Kisalföld logö

2017. 05. 24. szerda - Eszter, Eliza 13°C | 24°C Még több cikk.

Szorított a nadrágszíjon a Volkswagen

A Volkswagen a korábban tervezettnél ambiciózusabban kívánja javítani a gyenge hozamú VW alapmárka nyereségességét.
Bernd Osterloh, a munkavállalók képviselője az igazgatótanácsban csütörtökön kijelentette, hogy "szigorral és kicsit több fegyelemmel" többet is meg lehetne takarítani, mint a korábban meghirdetett 5 milliárd euró.

Martin Winterkorn, a német autókonszern vezérigazgatója tavaly nyáron hatékonyságnövelő programot rendelt el a gyengébb teljesítményű VW alapmárkánál, azzal a céllal, hogy legkésőbb 2018-ig évi 5 milliárd eurót takarítsanak meg és 3 százalékról 6 százalékra növeljék a VW divízió profitrátáját.

Osterloh nem mondott részleteket, de megjegyezte, hogy nagy eredményeket hozna, ha gyorsabban és jobban figyelembe vennék a munkavállalóktól beérkező javaslatokat. Oroszországgal kapcsolatban elmondta, hogy a Volkswagennek tavaly "milliókban három számjegyű" veszteséget okozott, hogy a rubel zuhanása és a szankciók miatt visszaesett a kereslet az orosz autópiacon.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Jól ment tavaly az IKEA szekere Magyarországon

Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2014 augusztus végéig tartó pénzügyi évben a megelőző évhez képest. Tovább olvasom