Kisalföld logö

2016. 09. 26. hétfő - Jusztina 13°C | 20°C

Stabil? - Ismét 280 forint alatt az euró

Kis mértékben erősödött a forint árfolyama az euróhoz képest pénteken délelőtt a bankközi piacon: az euró 279,15 forint volt.

9.35 - Kis mértékben erősödött a forint árfolyama az euróhoz képest pénteken délelőtt a bankközi piacon: az euró 279,15 forint volt, míg korán reggel 279,51, csütörtökön délután pedig 279,95 forint volt az árfolyama.

A kereskedők szerint a piacon a hangulat továbbra is jó, a forgalom viszonylag alacsony. A befektetők a délutáni amerikai makrogazdasági adatokra várnak.

Szakértők nem számítanak pénteken jelentős elmozdulásra a forint piacán.
A dollárt 211,60 forinton jegyezték pénteken délelőtt, 1,3200 dolláros euró árfolyam mellett. Előző délután a dollár 212,45 forint volt, 1,3170 dolláros euró árfolyam mellett.

A svájci frank pénteken délelőtt 201,70 forint, csütörtökön délután 203,40 forint volt. Száz japán jent 245,70 forinton jegyeznek a csütörtök délutáni 247,40 forint után.

Korábban - Stabilizálódott a forint az euróhoz képest péntek reggel: egy euró 279,51 forint volt a londoni bankközi devizapiacon, alig változott a csütörtök esti 279,49 forintos árfolyamhoz képest.

A forint erősödése már néhány napja tart, csütörtökön délután 279,00 forinton jegyezték az eurót, míg reggel még 280,79 forint volt az euróárfolyam.

Elemzők szerint a forint tovább erősödhet a következő napokban, és ha a nemzetközi hangulat továbbra is kedvező lesz, akkor az euró/forint árfolyam tartósabban 280 forint lehet, vagy ez alá is mehet.

A forinthoz hasonlóan alakultak a főbb térségbeli devizák is: egy euró 24,7040 cseh koronát ért, míg csütörtökön este 24,7090-et. Varsóban 3,9877 zlotyt adtak egy euróért, csütörtökön 3,9885-öt.


Olvasóink írták

52 hozzászólás
  • 52. Hargitaigóbé 2010. augusztus 27. 14:52
    „Nagyon stabil ! Annyira lehet megbizni stabilitásában mint a kisbaba fenekébe ! (elnézest babák nem sértegetni akkartalak benneteket , csak van egy ilyen mondás )”
  • 51. gjozsi88 2010. augusztus 14. 12:48
    „még annyit:
    A koherens gazdaságpolitika összefügg a költségvetéssel, nem tud jó költségvetésünk lenni, ha megalapozatlanok a gazdaságot érintő számitások!”
  • 50. gjozsi88 2010. augusztus 14. 12:37
    „Load!
    Ha nem teljesül az idei 3,8%-os hiánycél, akkor jövőre nem fogjuk teljesíteni az elvárt 3% alattit sem!
    Nem hiszem, hogy az idei költségvetést nem érintették volna!
    Amit cáfolni igyekeztem, hogy elemer azt állitja, hogy csak a bank adó miatt mentek haza!”
  • 49. load 2010. augusztus 14. 00:17
    „48. gjozsi88
    "Ha nem kíváncsiak a gazdaság politikára, akkor miért voltak itt majd két hétig?"
    Őket a 2011-es költségvetés számai és a deklarált hiánycél érdekelte.
    Nem kaptak rá választ, ezért elmentek.”
  • 48. gjozsi88 2010. augusztus 13. 19:58
    „még annyit!
    ""IMF nem kiváncsi koherens gazdaságpolitikára. Nem akarják a bankadót, ammen"

    Ha nem kíváncsiak a gazdaság politikára, akkor miért voltak itt majd két hétig?”
  • 47. gjozsi88 2010. augusztus 13. 19:28
    „Elemer!
    "IMF nem kiváncsi koherens gazdaságpolitikára. Nem akarják a bankadót, ammen"

    Ez a Fidesz kommunikációja, nektek, akiknek mindent beadhatnak!
    Olvasgasd az IMF tárgyalódelegáció nyilatkozatait!
    Mit jelent abban az, hogy a kormánynak MÉG IDŐRE van szüksége...?
    Ugyanis a Matolcsy a tárgyalások elött még le akarta hívni az utolsó 6 milliárdot!
    Mivel nem tudott elöállni egy normális gazdaság politikával, ezt nem engedték! Vajon miért?
    A bankadó csak egy tétel, aminek a gazdaság visszafogó hatásait kifogásolták!

    ""Az hogy valamit nem tudsz, az nem bla,bla.., az a te tájékozatlanságod!"

    Nem, az a te mellébeszélésed."
    Komoly érveid vannak!
    Olvass kicsit vissza és találkozol azzal, amira azt mondod mellébeszélés!

    "Persze hogy van, az egyik lopott és csalt mielött bekerült, a másik pedig nem esett fejre."
    Ezzel csak az a baj, hogy akiről te azt állitod, hogy lopott, arról egy bíróság nem mondta ki, hogy törvénytelenséget követett el!
    Az Orbán viszont soha egy percet nem tevékenykedett a gazdaságban, mégis gazdag ember lett!
    Érted a különbséget!
    A Gyurcsányék az üzleti életben, addig az Orbán a politikában közpénzből!

    ""van e magántőke az egészségügybe!"

    Igen és ez a baj. Ez ugy müxik jól mindenhol, mikor az álom irányitja és szabja meg az árakat."
    Ez a szocializmus volt és 89-ben azért bukott meg ,mert nem lehetett finanszirozni!
    Ráadásul még egy csomó közszolgáltatást felsoroltam, ami nálunk van, az USA ba nincs!”
  • 46. Elemér 2010. augusztus 12. 23:20
    „"Total unio összeomlás. Nagyon jó eszköz."

    "Az unó összeomlás az következmény lehet, tehát nem eszköz!"

    Max nicht!

    "Arról nem beszélve, bla, bla, bla..."

    IMF nem kiváncsi koherens gazdaságpolitikára. Nem akarják a bankadót, ammen

    "Sorold fel ,amerikában ki kap gázártámogatást, ki utazik ingyen a tömegközlekedésen,kinek nem kell tandijat fizetni egyetemen, kinek nem kell orvosi ellátásért fizetni, mennyi a szociális segély, lakhatási támogatás,"

    Szegények kapják ezt, akik évi jövedelme $10 rugó alatt van

    "van e magántőke az egészségügybe!"

    Igen és ez a baj. Ez ugy müxik jól mindenhol, mikor az álom irányitja és szabja meg az árakat.

    "Az hogy valamit nem tudsz, az nem bla,bla.., az a te tájékozatlanságod!"

    Nem, az a te mellébeszélésed.

    "Arra azonban felhívom a figyelmed, hogy a Gyurcsány a Horn idejében nem volt politikus, ahogy a... ahogy a Bajnai sem! A Viktor azonban az volt!Köztük az a különbség, hogy az elöző kettő úgy lett miniszterelnök, hogy gazdagember volt, mig a Viktor ugy lett gazdag ember, hogy miniszterelnök volt! Ugye van különbség!?"

    Persze hogy van, az egyik lopott és csalt mielött bekerült, a másik pedig nem esett fejre.”
  • 45. gjozsi88 2010. augusztus 12. 21:03
    „Elemer!
    "Total unio összeomlás. Nagyon jó eszköz."
    Az unó összeomlás az következmény lehet, tehát nem eszköz!
    Arról nem beszélve, hogy a Fidesz kormány gazdaságpolitikáját nem voltak képesek koherens módon alátámasztva meggyőzni az IMF-t,akkor miből gondolod, hogy komolyabb összefüggéseket képesek lennének megvilágitani?

    "Igen hallotam, hazudtak és csaltak."
    Egyetértek! Aki kezdeményezte a népszavazást, becsapta az embereket és emiatt tartjuk fenn a pazarló ellátó rendszereket!
    Sorold fel ,amerikában ki kap gázártámogatást, ki utazik ingyen a tömegközlekedésen,kinek nem kell tandijat fizetni egyetemen, kinek nem kell orvosi ellátásért fizetni, mennyi a szociális segély, lakhatási támogatás, van e magántőke az egészségügybe!

    ""Egyébbként a Gyurcsány akkor, mikor bla, bla, bla..."
    Az hogy valamit nem tudsz, az nem bla,bla.., az a te tájékozatlanságod!
    Arra azonban felhívom a figyelmed, hogy a Gyurcsány a Horn idejében nem volt politikus, ahogy a Bajnai sem!
    A Viktor azonban az volt!
    Köztük az a különbség, hogy az elöző kettő úgy lett miniszterelnök, hogy gazdagember volt, mig a Viktor ugy lett gazdag ember, hogy miniszterelnök volt!
    Ugye van különbség!?”
  • 44. Elemér 2010. augusztus 12. 20:39
    „"Ha az unió és az IMF nem tér észhez, mondjuk, milyen eszköz van a Fidesz kormány kezében, hogy ezt az észhez térést ki kényszerítse?"

    Total unio összeomlás. Nagyon jó eszköz.

    "Azért mert halgattak mint xar a fübe, most meg jár a pofájuk. Minden miértnek megvan az azértje" Hallgattak? "A szociális népszavazásról nem hallottál?"

    Igen hallotam, hazudtak és csaltak.

    "Egyébbként a Gyurcsány akkor, mikor bla, bla, bla..."

    Ezek már a Horn kormány alatt is gazemberek voltak.”
  • 43. gjozsi88 2010. augusztus 11. 20:04
    „elemer!
    Ha az unió és az IMF nem tér észhez, mondjuk, milyen eszköz van a Fidesz kormány kezében, hogy ezt az észhez térést ki kényszerítse?

    "Azért mert halgattak mint xar a fübe, most meg jár a pofájuk. Minden miértnek megvan az azértje"
    Hallgattak?
    A szociális népszavazásról nem hallottál?
    Egyébbként a Gyurcsány akkor, mikor a Járay vezette jegybank erösen tartott forintja miatt, mindenki devizában kezdett eladósodni, azt mondta " beledöglünk az erös forintba!"
    Mindenki leugatta a fejét a jobboldalról...!”
  • 42. Elemér 2010. augusztus 11. 19:56
    „"az IMF nem támogatja a FIDESZ javaslatait, azaz megszakadtak a tárgyalások, ha a hiány nem teljesül, akkor uniós források is el veszhetnek!"

    Mindenki tudja hogy itt miröl van szó, talán még az IMF és unio meg te is észhez térsz idöben.

    "Akkor mikor a lakosság, az önkormányzatok és a gazdaság szereplói önálló döntéseket hoznak, ahogy korábban leirtam, miért a szocik tehetnek csak az ország helyzetéről?"

    Azért mert halgattak mint xar a fübe, most meg jár a pofájuk. Minden miértnek megvan az azértje”
  • 41. gjozsi88 2010. augusztus 11. 18:58
    „Elemer!
    Te egyre jobban összezavarodsz!

    "Ezt mindenki tudta csak a kinai vezetöség és a befektetök nem. A lakásokat nemtudják eladni, mert 100 évig kellene dolgozni az egész familiának hogy azt megvegyék, érted ? Az épitöipar viszont teljesitette a 8% gazdasági fejlesztést."
    Mit nem tudtak elemer?
    Hogy Kinában alacsonyak a bérek?
    Ha.ha.ha..!

    A jövöbe befektetéshez tőke kell!
    A költségvetésben nincs elég fedezet a csatornázáshoz infrastrukturához, (ráadásul a kormány leállitotta a még el nem kezdődött útépitéseket és jó esély van az elöző ciklusukban megismert közel 0 km autópálya épitésre) az IMF nem támogatja a FIDESZ javaslatait, azaz megszakadtak a tárgyalások, ha a hiány nem teljesül, akkor uniós források is el veszhetnek!

    ""A hajnyirás és hosszabitás együtessen az orvosság kimászásra a gödörböl, ahova a szocik juttaták az országot."

    Igen ez igy teljessen igaz."
    Elemer!
    Akkor mikor a lakosság, az önkormányzatok és a gazdaság szereplói önálló döntéseket hoznak, ahogy korábban leirtam, miért a szocik tehetnek csak az ország helyzetéről?

    "Hát ez a két állitás mond egymásnak ellent! Ugyanis a kötvény vásárlásokról, mint kinai befektetésekről beszéltünk!"

    Ez nem befektetés, hanem egy szerzödés amit aláirtak."
    Elemer!
    Milyen kereskedelmi szerződés kell egy kötvény vásárláshoz?

    ""A pénznyomtatás örültségét ha lehet komoly helyen ne hozd elő! Ha ez megoldás lenne, akkor miért kötvényt bocsátanak ki és miért nem a pénznyomtatással kezdek? Erre a kérdésre illene válaszolni!"

    Ezt én megválaszoltam. Semmi nincs kizárva és a kapitalizmus felujitja magát."
    Ezt értem, hogy fixióid vannak, csak arra a kérdésre nem válaszoltál, ha pénzt lehetne nyomtatni következmények nélkül, akkor miért nem azt választják és miért mégis kötvényt bocsátanak ki!
    Ilyen összefüggébe az is érdekelne, hogy miért kellett annak idején a pengőt forintra cserélni és miért nem nyomtak tovább pengőt?”
  • 40. Elemér 2010. augusztus 11. 17:19
    „Elemer! "Épitkeztek észnélkül és ezért fog náluk összeomlani az ingatlan."
    Hol épitkeztek ész nélkül, mikor a lakosságnak kevés a pénze és emiatt nyomornegyedekbe laknak?

    Ezt mindenki tudta csak a kinai vezetöség és a befektetök nem. A lakásokat nemtudják eladni, mert 100 évig kellene dolgozni az egész familiának hogy azt megvegyék, érted ? Az épitöipar viszont teljesitette a 8% gazdasági fejlesztést. Kinát nevetséges az USA-hoz hasonlitani. Amcsi cégek ottvannak, társulnak és keresnek. Aztán meg majd jönnek haza. A globalizmus alapja a gyors töke mozgása.;))

    "Hazai szükséges munkákat kell csinállni. Csatornázás, infrastruktura stb."
    Ezzel az a baj, hogy a költségvetést terhelné, igy erre nincs fedezet..!

    Hajnyirás és befektetés a jövöben, rozomish ?

    "A hajnyirás és hosszabitás együtessen az orvosság kimászásra a gödörböl, ahova a szocik juttaták az országot."

    Igen ez igy teljessen igaz.

    "Hát ez a két állitás mond egymásnak ellent! Ugyanis a kötvény vásárlásokról, mint kinai befektetésekről beszéltünk!"

    Ez nem befektetés, hanem egy szerzödés amit aláirtak.

    "A pénznyomtatás örültségét ha lehet komoly helyen ne hozd elő! Ha ez megoldás lenne, akkor miért kötvényt bocsátanak ki és miért nem a pénznyomtatással kezdek? Erre a kérdésre illene válaszolni!"

    Ezt én megválaszoltam. Semmi nincs kizárva és a kapitalizmus felujitja magát.”
  • 39. gjozsi88 2010. augusztus 11. 15:14
    „Elemer!
    "Épitkeztek észnélkül és ezért fog náluk összeomlani az ingatlan."
    Hol épitkeztek ész nélkül, mikor a lakosságnak kevés a pénze és emiatt nyomornegyedekbe laknak?

    "Hazai szükséges munkákat kell csinállni. Csatornázás, infrastruktura stb."
    Ezzel az a baj, hogy a költségvetést terhelné, igy erre nincs fedezet..!

    "A hajnyirás és hosszabitás együtessen az orvosság kimászásra a gödörböl, ahova a szocik juttaták az országot."
    A Varga szerint ,miután bedöntötte a Kósa a forintot, a gazdaság konszolidált, a hiány tartható!
    A Viktor ugyanezzel indokolta az IMF szükségtelenségét!
    A világválság amerikából indult ki..!
    Itt kapcsolodik az a problémakör, amiről már vitatkozunk!
    A szocik nyakába varrod az ország problémáit, miközben az adósságállomány tekintetében a kormány a legkisebb részben van érintve, ugyanis az adósság állomány 76%-t a magánszektor és csak 24%-t az állami szektor jegyzi, mely utóbbiban bennt vannak a Fideszes önkormányzatok és az általuk átalakitani nem engedett ellátó rendszerek pazarló költségei!
    Ugye ezért nem a szocik a felelősek, hogy a lakosság erő felett költekezett, ráadásul a Járay vezette jegybank politika miatt, az alacsonyan tartott forint következtében, mindezt devizába!

    "A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött és a pénzpiac dönti el hogy ki jár jobban."
    ""Persze hogy financirozzák, mert ez bent van a szerzödésben amit aláirtak. Aztán a piactol is elköszönhetnek ha nem financirozzák."
    Hát ez a két állitás mond egymásnak ellent! Ugyanis a kötvény vásárlásokról, mint kinai befektetésekről beszéltünk!

    A pénznyomtatás örültségét ha lehet komoly helyen ne hozd elő!
    Ha ez megoldás lenne, akkor miért kötvényt bocsátanak ki és miért nem a pénznyomtatással kezdek?
    Erre a kérdésre illene válaszolni!”
  • 38. Elemér 2010. augusztus 11. 01:03
    „"Ezt a részt javítani kell, mert rossz idézet került ide: Igen, ment az épitöipar igy van nekik a növekedés. Külföldi szakértök szerint az ingatlanpiac összeomlása következik náluk."

    Itt most kinárol van szó. Nagyon iparkodnak. Husz év mulva már kétszer akkora lessz a gazdaságuk mint az USA-nak. Személyi keresetük viszont még mindig csak fele lessz az amcsi kereseteknek. Akkor már majdnem utolérték Mo.-t. Épitkeztek észnélkül és ezért fog náluk összeomlani az ingatlan.

    "Ha nincs piac, akkor Hol lesz ebből 1 millió munkahely?"

    Hazai szükséges munkákat kell csinállni. Csatornázás, infrastruktura stb.

    "Elemer! Én évek óta erről beszélek és ezt az érvemet cáfolva jutottunk ide!"

    Lehet hogy te évek óta erröl beszélsz, mert nálad valami nem stimmel.

    "Az bent van a hajnyirásban.Ha bent lenne, nem kellene meghosszabítani!"

    A hajnyirás és hosszabitás együtessen az orvosság kimászásra a gödörböl, ahova a szocik juttaták az országot.

    "A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött és a pénzpiac dönti el hogy ki jár jobban." Valóban? Akkor hogy is van ez?

    Ez ugy van mint ahogy azt én mondom. Ha nekik kereskedelmi többletük van velünk, vagyis többet veszünk tölük mint mi adunk el nekik, akkor kötvényeinket kell hogy vegyék. Pénzüket a dollárhoz kötötték és manipulálják. Alacsonyan tartsák hogy többet tudjanak eladni nekünk és a világnak. Ezt mindenki tudja aki a kereskedelemben jártas.

    "Persze hogy financirozzák, mert ez bent van a szerzödésben amit aláirtak. Aztán a piactol is elköszönhetnek ha nem financirozzák." Ez ellentmondás!

    Mi ebben az ellentmondás ?

    Amit te nem értessz, hogy amcsi cégek odaköltöztek és a cuccok amit a világ és mi kapunk az nem szinteljes kinai. Együtt árulják és a profiton osztozkodnak. Gyakran adókedvezményekkel jön vissza az áru. Hogy kina hol köt ki az zavaros, de az eszmében ott már régóta nem hisznek.

    "Sok ország nyomtatott pénzt mert az konveniállt, németek, angolok, magyarok és folytathatnám. Ez egy ideiglenes megoldás lenne és kezdünk ujra. A kapitalizmus felujitja magát. Kina is kezdhet ujra. "
    Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor miért bocsátanak ki kötvényt, ha csak egy gombnyomással lehet pénztnyomtatni?

    Ez csupán idö kérdése hogy mikor mit tesznek. Semmi nincs kizárva.”
  • 37. gjozsi88 2010. augusztus 10. 20:39
    „Ezt a részt javítani kell, mert rossz idézet került ide:

    Igen, ment az épitöipar igy van nekik a növekedés. Külföldi szakértök szerint az ingatlanpiac összeomlása következik náluk."
    Ha nincs piac, akkor hova fognak termelni a kormány által támogatni kivánt KKV szektor?
    Raktárra?
    Hol lesz ebből 1 millió munkahely?

    Helyesen!
    "Piac az nincs és felesleges ezért most agodni."
    Ha nincs piac, akkor hova fognak termelni a kormány által támogatni kivánt KKV szektor?
    Raktárra?
    Hol lesz ebből 1 millió munkahely?”
  • 36. gjozsi88 2010. augusztus 10. 20:37
    „Elemer!
    Én évek óta erről beszélek és ezt az érvemet cáfolva jutottunk ide!
    Csak néhány nappal korábbi véleményedre emlékezz!

    "Az bent van a hajnyirásban.
    Ha bennt lenne, nem kellene meghosszabítani!

    "A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött és a pénzpiac dönti el hogy ki jár jobban."
    Valóban?
    Akkor hogy is van ez?
    "Persze hogy financirozzák, mert ez bent van a szerzödésben amit aláirtak. Aztán a piactol is elköszönhetnek ha nem financirozzák."
    Ez ellentmondás!

    "Sok ország nyomtatott pénzt mert az konveniállt, németek, angolok, magyarok és folytathatnám. Ez egy ideiglenes megoldás lenne és kezdünk ujra. A kapitalizmus felujitja magát. Kina is kezdhet ujra. "
    Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor miért bocsátanak ki kötvényt, ha csak egy gombnyomással lehet pénztnyomtatni?

    "Igen, ment az épitöipar igy van nekik a növekedés. Külföldi szakértök szerint az ingatlanpiac összeomlása következik náluk."
    Hol épitenek a Kinaia?
    Ugyanis a nagy falon kivűl, csak néhány nagyvárosukban költik el az olcsó munkával elöállitott termékeik, amivel uralják a világot (nálunk 100 ft-ért adnak olyan pólókat, amit mi ezrekért állitunk elő) bevételeit ingatlanra!

    "Igen, ment az épitöipar igy van nekik a növekedés. Külföldi szakértök szerint az ingatlanpiac összeomlása következik náluk."
    Ha nincs piac, akkor hova fognak termelni a kormány által támogatni kivánt KKV szektor?
    Raktárra?
    Hol lesz ebből 1 millió munkahely?

    "Látom hogy te ellenzékben vagy az uj kormánnyal és nagy a fantáziád."
    de ugye azt a kormányoldalról is illene látni, hogy adócsökkentés a költségvetés bevételi oldalán azonnal jelentkezik, mig ennek a vitatható hozadéka időigényes, azaz van átfutási idő!
    Ez a kérdés, hogy eddig az átmeneti ideig ki finanszirozza a hiány növekedést?
    Mert az IMF azt mondta :NEM
    Ők hazamentek, ez nem fantázia, hanem tény!”
  • 35. Elemér 2010. augusztus 09. 23:08
    „34. h.sz. gjozsi88

    "elemer! A gond ott kezdődött, hogy te a lakossági adósság állományt is a szoci kormány nyakába varrtad! Innen indultunk!"

    Nem, innen te akarsz indulni, mert ellenzékben vagy az uj kormánnyal

    "Megkell hosszabita ni a kölcsön visszafizetését és hajnyirást a kölcsönzöknek. Ezzel csak az a baj, hogy ennek ára van! Ki fizeti a különbséget?"

    Az bent van a hajnyirásban.

    "Elemer! Ne keverd össze a kereskedelmi szeződéseket a pénzpiaci forgalommal! A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött, ugyanis az árukapcsolást nem engedik sehol ez pedig az lenne!
    Ha jól tudom, amerika egy liberalizált ország és ott magáncégek kötnek szerződéseket, amerika a szabadkereskedelem öshazája!"

    A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött és a pénzpiac dönti el hogy ki jár jobban.

    "Elemer! A gazdaság teljesítőképesség nélkül pénznyomtatás egy rohadt nagy inflációt eredményez, hát ezért nem nyomtathat pénzt egyetlen ország sem, igy az USA sem!"

    Sok ország nyomtatott pénzt mert az konveniállt, németek, angolok, magyarok és folytathatnám. Ez egy ideiglenes megoldás lenne és kezdünk ujra. A kapitalizmus felujitja magát. Kina is kezdhet ujra.

    "Kinának még a gazdasági világválság idején is 8%-os gazdasági növekedése volt! Szerinted életszerű, hogy külföldi befektetőket spekuláljanak?"

    Igen, ment az épitöipar igy van nekik a növekedés. Külföldi szakértök szerint az ingatlanpiac összeomlása következik náluk.

    "hanem privát cégek. Ez nem gazdasági terv hanem stratégia de hol a piac, amikor a bankadó csökkenti a belső fogyasztást, ugyanis hitel kihelyezést fog vissza?"

    Piac az nincs és felesleges ezért most agodni.

    "Az adócsökkentésnek kell lennie fedezete, ugyanis a hiányt nem lehet növelni, az adócsökkentés azonnal kiesik a költségvetésből, mig ennek a hozama évek múlva jelentkezik! Ha nem tartjuk a hiányt, akkor uniós forrásokat von el az unió és ezeket pedig tervezi elkölteni a kormány gazdaságélénkitésre!"

    Látom hogy te ellenzékben vagy az uj kormánnyal és nagy a fantáziád.”
  • 34. gjozsi88 2010. augusztus 09. 16:10
    „elemer!
    A gond ott kezdődött, hogy te a lakossági adósság állományt is a szoci kormány nyakába varrtad!
    Innen indultunk!

    "Megkell hosszabitani a kölcsön visszafizetését és hajnyirást a kölcsönzöknek."
    Ezzel csak az a baj, hogy ennek ára van!
    Ki fizeti a különbséget?

    Elemer!
    Ne keverd össze a kereskedelmi szeződéseket a pénzpiaci forgalommal!
    A kötvény kibocsátás nem kereskedelmi szeződéshez kötött, ugyanis az árukapcsolást nem engedik sehol ez pedig az lenne!
    Ha jól tudom, amerika egy liberalizált ország és ott magáncégek kötnek szerződéseket, amerika a szabadkereskedelem öshazája!

    Elemer!
    A gazdaság teljesítőképesség nélkül pénznyomtatás egy rohadt nagy inflációt eredményez, hát ezért nem nyomtathat pénzt egyetlen ország sem, igy az USA sem!

    Kinának még a gazdasági világválság idején is 8%-os gazdasági növekedése volt!
    Szerinted életszerű, hogy külföldi befektetőket spekuláljanak?

    "" hanem privát cégek. Ez nem gazdasági terv hanem stratégia"
    de hol a piac, amikor a bankadó csökkenti a belső fogyasztást, ugyanis hitel kihelyezést fog vissza?

    Az adócsökkentésnek kell lennie fedezete, ugyanis a hiányt nem lehet növelni, az adócsökkentés azonnal kiesik a költségvetésből, mig ennek a hozama évek múlva jelentkezik!
    Ha nem tartjuk a hiányt, akkor uniós forrásokat von el az unió és ezeket pedig tervezi elkölteni a kormány gazdaságélénkitésre!

    De látom, egyre nagyobb butaságokat irkálsz !”
  • 33. Elemér 2010. augusztus 09. 00:35
    „Koheziv terv, micsoda marhaság. Ilyesmi egyáltalán nem érdekli az uniot és IMF-t. Amit lehet csinálni azt már megtették, adócsökkentés. Csodát ott senki nemtud csinállni.”
52 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Csökkent a nemzeti bank tartaléka

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) nemzetközi tartaléka július végén 34,847 milliárd euróra csökkent,… Tovább olvasom