Kisalföld logö

2017. 03. 24. péntek - Gábor, Karina 5°C | 16°C Még több cikk.

II. Marketing Expo: fókuszban a kisvállalati online marketing

A konferencián a bevált látogatószerzési és listaépítési módszerek mellett újfajta stratégiák és eszközök kerülnek bemutatásra, melyekkel jelentősen javítható az online marketing eredményessége.

2010. október 15-én a Marketing Commando szervezésében kerül megrendezésre az Online Marketing Expo. A rendezvény célja, segítséget nyújtani az Internetet használó kisvállalkozások számára az eredményes online marketinghez.

A konferencián a bevált látogatószerzési és listaépítési módszerek mellett újfajta stratégiák és eszközök kerülnek bemutatásra, melyekkel jelentősen javítható az online marketing eredményessége. Az előadások egyszerűen és érthetően, gyakorlati példák során keresztül mutatják be, hogyan növelheti meg a bevételét egy kisvállalkozás az interneten.

A konferencia elsősorban olyan kisvállalkozások tulajdonosainak és munkatársainak hasznos akik növekedni akarnak és marketing eszközként használják az internetet. Sok újat hallhat aki haladóbb online marketing technikákat keres, de hasznos lehet annak is aki most kezd ismerkedni az online marketinggel, és az alapokra, biztos módszerekre kíváncsi.

Egyedül nem megy

A kisvállalkozások gyakran azért nem tudnak magvalósítani egy új online stratégiát, vagy eszközt mert nem találnak a kivitelezéséhez megfelelő alvállalkozót. Ezért a rendezvény követve a januárban megrendezett I. Marketing Expo hagyományát szakmai kiállítással egészül ki, melyen a résztvevők akár azonnal találhatnak kivitelezőt a konferencián tanultak megvalósításához.

A rendezvényen mintegy ezerötszáz kisvállalkozás és ötven kiállító vesz részt.

Előzmények

Mint ismeretes, 2010. január 21-én több, mint ezer kkv cégvezető részvételével került megrendezésre az I. Marketing Expo, melyen hazánkban elsőként az egész napos előadások mellet szakmai kiállítás és vásár került megrendezésre. A Marketing Expo konferencia sorozat célja, hogy rendszeresen bemutassa a legfrissebb kisvállalati marketing stratégiákat és eszközöket és segítsen azok hatékony megvalósításban azáltal, hogy a kiállítással lehetőséget teremt a kivitelezők és a kisvállalkozások találkozására. A II. Marketing Expo témája az online marketing.

Marketing Commando

A Marketing Commando Magyarország első és egyben piacvezető kkv marketing tanácsadó vállalkozása. 2001-ben alapította Wolf Gábor Budapesten. Küldetése versenyképesebbé, sikeresebbé tenni a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat a marketing révén.
A Marketing Commando 25 ezer kkv vezetővel folytat folyamatos online kommunikációt, termékeit és szolgáltatásait máig több mint ötezren vették igénybe, konferenciáin, tréningjein évente közel kétezren vesznek részt. Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója a kkv marketing elismert szakértője, rendszeres kutatásokkal, szakmai cikkek és tanulmányok publikálásával járul hozzá a szakterület fejlődéséhez.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Mindennek vége? - Svájci frank 222 forint

A svájci frank reggel óta egymás után állítja be árfolyamrekordjait a forinttal szemben: háromnegyed… Tovább olvasom