Kisalföld logö

2017. 03. 30. csütörtök - Zalán 8°C | 19°C Még több cikk.

Javul a reklámpiac, növelte bevételét a Time Warner

Feltöltötték a Time Warner Inc. kasszáját a tévéreklámok és a tévé-előfizetések, a mozifilmgyártás és a lapkiadás azonban gyengébben ment a harmadik negyedévben.
A bevétel alapján a világ második számú szórakoztatóipari vállalakozása így éves szinten 2 százalékos bevétel-növekedéssel és 21 százalékos profitcsökkenéssel zárta a július-szeptemberi időszakot.

Az amerikai társaság szerdai gyorsjelentése szerint az adózott nyereség 522 millió dollárra csökkent a tavalyi 662 millióról, míg a bevétel 6,37 milliárdra nőtt az előző évi 6,26 milliárd dollárról.

A legjobban a legnagyobb részleg, a televíziós üzletág teljesített, főként a reklámpiaci javulás hatására. Az egyebek között a CNN hírtelevíziót és az HBO fizetős filmcsatornát üzemeltető cég tévés hirdetési bevételei 10 százalékkal emelkedtek, az előfizetésekből származó bevételei pedig 9 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit. Közleményében a társaság kiemeli, hogy az előfizetési bevétel a díjemelés mellett az HBO közép-európai helyzetének megszilárdulása révén bővült.

A filmes üzletág csupán egy kasszasikert produkált, az Eredet című Christopher Nolan filmet, míg tavaly nyáron egyebek között a Másnaposok, valamint a Harry Potter és a Félvér Herceg is nézők millióit vonzotta, az üzletág nyeresége így 31 százalékkal, bevétele pedig 0,1 százalékkal elmaradt a tavalyi harmadik negyedévitől.

Az egyebek mellett a People és a Time magazint kiadó óriásvállalat lapkiadási tevékenységből származó bevétele 1 százalékkal csökkent, ellentétes hatások eredményeképpen; a hirdetési bevétel ugyan nőtt, az eladott példányok száma viszont csökkent.

A második legnagyobb európai tévétársaság, a német ProSiebenSat.1 csoport is a reklámpiac javulásáról számolt be szerdán. A müncheni cég szóvivője szerint a vállalkozások "drámai mértékben növelik a tévés hirdetésekre fordított kiadásaikat", az élen a fogyasztási cikkeket gyártó óriáscégekkel. A televízió továbbra is a vezető reklámhordozó, amelynek dominanciáját mutatja, hogy az online reklámok jelentős része is a tévére készített reklámfilmek műfaját követi - mondta a szóvivő.

A 12 európai országban több mint 20 csatornát üzemeltető társaság adózott eredménye 32 millió euró volt a harmadik negyedévben, az előző évi 10,7 milliós veszteség után, bevétele pedig 12 százalékkal 627 millió euróra nőtt.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Új gyárat épít Győrben a Weiss cég

Kapavágással belekezdett szerdán a több millió eurós beruházásba a Weiss Hungária Kft. a győri ipari… Tovább olvasom