Kisalföld logö

2016. 12. 05. hétfő - Vilma -6°C | 4°C

Kétpályás lesz az M0 az M1 és M7 autópályák között is

Az M1 és M7 között azért hiányzik a bal pálya, és a háromsávúsítás, mert a mellette lévő Tópark nevű vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment.
  
Az M0 autópálya déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. - a felhívás a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Mint ismert, az M0 induló szakasza - az M1 és az M5 autópályák között - a múlt század kilencvenes éveinek közepén úgy épült meg, hogy egyoldali pályatestre helyeztek rá kétszer két haladó forgalmi sávot, de leállósávnak már nem jutott hely.

Az idén őszre - az említett kis szakasz kivételével - elkészült a másik pálya is, így kétszer három haladó sávon mehet a forgalom, és emellett minkét oldalon található egy-egy leállósáv is. Az M1 és M7 között azért hiányzik a bal pálya, és a háromsávúsítás, mert a mellette lévő Tópark nevű vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment. Eredetileg annak beruházója - a Walker and Williams Group - vállalta a szélesítést, miután lehajtót építhetett magának az M1 autópályáról. A most meghirdetett munka becsült ellenértéke 6,7 milliárd forint, a befejezési határidő pedig - a szerződéskötéstől számolva - 18 hónap. Az ajánlattételi határidő január 27., a legolcsóbb ajánlattevő lesz a nyertes.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Az Audi Hungária és a HITA megkezdte a beszállítói program végrehatását

A program célja, hogy minél több magyarországi vállalkozás kapcsolódjon be a konszern beszállítói… Tovább olvasom