Kisalföld logö

2017. 07. 21. péntek - Dániel, Daniella 21°C | 31°C Még több cikk.

130 helyett 206-al száguldott

Az M1-es autópályán a 131-es kilométerszelvénynél fotózta le a rendőrség a gyorshajtót.

Az audis feltehetőleg nagyon sietett, ugyanis 130 km/h helyett 206 km/h száguldott a sztrádán.



Bírsága 90 ezer forint.

Olvasóink írták

126 hozzászólás
  • 126. Vizsla 2010. június 27. 11:06
    „Remélem, a gyorshajtó jogosítványa is a széfben fog pihenni egy félévig! És miért csak 90.000? Nem 300.000 a plafon? Örüljön, hogy ennyivel megúszta.
    Sokat autózom már 20 éve városban és városon kívül. Hozzászoktam, hogy jobbról-balról előznek, hátulról felöklelnek, dudálnak, villognak, anyáznak, elémvágnak, mutogatnak, index nélkül szlalomoznak stb. a "kedves autóstársak" . Még idáig tudtam vigyázni magamra és az enyémekre, meg vigyázott ránk a Gondviselés. A közlekedési intelligencia és morál minálunk ugyanolyan, mint minden másban: adózásban, a törvények megtartásában, egymás iránti szolidaritásbab; vagyis a bányászbéka szintjén van.
    Balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek!”
  • 125. Filtec 2010. június 24. 12:56
    „Re: 123 Agent:

    Nem Neked írtam.
    R betű jogos. Sajnos nem lehet itt editálni utólag.

    Ez mi? ecséém
    Tán öcsém?
    Biztos, hogy Te vagy a fiatalabb?”
  • 124. Mankapunka 2010. június 23. 14:11
    „Nekem eddig a rekordom 120 km/h felett volt egy nyergessel úton Pest felé,nem tudom pontosan mennyi,mert 120-ig van számozva a Volvo,korongot meg ki kell dobni,mert utólag is megbüntetnek.

    Sokkal jobb egy nyergessel ennyit menni,mint kocsival 200-at!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))”
  • 123. Agent 2010. június 22. 18:20
    „120, ecséém, attól, hogy németül májerkodsz nem leszel nagyobb ember, egyébként ebben az esetben a "Recht" bizony nagy betűvel írandó, ha már ugye németezünk:)”
  • 122. Filtec 2010. június 22. 17:24
    „Re:AHA

    Nem darálom le, ha nincs 80 km/h sebesség különbség köztünk!


    A-ban sehol sincs 130km/h-nál nagyobb sebesség engedélyezve autópályán.
    Kísérlet volt egy helyen160 km/h-ról, de nem vezették be.
     
     

    részemről off.”
  • 121. AHA 2010. június 22. 16:56
    „Filtec
    Ha valaki hirtelen sávot vált előtted akkor így is úgyis ledarálod.
    A "ha úgy lett volna" mondatoknak akkor sincs jelentősége,mivel,hogy nem volt úgy!
    Mint ahogy ennek sem,hogy "ha" sávot vált előtted.
    ...és mi van "ha" nem vált?Akkor mehetsz tovább 200-al az utadon.De nyugtasson a tudat:Ha mégis bevág eléd és ledarálod,akkor sem te voltál a hibás.Majd odafönt megbeszélitek.”
  • 120. Filtec 2010. június 22. 16:49
    „Re: #117. Ramszesz 2010.06.22. 12:26

    Szívemből szóltál!
    Du hast hundertprozentig recht!
     
     ”
  • 119. Filtec 2010. június 22. 16:37
    „ 
    Re: #105. AHA 2010.06.22. 09:44

    Írtad: 
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    "Mi van, ha 200 km/h-nál valaki sávot vált előtted? Pedig kitette az irányjelzőjét, csak nem vetted észre"-mondod te.

    A "ha"-val kezdődő mondatoknak nincs értelme. Attól, hogy kiteszed az irányjelzőt még nincs elsőbbséged, ugye?
    Neked kell elengedni azt aki akár 200-al akár 140-el elsöpör.Szerintem.
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    Mondom, hogy gond van a szövegértéseddel!!!

    "Mi van, ha 200 km/h-nál valaki sávot vált előtted?" -írtam.
    Ez azt jelenti, hogy én megyek hátul.

    Tehát: ha előtted valaki 130km/h-val megy, én pedig 200 km/h-val utána, és az előttem levő hirtelen sávot vált, átjön az én sávomba, akkor lehet hogy nekimegyek. Sőt valószínű. Persze függ a távolságtól.

    Míg, ha 130 km/h-val megyünk, és csak kis delta v különbség van köztünk, akkor 90%, hogy le tudom fékezni az autómat.

     
     
    A "ha"-val kezdődő mondatoknak nincs értelme. - írtad
    Az én mondatom nem ha-val kezdődött, hanem "Mi van," -nal!!! :) :)
     
     
    Olvass sokat!
     ”
  • 118. JWK 2010. június 22. 16:15
    „Elég sovány a 90 ropi bünti.Akinek ilyen verdája van,simán kiüti,és fröcsög tovább!”
  • 117. Ramszesz 2010. június 22. 12:26
    „#40TSD81:A fizika és biológia törvényszerűségei MINDENKIRE EGYARÁNT vonatkoznak. Májusban 10 napra hazamentem. Amit ez alatt a 10 nap alatt a ,,kedves" közlekedők műveltek,
    attól a belem is kifordult. Mindegyik ökör úgy hajtott, mint az állat. Ment a mindenáron való előzgetés, csak azért, hogy koszos három másodperccel előbb hazaérjenek. Záróvonal, kanyarodósáv, beláthatatlan kanyar nem gond, csak az a három koszos másodprec az a fontos, semmi más, az meg, hogy közben sok más ember életét veszélyezteti e öngyilkos manővereivel, az számára másodlagos. Remélem egyszer egy beláthatatlan kanyarban való előzésükkor egy kamionnal találják magukat szembe.... Ezek kisebbségi komplexusban szenvednek egész biztosan az iciri-piciri pinduri farkuk miatt....
    Aztán mikor egy ilyen ökör megdöglik, akkor jönnek a hozzátartozók siránkozni. Hibás lesz az út, a fa, a kerítés, vagy ne adj isten mert fúj a szél, csak a ,,kedves" sofőr nem....Nagyon szoktam örülni, mikor egy ilyen b.rom rajtaveszt és nem visz magával másik 3 embert, mert általában mindig a vétlenek maradnak ott. A vétkes meg majd mindif megússza karcolásokkal...
    #41stücivadász:Ha egyszer még úgy alakulna, hogy hazatelepülök és a traffipax-ot kiadják magánkézbe. A hét 7 napján napi 12 órában fogok mérmi, még a kint felejtett 30-as táblánál is :DDD. Az lesz az életcélom, hogy minél több ember ismerje meg a tömegközlekedés szépségeit a jogsija elvesztése által...
    #50vvti84:Ausztriában a 130 a megengedett, kivéve, ott ahol korlátozó tábla van, mint pl: a bécsi elkerülön Steinhäusl előtt. Németországban a csillagos ég a határ, kivéve ott ahol ki vannak téve a korlátozó táblák (pl: Passau 120, 100, Regensburg: 100, 120, illetve Nürnberg ugyancsak 100, ill. 120)
    #59Agent:Én nem tartozok a tötymörgök közé, mivel a főúton úgy 100-110 között vezetek, de sokaknak még ez se elég. A virsligumis suzukisok, szakadt krehácsaikkal járók szokták neki tolni neki, leplezve ezáltal a kisebbségi komplexusokat.....
    #77tommy13:Na ez meg a másik: A másik s.ggében való autózás. Ezt is sokszor tapasztaltam odahaza. A másik annyira nyomul az ember seggében, hogyha a szükség netán úgy hozná nem tudna egy erőteljesebb fékezést végrehajtani, anélkül, hogy a másik bele ne durrantana a seggébe. Sokszor volt ilyen ingerenciám, hogy fékezzek egy erősebbet........De újabban ilyen esetekeben csak a szélvédőt szoktam lemosatni, hogy a menetszél a cseppeket a seggemben nyomuló szélvédőjére fújja....

    Ausztriában nagyon sok helyen 3 sávos a pálya Bécs-Linz között. Németországban a az A3-as legtöbbször kétsávos, de Nürnbergnél pl 3 sávos. Az A7-esnek is vannak 3 sávos szakaszai Würzburg-Fulda-Kassel-Hannover szakaszon.
    #102Mike-Mouse:A kint felejtett 30-as táblák nekem is a ,,kedvenceim" közé tartoznak. Magyarországon az útjavítás a 30-as táblák k.baszkodásából áll. A dolog haszna kettős: egyrészt spórolja az útjavítás költségeit, másrészt jól lehet ott elbújva trafizni. Ha meg mégis esetleg megjavítják az utat, na akkor abba sincs sok ,,köszönet"......Nálunk építik a világon legdrágábban az autópályát.
    #114questor:Én se szeretek repülni, pedig a 30-as korosztályba tartozok. Nem éri meg hajtani, mert az ember nem nyer annyit egy sokszáz kilométeres úton amiért megérné. Mert útközben bármi előfordulhat pl: dugó, vagy bármi más. Nem mindegy szerinted, hogy este fél hétre ér haza az ember, vagy este hétre?”
  • 116. AHA 2010. június 22. 12:11
    „quaestor 2010.06.22. 11:46
    Speciel én is sokat járok hajnalban.Sőt,szinte minden nap.
    De még a rohadt büdös életben nem találkoztam olyannal aki betartotta volna a szabályokat.Főleg vonatkozik ez az ilyen mankapanka féle áruszállítókra.De ha mindössze hárman vagyunk az úton,és lehet száguldozni,akkor sem tudsz olyan gyorsan menni,hogy ne akarjanak megelőzni.
    Ennyit a szabályokról.Itt mindenki csak fröcsög róla,de senki nem tartja be.Vagy veled még hajnalban nem találkoztam.:-)”
  • 115. Agent 2010. június 22. 11:55
    „114, az, hogy gyorsan mész, nem egyenlő azzal, hogy el is szállsz, illetve azért vedd már észre, hogy én az elejétől kezdve arról beszélek, hogy ott megyek gyorsan, ahol az megengedett (német autópálya).”
  • 114. quaestor 2010. június 22. 11:46
    „Ti miért nem vagytok hajlandóak tudomásul venni, hogy nem mindenki szeret repülni, mint a győzelmi zászló???
    Vagy csak azért, mert azt gondoljátok, hogy autót csak az a 25 éves (+/- 5 év) hímnemű korosztály vezet, akiknek se egerük, se verebük?
    AHA
    Képzeld, speciel én megtehetném, hogy hajnalban száguldozok az autómmal pl autópályán, de akkor sem teszem meg, még ha ez nektek nem is érthető. Jahh, és a lényeg, a saját tulajdonú autómról beszélek, nem másét hajtanám szét.
    Amúgy rajtam kívül még nagyon sokan szeretünk a családunkhoz épségben és egészségben haza érkezni nap, mint nap.
    Továbbá igenis lényeges a "ha", mert egy esetleges baleset okán, neked is könnyen kicsúszik a szádon, hogy HA nem hajtottam volna, vagy HA nem csúsztam volna meg, stb...
    A másik verzió, XY is hajt, miért pont te okoztál balesetet, mert HA neki sikerült megúsznia, miért pont te kapsz defektet...
    Részemről a vita lezárva, akkor is hülye, felelőtlen majom, aki nem képes felfogni, hogy a gk. vezetés veszélyes üzem, soha nem tudhatod, hogy mi, mikor és miért történik...”
  • 113. www0325 2010. június 22. 11:45
    „Azért döbbent volna a sofőr, ha egyszer csak megnyílik előtte az autópálya!”
  • 112. AHA 2010. június 22. 11:39
    „Agent
    Éjjel,sötétben 130 fölé?
    Na ne má.Ezek még világosban is be vannak sz...a.
    :DDD”
  • 111. igazmondó 2010. június 22. 11:37
    „Agent jól mondja. És a szitu is stimmel.
    Én is céges géppel, kiküldetésben futottam meg a szárazföldi rekorodmat, 230 Km/h. (VW Passat 2.0)
    Mondjuk ott már olyan fogyasztást produkált a kocsi, hogy hazafelé egyel többször kellet tankolni :D”
  • 110. Agent 2010. június 22. 11:19
    „108, akkor mondom a szitut:

    Éjszaka van, a német autópályán alig van forgalom, nincsen sebességkorlátozás, céges kocsival mész éppen kiküldetésbe, vagy jössz hazafelé onnan, az autó 200+ lóerős.
    Gondolj bele, tedd a szívedre a kezedet és mondjad: "nem nyomnám neki 130km/h fölé!"

    Tudom persze, hogy létezik olyan hozzáállás is, hogy repülni veszélyes, külföldre utazni veszélyes, gyorsan menni veszélyes, utcára menni veszélyes, stb.”
  • 109. AHA 2010. június 22. 11:18
    „Mindenkit érdekel milyen az élet 200 felett.Csak nem mindenkinek telik rá.Ez a helyes meghatározás.”
  • 108. quaestor 2010. június 22. 10:32
    „Tévedsz.
    Sokan vannak, akiket baromira nem érdekel, hogy milyen a vezetés 200 felett. Jahh...és nem azért, mert lehetőségük sincs kipróbálni, mielőtt irigynek titulálnád őket.
    Menjetek a F1-re száguldozni...vagy ott letolnak, mi???”
  • 107. bálint83 2010. június 22. 10:08
    „Igazat adok azoknak akik azt mondják hogy a Német autópályán biztonságosabban lehet közlekedni mint a Magyar pályán!Hiába mész ott gyorsabban,de viszont sáv váltáskor számítani lehet arra hogy akár 200-al érnek utol és 2szer meggondolod hogy kimész e a másik elé!Itt nagyobb biztonságba érzem magam mint otthon! Ja és a hétvégén én is eltoltam 215-ig!Csak az irigyeknek.:) Szerintem egyszer mindenki kipróbálná milyen a vezetés 200 felett.”
126 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Baktériumgátló padlót fejlesztettek ki

A Graboplast szakemberei a vállalat által szabadalmaztatott technológia segítségével olyan új… Tovább olvasom