Kisalföld logö

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 3°C

Sikerült eladni a Norbi Update részvényeket

A befektetők a kibocsátó által 990 forintos áron felajánlott minimum 800 ezer, maximum 2,2 millió darab törzsrészvényből 831 764-et jegyeztek le.
Sikeresen zárult a Norbi Update Lowcarb Nyrt. törzsrészvényeinek nyilvános értékesítése október 3-án - közölte a társaság hétfőn.

A közlemény szerint a befektetők a kibocsátó által 990 forintos áron felajánlott minimum 800 ezer, maximum 2,2 millió darab törzsrészvényből 831 764-et jegyeztek le. A részvényértékesítés vezető szervezője a Buda-Cash Brókerház Zrt., a konzorcium tagjai az Erste Befektetési Zrt., a Random Capital Zrt. és a Reálszisztéma Zrt. volt.

A társaság a nyilvános részvényértékesítés sikeres lezárása után kérelmezi majd törzsrészvényeinek bevezetését a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájába. A jegyzés lezárása után a jelenlegi tulajdonosok, Schóbert Ferenc Norbert és Schóbert Réka az értékesítés során befolyó forrásokból a legrövidebb időn belül, 990 forintos árfolyamon zártkörű tőkeemelést hajtanak végre a társaságban. A tőkeemelésre az értékesített mennyiség összértékének 84 százalékát fordítják.

MTI Fotó: Kovács Attila
MTI Fotó: Kovács Attila

A Norbi Update Lowcarb Nyrt. igazgatótanácsa úgy véli, hogy a részvényértékesítés eredményessége megerősítette a társaság stratégiájának helyességét, hogy a korszerű és egészséges táplálkozás rendelkezik olyan piaci erővel és növekedési lehetőséggel, amely a befektetők számára is hiteles és vonzó - írja közleményében a cég.

A Norbi Update Lowcarb Nyrt. 2013. évi üzemi eredménye 103,1 millió forint, adózott eredménye pedig 94,3 millió forint volt. Bevételei négy fő tevékenységi területről származnak: a hazai és külföldi franchise bolthálózat jutalékából, az ételkiszállítás jutalékából (Teletál Ételfutár), továbbá egyéb bevételekből, mint jogdíjak, fellépések, szponzoráció és egyszeri franchise-díjak.

Schóbert Norbert korábban elmondta: a friss források jelentős részéből Andre Agassit, egykori amerikai világbajnok teniszezőt a vállalat új európai reklámarcaként és üzleti partnereként kívánja szerződtetni a társaság. Az idén még további 7 országgal bővíti franchise hálózatát a jelenleg 112 bolttal működő anyacég. Most 3 országban, Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban működnek.

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Nem gyógyít az édes álom, 25 millióra bírságolt a GVH

A "Sweet Dream alvásrendszer" nevű termékét az egészségre gyakorolt valótlan hatásokkal… Tovább olvasom