Kisalföld logö

2017. 05. 25. csütörtök - Orbán 11°C | 21°C Még több cikk.

Bónusz kedvezmény az E.ON ügyfeleinek

Az E.ON egy éven keresztül 10 százalékos kedvezményt nyújt az energiadíjból azon ügyfeleinek, akik az elmúlt időszak gazdasági nehézségei ellenére is pontosan fizették villanyszámláikat az idei évben.
Az ún. Bónusz Kedvezmény 2010. október 1-jétől november 30-ig az E.ON online ügyfélszolgálatán keresztül igényelhető. A kedvezmény igénybevételével azok a fogyasztók élhetnek, akik 2010-ben minden villanyszámlájukat pontosan befizették, ők akár átlag 4-5 ezer forintot is megtakaríthatnak egy év alatt.

Pál Norbert, az E.ON Energiaszolgáltató ügyvezető igazgatója elmondta:

"Tisztában vagyunk azzal, hogy a gazdasági válság következtében egyre több ügyfelünk került nehéz gazdasági és pénzügyi helyzetbe. Éppen ezért törekedtünk arra, hogy - segítve ügyfeleinket - az E.ON ne csak jó, hanem a legolcsóbb szolgáltató is legyen. Első lépésben 2010 elején társaságunk tudatosan határozott úgy, hogy a legkevesebb áramot fogyasztók tarifáját (A1, I. tömb) nagyobb mértékben csökkenti, mint a többi fogyasztói tarifát. Második lépésben 2010. július 1-jén átlagosan 6,72 százalékkal csökkentettük egyetemes szolgáltatási áramárainkat, ezzel a kisfogyasztói szegmensben immár a legjobb árat kínáljuk az egész országban.

Most, harmadik lépésként egy másik fogyasztói csoport felé szerettünk volna gesztust tenni, mely csoport a gazdasági nehézségek ellenére pontosan fizette számláit, az ő számukra kínálunk most 10%-os energiadíj-kedvezményt. Negyedik lépésként novembertől indul egy újabb akciónk is, mely a leginkább rászorulóknak nyújt majd segítséget."

Olvasóink írták

  • 4. somipepi 2011. január 19. 19:44
    „Én is regisztráltam, mivel rendesen szoktam fizetni és mégsem kaptam kedvezményt eddig.Vajon miért?Nem értem!”
  • 3. bucinudli 2010. november 19. 15:34
    „Ez mind szép és jó (lenne). Én regisztráltam az EON honlapon, be is léptem. Majd mint rendszeres fizető (havonta rendszeresen folyószámláról vonják le a pénzt) vígan kitöltöttem a megfeleő adatokat, aztán jött a fekete leves. Mindenféle mondvacsinált indokkal megmagyarázták, hogy nem jár a kedvezmény. Szóval az egész egy nagy humbukk.
    Az EON így akar magának reklámot csinálni.
    Aztán az utasításuknak megfelelően leírtam a problémámat. Erre érdemi választ nem kaptam. Hatszor egymás után elküldtek egy sablon szöveget, de személyre szóló választ nem kaptam.
    Csak annyit: Punktum, nem jár a kedvezmény.
    Csak azt nem tudom miért, mikor a folyószámla egyenlegeken látszik, hogy minden egyes hónapban a drága EON precízen leemelte az összeget.
    Mivelünk rendszeres fizetőkkel kibabrálnak. Nem velünk kéne szívózni, hanem azokkal akik több százezerrel (vagy még többel) tartoznak.

    Én is fizetek közvetetten mások helyett, mégsem kapok egy vasat sem.
    Ki van ez találva, hogy reklám legyen, de fizetni ne kelljen.”
  • 2. miracle 2010. október 05. 09:56
    „Nem. Ne járjon mindenki jól. Nagyon helyes, hogy végre azok is kapnak valamit, akik közvetetten mások helyett IS fizették!”
  • 1. atika61 2010. október 05. 09:04
    „Egyszerűbb lenne csakis a tisztességes haszon keretein belül maradni, és akkor való ban mindenki jól járna.”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Visszamegyésítés az APEH-nél

Az APEH négy éve megszüntetett megyei igazgatóságai október 1-étől újraalakultak, a régiós… Tovább olvasom