Kisalföld logö

2016. 10. 02. vasárnap - Petra 13°C | 22°C

Fizess mobillal a Sparban kápé és kártya helyett

Csütörtöktől országszerte 400 SPAR, Kaiser's és Interspar üzlet kasszájánál elérhető a MobilFizetés szolgáltatás. A Telenor és a T-Mobile ügyfelei ezen túl már a bevásárláskor is a mobiljukat készíthetik elő készpénz vagy bankkártya helyett.

A SPAR Csoport a T-Mobile, a Telenor, a Laurel Számítástechnikai Kft. és az FHB Kereskedelmi Bank együttműködésének köszönhetően a MobilFizetés szolgáltatás kényelmes fizetési lehetőséget biztosít a két mobilszolgáltató ügyfelei számára - írta a penzcentrum.hu.

A Telenor és a T-Mobile MobilFizetés szolgáltatásra szerződött ügyfelei mostantól mobiltelefonjuk segítségével is kiegyenlíthetik vásárlásaik ellenértékét az ország bármely SPAR, Kaiser's és INTERSPAR üzletében.

Így működik

A MobilFizetésnél a kasszánál nincs más dolgunk, mint jeleznünk a pénztárosnak, hogy MobilFizetéssel fizetünk, aki ezután a tranzakció elindításához elkéri mobilszámunkat, vagy MobilFizetés azonosítónkat. Az azonosító átadása akár egy vonalkód leolvasásával is megtörténhet, még tovább egyszerűsítve a fizetési folyamatot. Ezt a vonalkódot az ügyfelek a szerződés után megkapják matrica formájában. A tranzakció elindítását követően kisvártatva megérkezik a MobilFizetés üzenet a készülékünkre, amelyet a MobilFizetésben már megszokott módon az "mSzámlánk" kiválasztásával, majd a szolgáltatáshoz tartozó PIN-kód (ún. mKód) megadásával saját mobilkészülékünkön hagyhatunk jóvá. Ezután a kassza kinyomtatja a blokkot, és már készen is vagyunk a fizetéssel. A fizetési folyamat nem hosszabb a bankkártyás fizetésnél, a készpénzszámolgatásnál pedig biztosan gyorsabb.

Fontos tudni azonban, hogy a MobilFizetés szolgáltatás igénybevételéhez az FHB Kereskedelmi Bankkal szerződéskötés szükséges, melyet követően mobilunkkal a szolgáltatáshoz kapcsolt MobilFizetés bankszámla egyenlegének terhére fizethetünk.

További részletek >>

Olvasóink írták

  • 18. tosa2 2010. november 17. 10:26
    „Hú csak most olvastam a hozzászólásod, de nem értem mi köze ahhoz, amit én írtam.Na mindegy !”
  • 17. elemér 2010. november 14. 12:02
    „Nemkell menni sehova, mert minden ott van Youtube manapság. Sorban állnak mert megjelenik egy Szupersztar az üzletben, vagy nagy akcio amit meghirdettek, stb.

    http://www.youtube.com/watch?v=ddX1bg7fm0M

    Leo Laporte a legrégib tech. tanácsadó az USA-ban és a világon. Kb.35 országban nézték TV elöadásait és adott tanácsokat. Nem megy a kompi ez a bajom és mit csinálljak. Leo megmagyarázta a németeknek és minden nációnak. Mikor Leo és Norton megjelent egy üzletben, hosszu sorok álltak. Kiszálltak a limobol és mindenkivel kezet ráztak és szót váltottak. Leo-t persze személyesen ismerem és ha elküldöm neki a tracking cookiet amit a Kisalföldön kaptam tudja hogy az milyen károkat okozhat. Leo itt interjut készitt, hogy lehet irodája az embernek a net-n. Persze ez már régi és ma már nem ujság. Csodálkoztam mikor az a szamár nékem azzal jött hogy hivjam fel és elmagyrázza a léghajót az ETO parkban. Idioták használlják csak a telefont manapság tengerentulrol. Biztos a vodafonnak akar üzletet a léghajóval.

    http://www.youtube.com/watch?v=XQIE7S0tnXo”
  • 16. tosa2 2010. november 14. 00:00
    „Én is jártam nálatok nemrégiben és tényleg sok érdekes dolgot láttam, mármint kis hazámhoz képest.
    Ellenben nem láttam méteres sorokat a kasszánál egy üzletben sem, pedig Amerika jó részét bejártam.
    Itt, állítom Neked, hogy balhék lesznek, amint valakinek még pár percet tovább kell várnia a pénz-
    tárnál. Nálunk még ez sajnos problémákat fog okozni.”
  • 15. elemér 2010. november 12. 23:36
    „Igy fizetik a számlákat online pizsamában az okos emberek évek óta Amerikában. Ezt a lapot egy gép forditotta és nem tökéletes Megyerül.
    http://banking-expert.org/keybank-online-banki
    Kutatók megállapitották, hogy öregkorban az embernek komplikálltak lesznek a számlák. Nemcsak hogy ezzel küszköd mert nincs pénz, de ha van is elfelejti. Mo.-n pláne szükség van erre, mert ott ez nagyobb probléma.”
  • 14. elemér 2010. november 12. 15:12
    „Igy vásárolnak ma az emberek, egy multikulti társadalomban az okostelefonnal.

    http://www.youtube.com/watch?v=dP-aPj-LJEA”
  • 13. elemér 2010. november 12. 11:55
    „9. h.sz. adamasz1977

    Te szkenelsz le mindent és az már tudja a kasszánál az összeget ahol fizetsz. Gyümölcs, zöldség a mérlegre teszed és az árat kinyomtatja. Berakod a zacskóba és ráragasztod a nyomtatványt, aztán szkeneled. Elösször beiratkozol az üzletben ahol kapsz egy kártyát. Ezzel a kártyával kapsz akciokat mikor vásárolsz. Erre a kártyára kapsz szkenert az üzletben mikor vásárolsz. Pénztárnál a kártyát szkeneled aztán a szkenerel befejezed a vásárlást ott és fizetsz.
    A vevöket nem verik átt a pénztárnál, mert kinyomtatja a részletes számlát. Ha valami nem stimmel azt elintézik még az üzletben, de gyakran még ha visszaviszed is.

    http://www.stopandshop.com/our_stores/index.htm

    Mikor bevezették az üzletben Stop & Shop pár évvel ezelött, mondták hogy Eu.-ban ez nagy siker volt. 1996-ban megvette Ahold ezt a lánc üzletet 48 millio kuncsaft minden héten 28 országban 450,000 alkalmazott. A modern világot persze az amcsik alapitották. Maga a Supermarket ahol ti vásároltok élelmiszert az USA-ban már létezett 1918-ban. Tapasztalatbol tudom, hogy 56-ban az már mindenhol létezett.

    The History of Stop & Shop

    Stop & Shop´s roots can be traced back to 1914, when the Rabinovitz family founded the Economy Grocery Stores Company in Somerville, Massachusetts. Four years later, family member Sidney Rabb introduced an idea new to retail: the self-service, modern supermarket. By 1947, Economy Grocery Stores had grown into a flourishing chain of 86 supermarkets and the name of the company was changed to Stop & Shop, Inc. In the 1980s, Stop & Shop pioneered the superstore concept in New England, opening the first Super Stop & Shop in 1982. In 1996, Stop & Shop was acquired by Ahold, one of the largest food retailers in the world. Worldwide, Ahold employs 450,000 people and services the needs of 40 million customers in 28 countries every week.”
  • 12. Madarász 2010. november 12. 09:20
    „Ennek megint mi értelme?!

    1. az sms-ek a vevőnek pénzbe kerülnek, a kp. és kártyás fizetés olcsóbb és gyorsabb

    2. nekem ez a szkennelés sem tetszik, mert nagyon sokszor a pénztárnál derül ki, hogy a kód alapján nem annyit az ár, mint ami a polcon fel van tüntetve, így simán átverhetik a vevőket.”
  • 11. Soprooney 2010. november 12. 09:08
    „feltétel: műanyag kosár”
  • 10. Soprooney 2010. november 12. 09:05
    „adamasz1977
    http://hu.wikipedia.org/wiki/RFID”
  • 9. adamasz1977 2010. november 12. 07:53
    „elemér!

    Én még nem láttam ezt a szkenes megoldást. nem értem, hogy hagyan tud minden tételt leszkennelni egy tömött kosárnál?”
  • 8. elemér 2010. november 11. 23:43
    „Türelmes ember a kasszánál.
    - Elnézést, megmondaná, melyik a túloldal?
    - Az ott szemben.
    - Hát most már tényleg meghülyülök! Onnan meg ideküldtek!

    Ezt is jó tudni, mert egyre jobban lessz használva. Verizon az uj üzleti telefonkönyvben ezt használlja.

    A QR-kód egy kétdimenziós vonalkód, amit a japán Denso-Wave cég fejlesztett ki 1994-ben. Nevét az angol Quick Response (=gyors válasz) rövidítéséből kapta, egyszerre utalva a gyors visszafejtési sebességre, és a felhasználó által igényelt gyors reakcióra. Rendkívül népszerű Japánban, ahol számos plakáton, hirdetésen szerepel és a legtöbb mobiltelefon is képes értelmezni.

    http://hu.wikipedia.org/wiki/QR-k%C3%B3d”
  • 7. tosa2 2010. november 11. 18:58
    „Mivel érintett ntett vagyok, csak finoman mondom a véleményemez

    Na azért nem ennyire egyszerű és gyors, mint ahogy leírják !! A bankkártyánál legfeljebb kér egy titkos
    kódot, de ennél néhány lépéssel többről van szó. a mobilos fizetésnél. Ismerve a magyar emberek türelmetlenségét, már előre látom, hogy a kassszáknál a sok türelmetlen ember mérge a pénztárosokon
    fog lecsapódni.”
  • 6. elemér 2010. november 11. 17:32
    „Ezt a megoldást hogy az ember kitolja a kocsit és fizetett, már 15 éve feltalálták. Azért kell várni mert bent lessz a tintában az árun, ami sokkal olcsób. Washington Post.”
  • 5. elemér 2010. november 11. 16:46
    „Az USA-ban már kipróbáltak minden variációt. Egyedül amit én sikeresnek tartok ma, kezemben a scanner és az leolvasom az árut. Egy automatánál igy már tudja az összeget és csak fizetni kell. Lehet az kártya vagy kész pénz. Ez sikeres az unioban is. A valódi univerzális siker majd 5-10 év mulva lessz és igy néz ki.

    http://www.youtube.com/watch?v=sDyqhcy1L-0

    Raktárokban ezt már ma is használlják az árukra ahogy az érkezik.”
  • 4. KolompárRómeó 2010. november 11. 15:44
    „2. hozzászólás balazsmail 2010.11.11. 14:59

    Majd lesz, ha emiatt nyit egy számlát az FHB-nél. Teljesen értelmetlen baromság ez a módszer.”
  • 3. Tapmancs 2010. november 11. 15:00
    „Semmivel. Nekem iszonyat körülményesnek tűnik.

    1. adsz egy azonosítót
    2. várod az sms-t, megjön
    3. beírod a pin-kódot, (ezt gondolom egy újabb sms-ben kell elküldeni jóváhagyásra, amit gondolom nem a spar fizet)
    4. a pénztárgép megkapja a jelet hogy minden oké, és nyomtatja a nyugtát

    Tehát legalább 4 adatforgalom van (pénztár-központ, központ-teló, teló-központ, központ-pénztár), ami nyilván nem tizedmásodperceket vesz igénybe. És akkor még nem beszéltünk a "jaj, most merült le", "jaj, betelt az sms-tár", "jaj, lefogyott a pénzem, nem tudok küldeni", stb. esetekről.

    Azt nem tudom hogy a pinkód hogy jut el a központba, azt feltételeztem hogy sms-ben, mivel ez a feltétele a szolgáltatásnak.”
  • 2. balazsmail 2010. november 11. 14:59
    „1. hozzászólás Csetneky 2010.11.11. 14:05

    Valakinek nincs bankkártyája pl.”
  • 1. Csetneky 2010. november 11. 14:05
    „Remek. És ez most mennyivel jobb, mint a bankkártya?”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Aktuális ajánlatok álláskeresőknek Sopronban

Soproni állásajánlatok. Tovább olvasom