Kisalföld logö

2016. 12. 10. szombat - Judit -1°C | 8°C

2011-ben is Business Superbrands díjas a VELUX márka

A VELUX márka 2011-ben immár negyedik alkalommal nyerte el a Business Superbrands címet.


A VELUX Cégcsoport, így a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati célkitűzésének alapeleme a partnerek felé tanúsított kiemelt figyelem. A cég szerint a tartós fejlődés egyik kulcsa a piaci és a társadalmi igények gyors felismerése, a megfelelő reagáláshoz pedig elengedhetetlen a kiváló partneri viszony, a bizalom és a folyamatos párbeszéd. Ezen üzleti filozófia sikerének elismeréseként tekintenek a Superbrands díjra.

A 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri szakmai kamarák és szövetségek közreműködésével negyedik alkalommal tüntette ki a VELUX Magyarország Kft-t a Business Superbrands díjjal.

Az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismeréseként számon tartott díj kiválóan példázza, hogy a hazánkban 25 éve folyamatosan szélesedő termékpalettával jelen levő, a tetőtéri ablakok piacán vezető szerepet betöltő vállalat az üzleti szektor (B2B) legjobbjai közé tartozik. A nemzetközi vállalatcsoport magyarországi leányvállalata tudatában van annak, hogy az egyes országok helyi piaci viszonyait, az építkezők speciális igényeit az ügyfelekkel napi kapcsolatban álló partnereik ismerik a legjobban.

Éppen ezért a VELUX vállalatok kezdeményezései, fejlesztései során komolyan építenek a közvetlenül piacról érkező javaslatokra, véleményekre, mely szoros együttműködést feltételez az építész, építőanyag-kereskedő és beépítő partnerekkel. Ez a szemlélet nemcsak a kiszámítható, tartós fejlődésben, hanem az új utak keresésében is közös munkát kíván a partnerekkel.

"A VELUX márka mögött minőségi, tartós és hasznos termékek állnak, melyek tükrözik a folyamatos megújulást, a termékek tökéletesítését, a piaci kihívásokhoz és a változó társadalmi igényekhez történő gyors igazodást.

Mindezek legfontosabb kulcsát abban a stabil együttműködésben látjuk, amelyet kereskedő partnereinkkel, az építész-tervezőkkel és a tetőtéri ablakokat beépítő partnereinkkel kialakítottunk és folyamatosan ápolunk, hiszen termékeink végfelhasználói velük állnak közvetlen kapcsolatban.

A meglévő partnerkörünk és az új üzleti vállalkozások számára márkaismertségünk, megbízható és stabil piaci pozíciónk mellett a folyamatos közös munka is nagy vonzerő. Piacvezetőként kiemelt feladatunk az új üzleti lehetőségek felkutatása is, melyből velünk együtt új és régi partnereink is profitálnak" - nyilatkozta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője.

A világ legjelentősebb és méltán ismert márkaépítési rendszere, a Superbrands mára a világ 87 országában azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. Hazánkban hét éve indult a Superbrands Program, emellett 2008 óta a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands Program is működik. A Business Superbrands célja, hogy az üzleti szektor márkáinak legjobbjait, vagyis azokat a hazai cégeket illetve márkákat, melyek elsősorban nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat és szervezeteket (B2B) szolgálnak ki, követendő példaként mutassa be.


Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tizenöt évig járhat a megújuló áram kötelező átvétele

A legbőkezűbben a napelemes áramtermelést támogatná a Napi Gazdaság birtokába került javaslat, amely a Magyar Energia Hivatal megbízásából készült. Tovább olvasom