Kisalföld logö

2017. 04. 26. szerda - Ervin 12°C | 21°C Még több cikk.

Coop: a magyar tulajdonú élelmiszer üzletlánc az egyik Business Superbrands díjazott

A rangos elismerést a Coop Győrben élő kereskedelmi igazgatója, Boros Péter vehette át.

Több száz fős közönség előtt adták át szerdán, Budapesten az idei Superbrands, Business Superbrands és a MagyarBrands díjakat. A Coop üzletlánc, a magyar tulajdonú kereskedelmi hálózatok között elsőként kapta meg a Business Superbrands elismerést a díj történetében.

A 88 országban jelenlévő Superbrands védjegyet hetedik éve adják át Magyarországon. Az elismerés célja az alapítók szerint az, hogy felhívja a figyelmet az üzleti élet legsikeresebb, legkiválóbb és leginnovatívabb vállalataira.


Boros Péter átveszi a díjat.
Boros Péter átveszi a díjat.


A díjat kizárólag olyan cégeknek ítélik oda, amelyek szakterületükön kimagasló eredményt képesek felmutatni, tisztességesen és sikeresen működnek, valamint mindig szem előtt tartják fogyasztóik és partnereik érdekeit.

A világon és Magyarországon díjazott cégek sorában ezért kivétel nélkül minőségi termékeket vagy szolgáltatásokat fémjelző márkák szerepelnek.

Mint a díj hétéves hazai történetében eddig minden alkalommal, ezúttal is független szakemberekből álló zsűritagok a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisa, valamint szakmai szervezetek, kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, ki részesüljön az idén az elismerésekből.

A Coop-nak odaítélt Business Superbrands díjat – amelyet szerdán Boros Péter a Co-op Hungary Zrt. kereskedelmi igazgatója vett át – összesen félmillió vállalkozás közül választottak ki.

A szigorú szűrés, az önkéntes szakértői bizottság által alkalmazott objektív és szakmai alapokon nyugvó pontrendszer segítségével állt össze a végleges lista arról a néhány vállalkozásról, amelyeknek végül odaítélik az elismerést.

"A vállalatok nem díjakért dolgoznak. Egy díj mindig valaminek az eredménye. A cégek legfontosabb célja, hogy minél magasabb szinten szolgálják ki vásárlóikat.

A Coop is ezt teszi 15 éve, ezért a Business Superbrands 2011 díj annak visszaigazolása, hogy helyes úton járunk. Ezt a díjat üzleti partnerségért, az üzleti partnerekkel való kapcsolatának minőségéért kapta a Coop" – mondta Boros Péter kereskedelmi igazgató.

Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A Superbrands díjat elsősorban a fogyasztóknak kiválóan megfelelő márkáknak ítélik oda, míg a Business Superbrands elismerés a vállalkozói szféra, a partnerhálózat és a beszállítók felé tanúsított magatartást hivatott elismerni.

Olvasóink írták

  • 5. kleopatra 2011. december 10. 17:11
    „az ott dolgozó eladók havi 70.000,- fointot keresnek.”
  • 4. öröksoproni 2011. december 10. 14:03
    „A COOP??? Ahol addig nem rendelnek más sajtot, amíg ami van el nem fogy? Ahol hetekig nem lehetett egy alkalommal búzadarát kapni? Ha a vevő nem elégedett, akkor mi alapján osztogatják a díjakat?”
  • 3. acsali 2011. december 10. 11:25
    „Azért azt kalkuláljuk bele a díjba, hogy az oda ítélők és a mindenkori díjazottak azonos vallásúak.”
  • 2. zoli78 2011. december 10. 10:20
    „"Business Superbrands;
    A szigorú szűrés, az önkéntes szakértői bizottság által alkalmazott objektív és szakmai alapokon nyugvó pontrendszer segítségével állt össze a végleges lista arról a néhány vállalkozásról, amelyeknek végül odaítélik az elismerést."

    nevetséges :))))”
  • 1. Vérforraló 2011. december 10. 09:17
    „moderálva, köszönjük”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bomba vs. Hell: a bíróságon küzd egymással a két energiaitalt gyártó cég

A Fővárosi Bíróság pénteken első fokon elutasította a Hell Energy Magyarország Kft. keresetét,… Tovább olvasom