Kisalföld logö

2017. 02. 20. hétfő - Aladár, Álmos 0°C | 9°C Még több cikk.

Irány a bolt: Spar nyit Mosonmagyaróváron!

Új üzletet nyit Mosonmagyaróváron csütörtökön a Spar Magyarország Kft., az új szupermarket a magyarországi Spar csoport 394. üzlete lesz.

Az új üzletnek az AD FLEXUM üzletház ad otthont. A Spar szupermarket a bevásárlóközpont legnagyobb üzlete lesz, a 872 négyzetméteres alapterületével - tájékoztatta a társaság az MTI-t.

A Spar jelenleg 229 Spar szupermarkettel, 30 Interspar hipermarkettel, 20 Kaiser's szupermarkettel és 114 Plus üzlettel rendelkezik Magyarországon.

Tavaly mintegy százmilliárd forinttal növekedett Magyarországon a Spar csoport éves konszolidált forgalma az előző évhez képest, és az idén is növekedésre számítanak - közölte korábban Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.



A Spar csoport éves konszolidált árbevétele a 2008-as üzleti évben elérte a 374,17 milliárd forintot, szemben az előző évi 284,46 milliárd forinttal, ami 31,53 százalékos bővülés. Ezzel a csoport 10-ről 14 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon.

A jelentős forgalomemelkedést főként az magyarázza, hogy a Spar-csoporthoz került a Plus üzlethálózat, amely a forgalomnövekedés mintegy felét adta tavaly. Emellett a Spar-csoport tovább növelte hatékonyságát, és folytatta expanzív üzletpolitikáját is. 2007-ben még a csoport boltjainak száma épp átlépte a 200-at.

Korábban működött már Spar-üzlet Mosonmagyaróváron, a Mosonyi Mihály utcánál, azonban annak üzemeltetését idővel a Plus hálózata vette át (tehát valójában ismét a Spar-csoporthoz tartozik).

Olvasóink írták

30 hozzászólás
12
  • 30. babem 2009. június 22. 13:30
    „Nekem nincs különösebb gondom a multikkal. De amit az utolsó generációs multik művelnek az döbbenet. Megnyitják a hangzatos nevü üzletüket aztán telerakják a magukkal hozott szennyel. Bemegyek az Aldiba és milliónyi keksz közül válogathatok, még magyar a felirata is mindnek, de egy sem magyar, a jó ég tudja honnan hozzák be az országba. Amúgy találtam magyar terméket is, a klasszikus szürke flakkonos hypo-t. Szinte látszott rajta hogy égetés céljából rakták ki. "Itt a magyar termék, ha ez kell nektek!" Bemegyek a KiK-be iszonyaosan tömény ruhaszag fogad, mintha egy báláskonténerbe pottyantam volna. A termékek 0%-a magyar. Ha én nyitnék németben egy hangzatos nevü üzletet és odavinném a magyar "kacataimat" kiváncsi lennék hány német ugrana rá. De szerintem oda se engednének.”
  • 29. pancser 2009. június 19. 15:08
    „Rbar! Elégedett lehetsz, mert voltam az új boltban. Ez egy nagyon kis üzlet, 4 pénztárral. A főútról tilos balra kanyarodni, tehát irány a Királyhidai út. Az az Ad Flexum bevásáróközpontnak nevezett valami, egy pláza torzó, legfeljebb a kórházi büfét képes tönkretenni, ott hasonlók az árak, vagyis magasak. Van ott a R. órásnak egy boltja, DM., kínai bolt meg egy butik amely igazán a kisbolt kedvelőknek való 50 ruha és 3 vásárló fér el benne. Ja és előtte a cserepes a koszlott házával meg az előtte álló ütött kopott kisteherautókkal. Szóval majd elöntött a boldogság ahogy beléptem. Szóval kutyául el lett ballintva, de különösebben nem érdekel, vannak más kedvenc helyeim. Az átlagéletkor meg sokkal magasabb mint ezelőtt akár 40 éve, hála az orvostudománynak és a legnehezebb fizikai munkák eltűnésének, de leginkább a sokkalta jobb táplálkozásnak! sírva fakadnál Rbar, ha a negyven évvel ezelőtti kínálatból válogathatnál!”
  • 28. kak-444 2009. június 19. 12:40
    „Lolita,

    sajnos ez így van, én közel lakom a Mosoni piachoz, és sajnos én is ezt látom, de talán egyik némelyik esetben talán a szépsége és az íze talán kárpótolja az embert a töbletkiadás miatt.”
  • 27. kak-444 2009. június 19. 12:38
    „Erre egyik barátom is így szokott regálni, én is vezető beosztású vagyok... sofőr a Waberer´s-nél... :)

    Rbar, nem tudom, de lehet hogy valamit nem értek. Ven egy termék, mondjuk alma: a multi persze, hogy 110Ft*ért veszi és 300-ért adja, mert nem 1Kg vesz meg, hanem több tonnát.
    Végülis te is megveheted 110Ft-ért kilóját, senki sem tiltja meg, annyit kell csinálnod, hogy odamész a termelőhöz mondjuk 2 kamionnal és elhozod. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy 2t alma mondjuk egy 5fős családnak mennyi idejig lenne elég, ah nem rohadna meg... :)

    Továbbá, sajnos a multikat az emberek életszinvonala hozta ide, ha mindenkinek jó lett volna az olvadt csoki és a kígyózó sorok, akkor nem lett volna multi. de mivel ők egy teljesen új dimenziót nyitottak ezért törtek be a piacra. Kit érdekel, ha egy termék 20Ft*al drágább, ha egy helyen meg lehet venni? Ha a városban körbemegyek (teljesen mindegy, hogy taxi, autó, busz), akkor is simán elbenzinezem a kis különbséget az árak között, amit azzal nyernék, ha mindent a legolcsóbb helyen vennék. Továbbá kockáztatnán, azt, hogy természetesen lehetséges, hogy nem én vagyok az egyetlen aki az olcsóbb almáért megy, így elfogy, és plusutat ill. bosszankodást szerzek maganak, hozzá sem sámolva az elfecsérelt időt.

    És ezt használják ki a multik, de jobban belegondolva a pszilogiai hadviselésbe, szinte mindenki ebből él.
    Pl. elmegyek egy könyvelőhöz, de miért mert saját megam nem tudom megcsinálni, a könyvelő meg tudja csinálni? IGEN, ezért viszont nekem fizetnem kell. Egy olyan pluszt tud nyujtani amit más nem, vagy nem olyan színvonalon. Az megint más kérdés, hogy ezért akár még a legpofátlanabb árat el is meri kérni, de az megint más dolog, hogy van, aki meg is fizeti. Ez van...

    Ne haragudj, RBAR, de én is vezető beosztású főnök vagyok, és nem közkdevelt. Véleményem szerint az átlagos dolgozók legyenek közkedveltek, de a főnöknek legyen tekintélye, amennyiben ez nincs, akkor a dolgozó úgy fogja gondolni, mivel lehet haverkodni, meg jófej a főnök, ezért lazítanak, sőt egy s más dolgot mrg is engednek maguknak, mert a főnök jófej. Ez a személyes véleményem, és eddig a vezető beosztású kollégáim között ez a vélemény az egyedüli. Mégis jól keresek, tisztelnek.
    Ismered az akciók metodikáját? Huha...
    Képzeld én nem, mégsem vagyok hülye megvenni egy olyan áron, amin már hónapok óta van, és csak "parasztvakításnak" írják oda, hogy 500Ft-al drágább, akció nélkül, és láss csodát, lecseng az akció és az ár marad... :)
    Az eladók diktálják az árakat? Nem igazán értem, az árakat mindig a vevők diktálják, alap közgazdasági kérdés.
    Ha az eladók diktálnának, akkor nem lenne ilyen rossz helyzetben a magyar tejipar, mert annyiért tudnák adni, amennyi legalább a befektett érték, de mivel a multi azt mondja (vevő), hogy 100Ft/L, nél többért nem veszi meg, így a gazdák, mivel nem akarják, hogy rajtuk maradjon a termék és természetesen idejük sincs kivárni az árváltozást, eladják a terméket azon az áron, amin a vevő mondja.
    De persze kedves Rbar barátom te ezt biztosan tudtad, mert vezető beosztásban dolgozol... csak elírtad...”
  • 26. lolita 2009. június 18. 23:41
    „Az utobbi idöben piarcon jartam es elcsodalkoztam hogy sokkal dragabban adjak az arut mint a boltokban!”
  • 25. Rbar 2009. június 18. 22:41
    „Ad1: Vezető beosztású (közkedvelt) "főnök" vagyok
    Ad2: Nem csapok le az akciókra, mert ismerem azok metodikáját
    Ad3: Az izzadt árusos olvadós csokis világban 5 évvel több volt az átlagéletkor
    Ad4: Az eladók diktálják az árakat, sőt, ők szabnak azoknak határt, el sem hinnéd, hogy amit ott megveszel 330Ft-ért, azt ő 110-ért kapja
    Ad5: A multikat már akkor nem szerettem, amikor idejöttek, mert előre láttam mindennek a hatását, ami be is jött úgy érzem, épp ezért is a piacon ékis üzletben vásárolok, és ha lecsengett az eper, inkább megvárom a kukoricát...”
  • 24. pancser 2009. június 18. 21:12
    „Rbar, ne haragudj, de ostobaságokat írsz. Azért kell utálni a nagy üzleteket mert ez most divatos? Ha valamit ki nem állhattam az a kis üzletek voltak. Az ember bement, tolongás, meleg, a csoki megolvadva az eladók izzadtan, csöpögő verítékkel szelték a felvágottat, ez tetszik? Most Eldorádó van. A gyümölcsszezon meghosszabbítva, először délről jön az áru, most meg lengyel epret eszünk, mert a magyar már lefutott. Ez lenne rossz? A lányok asszonyok tiszta munkahalyen dolgozhatnak, csak a befektetőktől várhatunk új munkahaelyeket. A munkabért is a kereslet kínálat határozza meg. Ha a multi nehezen kap munkaerőt akkor többet fizet mintha tolonganak az ajtaja előtt. Ugyanígy van az árukkal is. Nagy verseny olcsóbb árak. Szokjuk már meg végre nem az eladók diktálják az árakat, hanem a vevők. Magam is, meg te is le szoktál csapni az akciókra.”
  • 23. kak-444 2009. június 18. 20:55
    „Kedves Rbar,

    engedd meg, hogy elnézést kérjek tőled amiért rosszul irtam a neved, gondolhatod, hogy nem direkt volt, mint ahogy te ezt tetted... ez csupán téged minősit.

    A tudkóban dolgozók? MIvan? Az tesco, és gondolom te sem az utcaszéli Jolánka néninél vásárolod meg a cuccokat, ezért nem értem, hogy miért fikázod a céget? és ezzel a benne dolgozókat is?
    Továbbá hozzátenném, hogyha esetleg te lennél valahol valamilyen FŐNÖK, mert a hozzászólásod minőségéből sajnos ezt nem nagyon nézem ki belőled... akkor biztosan szétosztanád a nyereséget a dolgzók között ugye?
    Ha meg esetleg az egyik hónapban szétosztott nyereség pl. 100ezer Ft, a másikban pedig 60ezer, akkor kiváncsi lennék miből pótolnád ki ezt a különbséget, tekintve hogy te olyan "jófej" voltál, hogy szétosztottad a nyereségedet... szóval nem véletlen, hogy nem annyit keresel (ünk), amennyit szeretnénk...

    Természetesen ezel nem azt mondom, hogy a folyamat igy helyes... de te és mi is túl kicsi emberek vagyunk a változtatáson. ha nem mész be dolgozni, mert túl kevés a pénzed? Nem gond, sőt találunk olyat aki kevesebbért, jobban és többet dolgozik nálad, menj...

    Hollandok, miért mész olyan messze?
    Ausztriában van ahogy te nevezted "tuskó"? NINCS, nah és aki közel van a határhoz, az meg átjön, ennyi...

    Végszónak, akinek nem tetszik az új bevásárlókp. ne menjen oda.

    Más: egyébként tényleg nagyon drága, a többi Óvári bolthoz képest a SPAR.
    De pl. a DM-ben a 20% kedvezmény egész jól kiegészithető a kuponfüzetben szereplő 25%-al, igy akár 45%-ot is spórolhatunk igaz csak egy terméken, de akkor is majdnem féláron van.”
  • 22. Muaddib 2009. június 18. 18:17
    „Aki nem Ismerős Óváron annak egy pár szóval.
    Egy nem túl széles nagy forgalmú fő úton helyezkedik el a Város korházával szemben.
    Ezt a Bunkóságot, hogy ezt megengedték ezek után akár az út közepére is építkezhetnek ezeknek nem számit semmi.
    Itt beruházókra és az engedély kiadókra gondolok”
  • 21. Muaddib 2009. június 18. 18:11
    „7. zopika02
    Kire gondolsz?
    Sz kezdödik a neve?”
  • 20. Rbar 2009. június 18. 16:53
    „Kedves kaki-444! (ha már gondban vagyunk egymás nevének leírásával...)
    Egy szóval nem írtam, hogy a forgalma=a nyereségével. Ép ésszel gondolkodva, csak az ruház be, akinek van miből, bár az is lehet, ahogy a beszállítóinak tartozik, úgy a kivitelezőinek is.
    Az 50 megteremtett munkahely biztosan nem a szóban forgó 50 család biztos megélhetését jelenti...
    Gondolj bele, hogy pl a tuskoban dolgozók profitálnak-e az utóbbi időben tapasztalható szlovák pénzköltésből???
    Megsúgom: NEM! Ugyanúgy keres a többgyerekes családanya 3 műszakban 60-70e Ft-ot, mint annak előtte. Meg lehet nézni a hollandokat, akik nem engedik be az országba a multikat, mert azzal a hazai termelőket padlóznák meg! Nem is olyan régen még Európa éléskamrája voltunk, ma meg külföldről veszünk cukrot, húst és még sorolhatnám.
    Ennek tényleg lehet örülni, biztos ez a jó irány...”
  • 19. babem 2009. június 18. 15:46
    „Már csak azt nem értem miért is kell egy helyre zsúfolni a válos összes üzletözpontját. Én pl. életemben egyszer voltam a Lidl-ben aztán megfogadtam, ide többet soha. Talán még a Spar az amelyik nincs a bögyömben annyira, erre bezsúfolják a város legforgalmasabb kereszteződésébe.
    Tisztára mint a győri árkád. Iszaonyat ami ott is van, szerintem rövid időn belül itt is ez lesz.
    Na mindegy ennyi erővel javaslom a Magyar utca megnyitását a forgalom számára mert már úgysincs ott semmi ami miatt ne közlekedhetének ott autók.”
  • 18. Jazz8 2009. június 18. 15:13
    „Gratulálok! Sok-sok munka volt benne, hogy ilyen legyen a bolt!
    Jó forgalmat nektek és sok sikert :)

    Bence (SM Csorna)”
  • 17. lolita 2009. június 18. 14:54
    „Akinek a bukszaja megengedi odajar,amugy nagyon draga ilyeneket kiszoktam hagyni mashol olcsobban tudok vasarolni,barmilyen szep aruik is vannak mashol is megkapom kevesebb aron.”
  • 16. Capr 2009. június 18. 11:25
    „Tisztelt szerkesztő!

    Nem teljesen értem a moderálási elveit. Semmi olyat nem írtam, amely üzleti titok része lenne. Közhiteles nyilvántartásból bárki lekérheti. Akit érdekel az úgyis megteszi vagy megtette, akit meg nem érdekel, annak pedig mindegy, hogy beírom-e ide vagy sem. Nem állítottam, hogy a nevezett, részvényeket tulajdonló céghez köthető-e a Markovszky Zrt. bármely vezetője.

    A téma egyébként a jegybankelnök ciprusi cége miatt is aktuális. Persze ott mindenféle aggály nélkül szétkürtölte a média a cég nevét. A jelen moderálásuk elvtelen is annak fényében, hogy néhány napja Önök is feszegették a témát. Cégem Cipruson - Koloszár Tamás 2009.06.12.

    Persze azt értem, hogy nem akarnak semmilyen támadási felületet hagyni maguknak, de ezt egyáltalán nem éreztem titkos vagy moderálandó információnak. No mindegy, részemről lezártam a ügyet.

    Üdvözlettel: Capr”
  • 15. Capr 2009. június 18. 09:54
    „zopika02

    Először tájékozódunk, utána írunk..... Mellé lőttél, mert a bevásárlóközpontnak a neve kivételével nincs köze a Flexumhoz és annak tulajdonosához. Az újság cca. egy hónapja megírta:

    "Amint az ismeretes és lapunkban is több alkalommal beszámoltunk róla, néhány éve vásárolta meg a veszprémi Markovszky Ingatlan Zrt. az egykori kórház gazdasági épületét, illetve a Bolyai-iskola sportpályájából mintegy ezer négyzetmétert és további három lakóházat a Diófa utcai oldalon."

    Tehát a Markovszky Ingatlan Zrt. az épület tulajdonosa. Az egy külön cikket is megérdemelne, hogy:

    A cég elnevezése: Markovszky Ingatlan Ingatlanhasznosító Zárkörűen Működő Részvénytársaság
    <moderálva>

    Ez az üzletház a ciprusi gazdaság "ékköve" lesz.... :)”
  • 14. Jocc55 2009. június 18. 07:45
    „Én is benézek.
    Van parkolója elvileg az épület alatt! :)”
  • 13. kak-444 2009. június 18. 07:14
    „Az kétségtelen, és egyet is értek azzal, hogy nem éppen forgalomtechnikailag a legjobb helyre épült. Hozátenném, viszont nagyon látványos lett.

    Kérdés, hogy majd a vidékiek, akik amúgy is a TESCO-nál szállnak le átsétálnak-e?
    Vagy a Régi nyomda mellett döntenek a leszálláskor?

    Nem tudom, de én ma biztos bemegyek... XD”
  • 12. kak-444 2009. június 18. 07:06
    „Kedves KBAR,

    a forgalom és a nyereség között ÓRIÁSI különbség van...

    Azért mert neki van 314MRD forint forgalma, az nem azt jelenti, hogy ennyit ki is tud fizetni?”
  • 11. pancser 2009. június 17. 22:39
    „Garázsboltok rajongói, nem vagytok kissé betegek? Majd meglátjátok népszerű üzlet lesz, majd ez megcáfol benneteket. Tessék van lehetőség, most is vannak koszlott boltok, a feleségeitek miért a Szupermarketekbe járnak? Ebbe az orszába így Móvárra is a az áruházláncok hozták az üzleti kultúrát. Sokat, óriásit fejlődtuünk igényességben csomagolásban, választékban. Azt hiszem lázadás lenne belőle ha "pisti83" betiltaná őket ha visszatérnének a 15 évvel ezelőtti állapotok. Az lenne csak a borzalmas. Sikeres Spározást minenkinek!”
30 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kríziskezelés: a kormány 25 és 50 ezer forint között segít

A támogatás összege minimum 20, maximum 50 ezer forint lehet, kivételes méltánylást igénylő… Tovább olvasom