Kisalföld logö

2017. 03. 26. vasárnap - Emánuel 4°C | 11°C Még több cikk.

Panaszirodát nyitott a GVH

Önálló panaszirodát hozott létre a pénzügyi témájú ügyekre a Gazdasági Versenyhivatal (GHV).

A Népszabadság cikke ismerteti, hogy az elmúlt években a GHV versenyfelügyeleti munkája során azt tapasztalta: jelentősen megnövekedett a bankokkal és egyéb pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek száma, így a hivatal már meglévő fogyasztóvédelmi irodája mellett indokolttá vált egy külön erre szakosodott iroda létrehozása.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) negyedéves panaszkezelési összesítéséből kiderül, hogy az előző év azonos időszakához képest 2009 harmadik negyedévében összességében 70 százalékkal nőtt a beadott lakossági panaszok száma, 1926-ról 3240-re. Ezen belül különösen kiemelkedik a bankokkal és a pénzügyi szolgáltatókkal szemben benyújtott panaszoké - írja a Népszabadság.

Olvasóink írták

  • 2. animos 2010. február 06. 15:53
    „Jobb most, megkésve, mint soha !
    Személyes tapasztalatom, hogy a bankok megvezetnek minket pl. deviza hitelnél akár a nekik legkedvezőbb magas árfolyamon számolhatnak. Szerencsére már csak kb 1 éves törlesztésem van. Nem volt elmaradt vagy hiányzó törlesztésem, mégis 25-30 % al többet kell fizetnem. Nem hiszek a jogosságában.
    A gazdasági problémák nagy része is a bankok kizsebelő taktikája miatt következett be.
    Évtizedekig lekötött magán nyugdíjak minuszban! ???
    Stb...”
  • 1. FREDDY/S 2010. február 06. 07:32
    „A bankok és pénzügyi szolgáltatók törvényes működését kellene felülvizsgálni, hogy kevesebb panasz legyen, nemde...”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

OTP: 10,5 milliárd forint veszteség Ukrajnában

A JSC OTP Bank szerdai közleménye szerint a nehéz ukrán gazdasági körülmények ellenére jól alakultak… Tovább olvasom