Kisalföld logö

2017. 07. 26. szerda - Anna, Anikó 16°C | 24°C Még több cikk.

Szegénység tör Európára

"Európába visszatér a szegénység" - fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója.
Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.

Jan Zijderveld az FTD-nek adott interjúban elmondta, azt az üzleti modellt akarják alkalmazni Európában, amit Ázsiában: drága prémium termékek helyett inkább kedvezőbb áron kis kiszerelésben kívánják árucikkeiket értékesíteni.

"Ha egy spanyol egy vásárláskor átlagosan 17 eurót költ, akkor nem tudok neki mosószert eladni a vásárlásra szánt összeg feléért" - jelentette ki Zijderveld.

Az ázsiai stratégiára vonatkozóan az igazgató megemlítette, hogy például Indonéziában 2-3 centért adnak kiscsomagolású samponokat és ezzel is egész jól keresnek. De már Spanyolországban és Görögországban, sőt Nagy-Britanniában is alkalmazzák ezt a módszert.

Olvasóink írták

  • 1. orbison 2012. augusztus 27. 21:57
    „És rájövének vala, hogy az olcsóbb termékből több fogy, így tehát örvendezhet a kereskedő, nem bukik most sem...
    Mekkora hülyeség... Még ha tényleg attól félnének, hogy kisebb lesz a fogyasztás, akkor sem "szegénység", hanem "spórolás" lesz Európában.
    Ja, persze az "elemzők" és egyéb érintettek esetében nyilván lesz bevétel-kiesés és "szegényebbek lesznek". Mindjárt sajnálni kezdem Őket...
    :)”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Árnyalatnyit gyengült a forint hétfő reggelre

Árnyalatnyit gyengült a forint hétfőre virradóra a főbb devizákkal szemben az utolsó kereskedési… Tovább olvasom