Kisalföld logö

2017. 10. 20. péntek - Vendel 8°C | 20°C Még több cikk.

Audi-eurómilliók a péri reptér fejlesztésére

A Világgazdaság értesülése szerint az Audi körülbelül 5,5 millió euróval támogatja a Győr melletti Pér repülőterének mintegy 6,65 millió euróba kerülő fejlesztését.

A lap pénteki számában azt írta: tíz éve van közvetlen légijárat a cég ingolstadti központja és győri leányvállalata között, ahol rövidesen megkezdődik az új A3-as modell sorozatgyártása.

Az ingázó szakemberek száma egyre nőtt, miután az Audi elhatározta, hogy az Audi Hungaria Motor Kft. telephelyén új járműgyárat épít - írta a lap.

Olvasóink írták

21 hozzászólás
12
  • 21. Santos 2013. február 10. 19:15
    „20-as.Ezt már énis nagyon várom!”
  • 20. w9000 2013. február 09. 17:12
    „A szines légitársaságok Airbus gépeinek pont jó méret. Győrből 20EUR-ért időben lefoglalt fapadossal európába repülni - ez egész jól hangzik!”
  • 19. piroskaésabarkasz 2013. február 08. 20:51
    „3400 méter alatti kifutópályával,csak toldozás-foltozás a "művelet"....”
  • 18. Accra 2013. február 08. 20:30
    „U.Pista, Audi-állam-iskola hogyan jött így össze?
    Miért tennél PLUSZ kerülőt? Ha előtte nem volt ott út, akkor ugyanott vagy, nem?”
  • 17. pancser 2013. február 08. 19:37
    „4. oxana 2013.02.08. 09:58
    Szerintem ha valakinek el kéne tűnnie az "valaki" és eszmetársai a mai gyászmagyarok.”
  • 16. Jani333 2013. február 08. 18:41
    „Hopp! Ott a béremelés :)”
  • 15. urbaniastapista 2013. február 08. 17:50
    „#14.
    Kicsit félrecsúsztak az érvek.
    A 4,3 Mrd a városlakóknak nem hasznot hoz, hanem évente ennyi plusz költséget a kényszerű kerülő és a szakadt belső utakra terelt kamionforgalom miatt.
    Esztergomban és közvetlen környékén lakik majd´ 100000 ember, nem csak a suzukinak épül az emlegetett út.
    Kecskeméten az emlegetett iparvágány is van vagy 2 km, a telepen belüli összes sínnel együtt sincs több, mint 5 km.
    A többi rendben.
    Ha már ilyen jól megy a közgyűlésböngészet, azt is kikereshetné, hogy az állam mennyivel többet von el a várostól az iskolák államosításának ürügyén?”
  • 14. Hedon 2013. február 08. 17:18
    „9. thn_123
    Teljesen egyetértek.
    Számomra legalább ennyire furcsa hogy a megyei napilapnak miért kell egy pesti
    forrásra hivatkoznia akkor, amikor on-line tudósításban számolt be anno napilapunk
    arról a közgyűlésről is, ahol a teljes szerződés tervezetről és azok mellékleteiről
    pl. a szindikátusi szerződés szavaztak a képviselők:
    Akit érdekel esetleg így utólag is:
    http://onkormanyzat.gyor.hu/data/files/kozgyulesek/iii_6._pr_fejleszts_elterjeszts_2.rtf
    Ennek mellékleteiben pl. a pénzügyi ütemezés pedig itt is olvasható:
    http://onkormanyzat.gyor.hu/data/files/kozgyulesek/szindiktusi_8_mellklet_kltsgtervek_20121011.ppt

    # 11 borsmenta
    ,,cég érdekeinek megfelelően tízezrek közlekedését szolgáló utat zár le"
    A saját pénzéből épített de eddig magán útként (jó nagy táblán volt olvasható: privat strasse) használható
    sajátját zárta le , nem mellesleg még a likócsi körforgalom építésének 1/3-t is állta.

    Az új út egyébként 4,3 Mrd-ba került a vizionált 20 helyett
    Egyébként a Suzuki esztergomi gyárának most építenek vagy 25 km-es csatlakozást
    az M1-es autópályához az miért nem fáj kedves kommentelők.??
    Kecskeméten 14 km hosszú vasutat épített az állam a Mercédesznek pedig Ők még nem tettek le semmit
    az asztalra az Audi 1993-óta van Győrben.
    Végül az Audi 2011-es adó befizetései (szem jöv adó, társasági adó, iparűzési adó stb) 51 milliárd forint volt.”
  • 13. pancser 2013. február 08. 17:08
    „Fantasztikus, a sok multiutálónak jó kis fricska. A magyar cégek? Nem tudok róla, hogy egy vállalkozás is épített volna parkolót az üzlete elé. De kikövetelték a szobrot, szökőkutat, parkolót, viszont luxusterepjárónál alább nem adják, meg minimálbéres alkalmazottaknál!
    Mikor fog ez a nép tárgyilagosan tekinteni bármire is, nem utálni fogja, vagy kritikátlanul magasztalni éppen?”
  • 12. monkeybusiness 2013. február 08. 16:52
    „Nem szidom a magyar vállalatokat de nagy részük kikönyörögné vagy zsarolná az önkormányzatot hogy csináltassa meg ő.
    ATX
    Ha az Audi költözik szerintem mindenki költözik. Ha nem lenne, akkor itt Balkán lenne mint Borsodban meg Nyírségben.”
  • 11. borsmenta 2013. február 08. 16:42
    „3. Valaki

    Minél többet fektet be egy cég, annál nagyobb a valószínűsége, hogy marad. Ha már iskolát üzemeltet, reptérben tulajdonjogot szerez, akkor maradni akarni. Győrnek ez jó.

    (Az mondjuk kellemetlen, hogy a cég érdekeinek megfelően tízezrek közlekedését szolgáló utat zár le, vagy buszközlekedést alakíttat át, de ezen max. morgunk egy kicsit, aztán megszokjuk.)”
  • 10. Valaki 2013. február 08. 16:17
    „4. oxana

    Felőlem el is tünhet. 20 milliárdért utat építettünk nekik. Tiszta röhej. :)”
  • 9. thn_123 2013. február 08. 15:27
    „Ez ám a friss hír! Gratulálok a világgazdaságnak!
    2012.10.26.-án Győr közgyűlése fogadta el:

    "...a 6,65 millió euróra becsült költségekhez 187 millió forintos törzstőkeemeléssel szállna be a légikikötőt üzemeltető Győr-Pér Repülőtér Kft.-be az AUDI Hungária Services Zrt., amelynek így 47,86 százalékos tulajdonosa lesz, valamint 4,9 millió euróval finanszírozza a munkálatokat.
    Az egyhangú szavazással elfogadott anyagban az áll: ezzel párhuzamosan Győr tulajdoni aránya 75,48-ról 40,18, az államé 18,76-ról 9,15, Péré pedig 5,76-ról 2,81 százalékra csökkenne..."

    Azt hiszem, hogy a támogatás szót ebben az esetben nyugodtan befektetésre lehet cserélni!
    Ne higgye senki, hogy az Audi a két szép szemünkért száll be a fejlesztésbe! Logikus, és az üzleti érdekek szempontjából, szinte minden tekintetben jó üzleti lépés ez!
    És ami a nem semmi: Pér lesz a mérleg nyelve, ha döntésre kerül a sor! (elnézve a százalékos részarányokat)”
  • 8. ATX 2013. február 08. 13:59
    „Ez jó. Ha esetleg az Audi elköltözne, a reptér itt marad! :)”
  • 7. Accra 2013. február 08. 13:02
    „Vikri, nem mindegy az neked? Gondolom, a repülő áráért/bérléséért, üzemanyagért, reptér használatért, stb. Az biztos, hogy nem ingyen. Valószínűleg megéri nekik fejleszteni a repteret, de ez miért fáj? Győrnek nem lenne rá pénze, az biztos.”
  • 6. Accra 2013. február 08. 12:59
    „Nem tudom, mi a probláma? Audi használja legnagyobb részben, és ő is fizeti a fejlesztés legnagyobb részét. Teljesen rendben van. Korábban veszteséges volt, többek közt Győr tolta bele a pénzt. Azt sírjuk vissza? Vagy irigyeljük, hogy repülőn jönnek, nem vonaton??”
  • 5. vikri 2013. február 08. 12:01
    „És így mennyiért repülhetnek az audisok? (Merthát ez is hozzátartozna a hírhez...)”
  • 4. oxana 2013. február 08. 09:58
    „3. Valaki Hogyhogy ingyen? Ki viseli majdnem az egész költséget? Ne légy már olyan borúlátó. Ugy látszik, neked semmi se jó. Hát akkor mit akarsz? Tünjön el az Audi?”
  • 3. Valaki 2013. február 08. 08:53
    „A végén még ingyen odaadják nekik a repterünket.”
  • 2. ttt111 2013. február 08. 08:33
    „1. Sárkányfűárus

    az miért lenne hír?”
21 hozzászólás
12

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tűz egy győri lakásban: idős nőt mentettek - fotók

Győrben, az Ady Endre utcába riasztották a győri tűzoltókat, mert egy harmadik emeleti lakásból füst… Tovább olvasom