Kisalföld logö

2017. 07. 27. csütörtök - Olga, Liliána 16°C | 21°C Még több cikk.

A kártérítést nem várni, kérni kell

Gyermekem Ravazdon gyümölcsösben dolgozott, és hogy este haza tudjon jönni Láziba, munkaadója őt és két diáktársát július 8-án már 20 órára odavitte a hegyi autóbusz-fordulóhoz.
Ám hiába várták a járatot, aminek 20 óra 14 percre kellett volna odaérnie. Végül ismerőst kellett megkérnünk, hogy hozza haza kocsival a gyerekeket. Panaszomat többször jeleztem, megírtam a Kisalföld Volánnak, szerintem mégse vizsgálták ki az esetet rendesen. Válaszukban elnézést kértek, de azzal elégednék csak meg, ha a sofőrt egy időre más járatra helyeznék át. Kárpótlásra is igényt tartunk, pénzben. Nem tudom, mennyit kérhetünk, de elvárjuk, hogy a maximumot adják. Szülő

A Kisalföld Volán Zrt. vezérigazgatója, Pócza Mihály arról tájékoztatta lapunkat, hogy a panaszos szülő valóban többször telefonált cégüknek és levelet is írt. Válaszul a zrt. szóban és írásban is elismerte a hibát és elnézést kért. Írásban a panaszost arról is tájékoztatták, hogy a kártérítés alapja a bizonyított kár, és összege nem haladhatja meg az adott utazási viszonylatra érvényes menetdíj tizenötszörösét. Azonban a panaszosok a társaságnak nem jelentették be kártérítésre vonatkozó igényüket. Arról is tájékoztatta őket a zrt., hogy ha nem tartják kielégítőnek a Kisalföld Volán intézkedését, akkor a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz fordulhatnak.

A társaság mulasztást elkövetett alkalmazottjával szemben munkajogi intézkedést alkalmazott. Azt az igényt a szolgáltató megalapozatlannak tartja, hogy az utasok akarják meghatározni, milyen munkáltatói intézkedést alkalmazzon.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Állásajánlatok

Győri kirendeltség és szolgáltató központ (ügyintézés helye: 9024 Győr, Bartók Béla út 2., tel.:… Tovább olvasom