Mirci85: 27éves, megbízható, gyermekszerető, türelmes, értelmes nő vagyok. Káros szenvedélyeim nincsenek, jelenleg szüleimmel élek Győrben.
Édesanyám bölcsődei gyermekgondozó révén sok időt töltöttem a győri intézményben és aktívan részt vettem az 1-3 éves korú gyermekek felügyeletében, ellátásában. Ez mellett két éven keresztül egy 7 éves győri kisfiú felügyeletét vállaltam. Iskolába mentem érte, házi feladatot készítettünk, játszottunk, sokat olvastunk, sportoltunk, kerékpároztunk, nagyokat sétáltunk. Ez az időszak sokat segített nekem abban, hogy a nagyobb korosztályú gyermekek életébe is betekintést nyerhettem.
Legutóbbi időszakban pedig egy 2, illetve 4 éves kisgyermekre vigyáztam napi 7-8 órában heti 4-5 alkalommal.
Jelenleg nappali tagozatos hallgató vagyok a veszprémi Pannon Egyetemen, közgazdász szakon. Tantárgyaim, óráim már nincsenek, egyedül a szakdolgozat írás és 2 vizsga megléte hiányzik,
Rugalmas napirendemnek köszönhetően a nap 24 órájában a rendelkezésükre állok, amennyiben szükséges.
Friss nyugdíjas nagymama vagyok gyermekfelügyeletet vagy háztartás vezetést vállalok akár Ausztriában is. Idősek felügyeletét is vállalom. Ha tudna valaki ebben segíteni nagyon megköszönném.
27éves, megbízható, gyermekszerető, türelmes, értelmes nő vagyok. Káros szenvedélyeim nincsenek, jelenleg szüleimmel élek Győrben.
Édesanyám bölcsődei gyermekgondozó révén sok időt töltöttem a győri intézményben és aktívan részt vettem az 1-3 éves korú gyermekek felügyeletében, ellátásában. Ez mellett két éven keresztül egy 7 éves győri kisfiú felügyeletét vállaltam. Iskolába mentem érte, házi feladatot készítettünk, játszottunk, sokat olvastunk, sportoltunk, kerékpároztunk, nagyokat sétáltunk. Ez az időszak sokat segített nekem abban, hogy a nagyobb korosztályú gyermekek életébe is betekintést nyerhettem.
Legutóbbi időszakban pedig egy 2, illetve 4 éves kisgyermekre vigyáztam napi 7-8 órában heti 4-5 alkalommal.