Kisalföld logö

2017. 04. 28. péntek - Valéria 6°C | 10°C Még több cikk.

4 autó üközött a 85-ös főúton az M1-es felhajtójánál - fotók

Négy autó ütközött a 85-ös főúton Győr felé vezető úton az M1-es autópálya lehajtója után mintegy 150 méterre kedd reggel.


A kisalfold.hu információi szerint a követési távolság be nem tartása miatt bekövetkezett balesetben hárman sérültek meg könnyebben. 

Galéria! Fotók: Cseh Róbert


A rendőrök jelenleg helyszínelnek, félpályás útlezárásra számítsanak a közlekedők. 

Olvasóink írták

44 hozzászólás
  • 44. Contar 2011. augusztus 11. 12:55
    „Hogyan lehetne úgy élvezni az autózást, ha mindig sietni kell, időzavarban van az ember, plusz a sebességkorlátozások, a sok piros lámpa, elsőbbségadást jelző tábla és a többi közlekedő is direkt feltart a haladásban?”
  • 43. soci70 2011. augusztus 10. 19:44
    „Halihó!

    Végigolvastam és Totya-nak adok igazat.Beszélhettek akármiről az amatőrök úgy se ússzák meg, hiába óvatosak stb.
    Közlekedjenek egy BP-i forgalomban beszarnának, vagy Isztambulban. Az okoskodás és a valóság nagyon messze áll egymástól. Azt javaslom minden amatőrnek legyen Cascója és elég pénze,hogy a balfaszságuk után rendebelegyék az autójukat. Vagy járjanak biciklivel. Azért van a kocsi,hogy élvezzem és dinamikusan használjam. Nem azért,hogy toljam.Vannak íratlan szabályok amiket minden normális sofőr tud, ha rámennek az azért van mert előzni akar, de sajna nem bírja a kocsija 20 méter távolságból mert nincs benne kakaó.Aztán az istenbarmai meg gázt adnak,ha egy alacsonyabb kategóriájú autó akarja megelőzni.Na most tegyetek igazságot.
    Élvezni kell az autózást és figyelni érezni,hogy mit akar a másik, ha ez megy akkor már tudsz valamit...

    Üdv: Egy hivatásos gépkocsivezető (személyautó)”
  • 42. Star-Spangled 2011. augusztus 09. 18:40
    „85-s nap mint nap!!!!!!VICC!!!!!!!”
  • 41. yuing 2011. augusztus 09. 17:17
    „Ha esetleg újra befektetjük,fele újra elvész,mert nagyon sokan élnek meg a ..hozam--bóll az irodákban..és jól!!!”
  • 40. MotorosPista 2011. augusztus 09. 16:41
    „Csak 20méter széles az út arrafelé az is kevésvót úgylátom.”
  • 39. joe456 2011. augusztus 09. 16:37
    „fogékony a balesetre az útnak ez a szakasza,csak most másik oldalról,más időjárási viszonyokkal...”
  • 38. Madarász 2011. augusztus 09. 15:39
    „Nem szoktam olyan közel menni az előttem haladóhoz, hogy ne tudna előzni, legtöbbször az a probléma, hogy szemből is folyamatosan jönnek, mondjuk a reggeli, vagy délutáni csúcsforgalomban, így esélye sincs előzni.

    Általában a legtöbb agyatlan azért mászik rá az előtte lévőre, hogy a mögötte lévő őt ne tudja megelőzni véletlenül se, vagy a másik sávból nehogy valaki eléje menjen. ;)

    Amúgy én el szoktam engedni az ilyeneket, had menjen, már várják a veséjét... Nem egyszer úgy teszik, ha a szembe jövő nem vészfékez, akkor nem fér be és az ilyen fajtának nem elég, hogy egy autót előzzön egyszerre, hanem mindjárt 2-3-at, aztán vagy befér, vagy nem. De olyat is láttam már, hogy a mögöttem lévő autó több száz méterre volt, 90 felett mentünk, kivágott mögüle és még úgy előzött meg előttem 2-3 autót és a szembe jövőt centikre megközelítette.”
  • 37. Totya 2011. augusztus 09. 15:29
    „Az, hogy van egy sebességlimit, attól neked kötelességed segíteni az előzni akarót, még akkor is, ha ő gyorsabban halad, ez is benne van a KRESZ-ben. Egyébként meg ne tegyél úgy, mintha az valami szentség lenne, amiben korlátozzák a sebességet, álságos, olyan, mint ez a globalizmus.
    Mi van, ha azért van a másik s*ggben, mert az nem hagy elegendő helyet az előzésre, máshogy pedig nem tudja kifejezni, hogy szeretne gyorsabban haladni. Érdekes, nekem ebből nincs gondom, sőt még sosem volt! Nézem a visszapillantót, és motorféket használok, ebből látja, hogy lassítok az előttem haladókhoz képest is, tehát lemaradok és elkezd előzni. Van olyan is, hogy én nem látom értelmét az előzéseknek, de ettől még hagyom előzni, mert ez az ő magánügye. Van olyan is, hogy mennék én is, de elég a többi tempója is. Kit érdekel, hogy mennyivel megy, ha gyorsabb és ettől nekem nem rosszabb, engem nem korlátoz?
    Miért nem hagysz neki elég helyet az előzésre, ha túl közel van hozzád? Én előzési szándéknak veszem és el szoktam engedni.”
  • 36. Madarász 2011. augusztus 09. 15:11
    „Egyszer is elég leírni valamit...

    Te meg azt ne akard megmagyarázni, hogy ha valaki előtt lassan halad a sor, belemászol a s.ggébe, attól gyorsabban fog menni. Nem fog, csak egyrészt idegesíted az előtted lévőt, másrészt ha hirtelen fékez, már bele is szálltál.

    Hülye vezetők vannak, ezt senki nem vitatja, meg a körforgalmat használni nem tudók is vannak, nekem a kedvencem a folyamatos balra indexelés, míg ki nem megy belőle, vagy a szlovák szembe a forgalommal a többsávos körforgalomban.

    Ezek közül viszont még egyik sem indok a szabálytalan előzésekre, a sebességhatár be nem tartására és a megfelelő követési távolság meg nem tartására. Szerintem ezek a dolgok nem vitatéma, tessék betartani a szabályokat és kész.”
  • 35. Totya 2011. augusztus 09. 14:35
    „Madarász, hiába magyarázod, látom mennyi zombi van az utakon. Lassú észjárással, anélkül, hogy pontosan tudná miért van ott és mit csinál. Olyan automatizálva közlekednek, mint amikor hazaérve bekapcsolják a tv-t, rádiót, csak hogy menjen valami, mert ezt szokták meg. Ezt hívom én zombi módnak, mert egy nem megszokott dolog képes úgy kizökkenteni az illetőt, mint egy kisebbfajta sokk. A beletörődömség ide vezet egy idő után.
    Ne akard megmagyarázni, hogy indokolt a lassúság, mert attól vannak dugók, mert megalszik a tej szájakban. A körforgalmat nem képesek használni, pedig még most is mindenhová azt rakják, mint egyik legegyszerűbb csomópontot.”
  • 34. Totya 2011. augusztus 09. 14:31
    „Madarász, hiába magyarázod, látom mennyi zombi van az utakon. Lassú észjárással, anélkül, hogy pontosan tudná miért van ott és mit csinál. Olyan automatizálva közlekednek, mint amikor hazaérve bekapcsolják a tv-t, rádiót, csak hogy menjen valami, mert ezt szokták meg. Ezt hívom én zombi módnak, mert egy nem megszokott dolog képes úgy kizökkenteni az illetőt, mint egy kisebbfajta sokk. A beletörődömség ide vezet egy idő után.
    Ne akard megmagyarázni, hogy indokolt a lassúság, mert attól vannak dugók, mert megalszik a tej szájakban. A körforgalmat nem képesek használni, pedig még most is mindenhová azt rakják, mint egyik legegyszerűbb csomópontot.”
  • 33. Madarász 2011. augusztus 09. 14:19
    „32. Szerinted mindenki azért halad normálisan a sorban, mert úgy kényelmes! Egy frászt, csak normális, nem úgy, mint egyesek és mindenki szívesebben menne gyorsabban, de ez van.
    A zombik miatt?
    Dehogy is! Az összehangolatlan lámpák miatt, meg alapvetően bizonyos időszakokban túlzsúfoltak az utak. Ha a sor eleje lassít, mert piros a lámpa, a többi sem szórakozásból halad lassabban, hanem azért mert per pillanat a 83-ason minden egyes lámpa megállít a városból kifelé és elég sűrűn vannak. Ezért feltorlódik a sor és lassú a haladás.
    Aki nem először jár arra, az tudja és nem kezd ész nélküli manőverezésbe, kicentizve a szembe jövőt, ellenkező irányba ráhajtva a kanyarodó sávra, nem beszélve arról, ha 90-nel mennek az autók, akkor is mindig akad egy-két idióta, aki 110-zel akar menni és nekiáll veszélyes manőverekbe kezdeni, hogy 20 méterrel előrébb kerüljön.

    <moderálva>”
  • 32. Totya 2011. augusztus 09. 13:54
    „Zombik miatt tart fél óráig kijutni ebből a metropoliszból, akik megállnak a zebránál akkor is, amikor a gyalogos nem át akar menni, hanem beszélget és nézelődik, vagy ott sincs. :) Csak nem tartozol közéjük, Madarász?”
  • 31. Totya 2011. augusztus 09. 13:49
    „Miért kéne a sorban ugyanannyival haladni, mint te és a többiek, ha azok a megengedettnél lassabban, esetleg lényegesen lassabban haladnak? A lassúság oka többnyire indokolatlan, csak mert valakinek így kényelmes, ennyi is elég. Ahelyett, hogy hagynál elég távot az előzésre, okoskodsz itt? :)
    Városban is van követési távolság, de az álló autók között ez lehet egészen csekély is, nem tudtad? Ezért a helyzete és a sebessége válogatja a távolság optimális voltát.”
  • 30. Joebacsi70 2011. augusztus 09. 13:45
    „Egy szakadt kuplungbowden miatt végig hármasban ? Hol itt a gond ?
    Autó leállít, egyesbe tesz, önindítózik. pIcit ugrál, majd elindul. Utána szépen lehet felfelé kapcsolgatni. Gáz elvesz, váltó finoman tol következő fokozat felé, majd egyszer csak beugrik. Se recsegés, se rángatás.
    Kis gyakorlás az egész.”
  • 29. Madarász 2011. augusztus 09. 13:37
    „27. Pont azért nincsenek közök, mert folyamatos a sor! Ilyenkor elég pofátlanság nekiállni előzni a többieket. Akinek nincs türelme kivárni a sorát, az menjen inkább busszal!

    Városon belül ugyanúgy fontos a követési távolság betartása.
    Tavasszal a hozzád hasonló nagyokosok miatt csak 8 autó ment egymásba a Szentlélek templomnál, mert nem tartották be a követési távolságot és megszokásból vezettek, ráadásul nem a megfelelő sebességgel. Megszokták, hogy a másik lámpa zöld, akkor ez is. Csakhogy átállították közben és piros volt!

    Az első megállt, a mögötte lévők szép sorban beleszaladtak, kivéve egyet, de azt a mögötte lévő belelökte az előzőbe. Szóval akár városon kívül, akár belül azt is bele kell kalkulálni, hogy az előtted lévő hirtelen fékezhet valamilyen okból, neked pedig ezt észre kell venni és még azelőtt megállni, hogy beleszaladnál az előtted lévőbe.

    Sokszor van úgy, hogy valaki megáll a zebránál (mindenkinek meg kéne) és a mögötte lévő csikorgó fékkel áll meg. Ez a közlekedési morál potenciális balesetek forrása, a rendőröknek ki kéne szűrni és jól megbüntetni ezeket az elemeket, aztán majd megtanulnák, ha nem akkor meg összejönnének a pontok és ugrana a jogsi, ennyi.”
  • 28. Powerarc 2011. augusztus 09. 13:36
    „Külföldön nem egy helyen láttam olyan lámpás kereszteződést, ahol az oszlopra kb. szemmagasságban szereltek fel kisméretű lámpákat, így a vonalon megállva nem kellett fejet tekergetni felfelé, elég volt oldalra nézni.”
  • 27. Totya 2011. augusztus 09. 13:15
    „oPTIKa, a követési távolsággal egyet értek a városon kívül, hogy a túl kis távolság felesleges torlódásokat okoz. Pont úgy lenne könnyebb előzni, ha lennének közök. Egyesek ilyen közöket generálnak és ,,bevágnak" előzésekkor, ezzel is "rátapintva" arra, hogy nem hagyott a biztonságos előzéshez elég helyet a másik. Más kérdés, hogy szabályosan nem is, vagy csak elég ritkán lenne módja alkalma előzni az előzőnek.”
  • 26. Totya 2011. augusztus 09. 13:09
    „oPTIKa, ezt a helyzete válogatja, mert ahol kevés a hely, mint pl. a Kálvária úti kereszteződéskor dugókban, akkor minden méter jelentős és fontos időmegtakarítás is. Ezért sem lehet mindent előre kőbe vésni, mint helyzet más és más, max. hasonló egy másikhoz. Nem egyformák a képességeink, az autóink, az útviszonyok, mégis kőbe vésettnek tartják sokan a kitett sebességkorlátozást, még ha nyilvánvalóan sokszor indokolatlan is. Ráadásul pont az indokolatlant szeretik errefelé betartatni az éber őrök, az indokolt helyett.”
  • 25. Totya 2011. augusztus 09. 13:06
    „Vanessa, az elgépelés még oké, de igényesebben is írhatnál, ha már a magyar toleranciát minősíted. :)”
44 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Extrém Motorsport Fesztivál: monacói verseny hangulat Győrben - Galéria, videó

A technikai sportok fellegvárává tennék Győrt az Extrém Motorsport Fesztivál szervezői - hangzott el… Tovább olvasom