Kisalföld logö

2016. 12. 05. hétfő - Vilma -6°C | 4°C

240 ezer kárt okozott egy győri pénzváltóban az idős úr - fotó

A Győri Rendőrkapitányság csalás gyanúja miatt keresi a képen látható férfit, aki június 5-én délután a Győr, Fehérvári u. (Interspar) nagyáruházban működő pénzváltóban valutaváltás során figyelemeltereléssel a pénztárost megtévesztette és 240 ezer forint kárt okozott.


A rendőrség kéri, aki a képen látható férfit felismeri, kilétéről, tartózkodási helyéről tud, a Győri Rendőrkapitányságon (Győr, Zrínyi u. 54.) az 520-000/13-05 melléken vagy a 107 ügyeleti számon tegyen bejelentést.


Fotók: Győri Rendőrkapitányság
Fotók: Győri Rendőrkapitányság

Olvasóink írták

50 hozzászólás
  • 50. Sördög79 2011. július 27. 13:58
    „Meglátszik, hogy a hozzászólók többsége nem szakmabeli.
    Én is ezen a területen dolgozom több éve. Sorolhatnám, hogy mennyiféle módon próbálnak meg átverni bennünket nap, mint nap. Általában 12 órában, levegőtlen sufniban dolgozunk, röhejes fizetésért. Hogy miért csináljuk? Csak azért mert nincs más lehetőségünk!
    Ja! És ügyfelet nem küldhetünk el, mert különben átmegy a konkurenciához! Az ügyfélnek mindig igaza van!
    Én teljes mértékben együttérzek.”
  • 49. Auriana 2011. július 27. 13:03
    „Szerintem nem küldik el az ilyeneket, főleg ha nagy pénzzel jön, hiszen az üzlet az üzlet. Még ha hülye a vevő és szórakozik, akkor is a pénz beszél. Ha valaki két kiflivel szórakozik, azt jó hogy elküldik, de kétszázezreset már nem hinném :)”
  • 48. máris 2011. július 27. 12:58
    „Mért nem lehet leírni, hogy történt az eset ?
    Tudja valaki?
    Legalább okulhatnánk belőle !!”
  • 47. Goldmund 2011. július 27. 10:30
    „40. Auriana 2011.07.26. 00:42
    "Pl. Átverhetik úgy, hogy 240 ezer ft-nyi pénzt odaad a vevő, hogy váltsák be. A pénztáros átszámolja, minden stimmel, erre a pasi hirtelen visszakéri, hogy mégsem akarja beváltani. Visszaadják neki a pénzt, erre meg hirtelen mégis odaadja, hogy: tudja mit, mégiscsak váltsa be, meggondoltam magam!"

    Szerintem a pénztárosok 95%-a ékes káromkodással küldené el az illetőt, és igazuk is lenne. Még ha nem is gondol az ember csalásra, ne szórakozzon már az illető, hogy azt se tudja, akar-e pénzt váltani vagy sem.”
  • 46. gabodick 2011. július 26. 18:27
    „<moderálva személyeskedés>”
  • 45. goldboy 2011. július 26. 11:45
    „viperetta! úgy ítélkezel, mintha fogalmad is lenne róla. <moderálva személyeskedő>”
  • 44. viperetta335 2011. július 26. 10:35
    „Szerintem a pénztáros elszámolta magát és most azért,hogy ne kelljen fizetnie,ezzel a satnya ötlettel próbálkozik.Ha valakinek rosszul adnak pl vissza a boltban,akkor azt is körözik?Amúgy meg igenis elszámolhatja magát a pénztáros,nézhet 100-at ezernek,stb.Ez előfordul,lévén nem gép,de ez a próbálkozás,hogy keressük meg az öregurat és másfél hónap után vonjuk felelősségre,hogy mért jopofizott és udvarolgatott ennek a már nem fiatal néninek...Hát...”
  • 43. mxplanet 2011. július 26. 10:17
    „persze h fogalmam sincs , de hat komolytalan cikkhez komolytalan kommentek dukalnak”
  • 42. kisember1 2011. július 26. 08:48
    „Az is kérdéses, hogy ki okozta a kárt?”
  • 41. _Ria 2011. július 26. 08:08
    „Simán átverhetnek, ha nem vagy szemfüles. 10 éve "űzöm" a szakmát és nagyon kell vigyázni, mert vannak komoly csalók. Pl. ekkora összeg úgy jöhet ki, ha mondjuk levált az illető pár ezer eurót, de nem is kell pár ezer, elég, ha kezdő a pénztáros.”
  • 40. Auriana 2011. július 26. 00:42
    „Pl. Átverhetik úgy, hogy 240 ezer ft-nyi pénzt odaad a vevő, hogy váltsák be. A pénztáros átszámolja, minden stimmel, erre a pasi hirtelen visszakéri, hogy mégsem akarja beváltani. Visszaadják neki a pénzt, erre meg hirtelen mégis odaadja, hogy: tudja mit, mégiscsak váltsa be, meggondoltam magam! A pénztáros azt hiszi, hogy ugyanazt a köteg pénzt adja vissza a vevő, amit ráadásul 20 másodperce számolt át, így jóhiszeműen átváltja. Kiadja az ellenértéket, és csak a köteg pénz szétbontásánál látja, hogy az nem ugyanaz a kupac, amit átszámolt, hanem a vevő egy szempillantás alatt kicserélte hamisra. Volt már ilyen, a hatás persze fokozható dumálással, kérdezősködéssel, mozgolódással, stb.”
  • 39. Mami85 2011. július 26. 00:35
    „Nagyon kíváncsi lennék, hogy mit takar az a "megtévesztés". Egy hozzászóló írta, hogy az ügyfelek rendszeresen beledumálnak a munkájukba/számolásukba. Akkor megkérem, hogy szíveskedjen türelemmel lenni, amíg számolok (szépen megfogalmazva a "pofa lapos", és ennyi. Amúgy meg milyen csalás? Nekem is adtak már vissza rosszul boltban. Ha nem vettem volna észre, és elmegyek haza, akkor engem is köröztek volna csalásért vagy mi?! (Hacsak nem hamis pénzzel fizetett az ürge.)”
  • 38. gabodick 2011. július 25. 23:08
    „Hát ez tényleg nevetséges. Az elöttem szóló is írta, hogy egy-két bankóval elszámolhatja magát valaki - na, de 240 ezerrel? Szerintem a pénztárosnönek egy baja lehet: ha a feje annyira korogna, mint a gyomra, akkor a feje nem lenne üres... :-)”
  • 37. Dwatson 2011. július 25. 22:01
    „Félrevezető a a cím,ami csak a szövegből derül ki,tehát csak egy kárt okozott az ügyfél,de már meg sem lepődöm.”
  • 36. elemér 2011. július 25. 21:20
    „Eddig tart mire átnézik a videokat. Nincs elég képzett emberük. Szerintem ez lessz a jövö, iPhone alapú biometrikus scannereket használ az Amerikai rendőrség. http://snipurl.com/tkrca”
  • 35. asvel 2011. július 25. 20:16
    „Szóval hogy is lehet figyelemeltereléssel ekkora kárt okozni?
    Hiszen ha elszámolja magát egy-két bankóvall, az még benne van, na de 240 ezerrel???”
  • 34. Alerich 2011. július 25. 19:53
    „Ja,és hogy miért másfél hónappal az eset után állnak elő ezzel?Mert eddig"nyomoztak",csak rájöttek hogy kevesek,mint pingponglabdán a barázda!(A pingponglabda behelyettesíthető a hatóság koponyáján bellül található(?) szervvel!”
  • 33. embertelen 2011. július 25. 19:51
    „Ez már megint egy régi, június elején történt eset. Vajon miért vár mindig a rendőrség másfél, két hónapot azzal, hogy a lakosság segíteni tudjon a kézrekerítésben.”
  • 32. Alerich 2011. július 25. 19:37
    „bélanéni : Viccül a balga,csak nem érti hogy ez nem poén!Ahogy soproni írta,főleg nem a pénztárosnak!Akinek a fizetésében nyilván nincs benne ,hogy "veszélyes üzem",és ilyen mértékben is felelősséget kell vállalnia-valószínüleg!”
  • 31. moncsybaby 2011. július 25. 19:32
    „Jo,hogy nem 1év után keresik az illetőt!!:Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.!!!!!!!!!!!!!!!”
50 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Állásajánlatok

Győri kirendeltség és szolgáltató központ (ügyintézés helye: 9024 Győr, Bartók Béla út 2., tel.:… Tovább olvasom