    Szóval leállt a dolog.
    Nem sokat kell találgatni, vajon kik állították meg a TV-csatornát, kik és miért akadályozták meg a műsor elkészítését:))”
  • 48. sára 2009. május 28. 19:43
    „Szégyen Győr város vezetőinek hozzáállása, és tettei ehhez az ügyhöz! Tudták jól a hivatali hanyagásgot, be is vallották, és erkölcstelen módon végrehajtották kegyetlen módszerekkel a vétlen áldozat ellen a kilakoltatást!
    Itt a bizonyíték!:

    Ez itt lent ismerős??:

    (HIR TV -- KERESZTMETSZET 153. ADÁSA. 2006. FEBRUÁR 22., DUNA TV 2006. 03. 03. kiemelt
    hírekben). A műsorokban Wajzer Gábor, a Lakásiroda vezetőjeként kérdésre elmondta, hogy:

    "Igen, találkozunk olyan ügyekkel, ahol, felvetődik a hanyagság, ez vitathatatlan, ahol
    lehet meg is, próbáljuk ezeket így utólag rendbe tenni, és orvosolni. Van, amit nem lehet,
    tehát nyilván évtizedes sérelmeket nem fogunk tudni kijavítani. Lehetőséget mindenkinek
    megpróbáljuk megadni, de hát helyretenni az akkori időszaknak a hibáit, azt hiszem, hogy nem
    a mi dolgunk és nem is fogjuk tudni soha megoldani."

    Kijelentette azt is, hogy:

    "Nyilván valaki tévedett. Azt, hogy a bérlő volt, vagy az akkor őt kijelölő szerv volt, azt
    hiszem ez nem az én dolgom eldönteni."

    EZ EGY BEISMERÉS! Szégyen, hogy ilyen embereket megtürnek Győr város vezetői között!”
  • 47. csillag41813 2009. május 27. 23:25
    „Azért Wajzer Gábor nevét nem árt megjegyeznetek győriek!!
    Ő a Lakásiroda vezetője.
    Vigyázzatok ha dolgotok akad vele!!”
  • 46. sára 2009. május 27. 22:05
    „<moderálva sértő>”
  • 45. csillag41813 2009. május 27. 18:59
    „A Zsigai Klára ügyhöz link:

    http://kutasi.blogspot.com/2009/05/2430-bago-andrasne-sz-zsigai-klara.html

    Ez a törénet már országhatáron túl is ismert.”
  • 44. csillag41813 2009. május 27. 18:34
    „Tisztázzuk, mert ahogy olvasom szükséges:
    Klára nem cigány, hanem Magyar!!
    A VÉSZ úgy lépett be az ügybe, hogy csatlakozott az Otthonvédők nevű civil szervezethez.”
63 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Ismét áll a márvány emlékkő

Győr - Nyolc évvel ezelőtt csonka lett egy család, miután egy szabálytalanul közlekedő autós kamion… Tovább olvasom