Kisalföld logö

2017. 10. 17. kedd - Hedvig 9°C | 22°C Még több cikk.

Kockás hasat két hét alatt?

2017.06.05. 17:21:38

Sanyi kimaxolta a kínzási faktort, és az egyetlen dolog amivel vigasztalni tud, hogy lehetne rosszabb is. De a hardcore diétának szerencsére elég látványos az eredménye.

Mielőtt belekezdenék az elmúlt két hetem nyűglődésének történetébe, leírom, mi a menetrendem a kajában és az edzésben.

Mivel a Milkacsokik meg az Aldis cukrozott-csokibevonatos mogyorók jelentős háj formájában rakódtak le a testemen, nekünk pedig csak hat hetünk van a "bombasztikus" változásra, Sanyi javaslatára hét közben nulla szénhidráton vagyok. Azaz: nem eszem szénhidrátot. Csak hétvégén, a súlyom szorozva másféllel mennyiségűt.

Hogy mi a kajám? Nem túl bonyolult: csirkemell, jégsaláta vagy kígyóuborka, fehérjeturmix, és édes tojásrántotta. Az olyan, hogy 3 tojásfehérjét, vagy 1 egész tojást és 2 fehérjét összekeverek egy adag Whey proteinnel, és megsütöm mint egy palacsintát. Néha belecsusszan egy kis cukrozatlan mézeskalács-fűszerkeverék is. Az első héten még volt sima rántotta is, de valamiért most épp nem megy le.

Hétvégén, amikor ehetek szénhidrátot mehet a zabkása, rizs, meg az édesburi a többin felül. Azok a zabkásák akkora örömet tudnak okozni, mint off-diétában a Milkacsoki. A napom fénypontjai. Egész héten azt vártam. Egyébként ugyanúgy három óránként eszek, mint eddig. Főz, dobozol, akárhol vagyok megeszem. Mert ez az út a fejlődésemhez.

 

Edzésből heti 6 van, kardióval kiegészítve. Négyféle napom van. Az első combfeszítő-fenék, a második hát-bicepsz, a harmadik combhajlító-fenék, a negyedik váll-tricepsz. Ezen felül jön a hasazás, és edzés után fél óra kardió. Ezek a napok váltják egymást szépen sorban.

Őszintén bevallom, az első hetem elég döcögősen indult. Nem elhanyagolható tényező, hogy egyáltalán nem voltam kipihent, olyan öt órákat tudtam aludni huzamosabb ideje minden éjjel. Erre jött egy pokollal felérő, egyhetes non-stop izomláz. Ugyan szinte minden gyakorlatot, ami az új edzéstervemben volt addig is csináltam, most minden izomcsoport több és változatosabb terhelést kap.

Úgyhogy csakúgy, mint az első programom elején, ismét lerokkantam egy tartós hétre. Akinek volt már olyan izomláza közületek, hogy nem tudott tőle aludni, tudja miről beszélek. :D

A testem a nulla szénhidrátot is picit nehezen viseli. Szerdáig még teljesen jó volt, csütörtökön már befordultam, pénteken meg világvége hangulatom volt. Éreztem hogy nyűgösebb vagyok, ingerlékenyebb, és hamarabb elfáradok. Az idegeim is meg a testem is.

Amikor ideges vagy kívánós vagyok, Nutellát "szipuzok". Tök beteg, mi? :D De nyugi, nem egyedi. Vörös Zoli mesélte, hogy a legtöbb nő szagolgat és főzőműsort néz diétában. Hát, én sem vagyok kivétel.

Amikor mondtam a Sanyinak hogy ez tök nehéz, azzal vigasztalt, hogy örüljek hogy nem kell 6 hétig végig nulláznom, és párolt halat ennem só nélkül. Jogos. Úgyhogy ha másnak épp nem is, ennek mindig tudok örülni. :D

Mindezt tetézte az, hogy baromi nehezen akart felpörögni az anyagcserém. 8 nap alatt 1,7 kiló ment le, ami egyébként ideális, csak az volt a szitu, hogy a tükörben nem nagyon láttam, hogy történne valami. Ez azért picit lehúzott.

Nehezen ment a kaja, nehezen ment az edzés, nehezen tudtam magam motiválni, és baromi lassú voltam. Tök nyominak éreztem magam, hogy egy hét diétától elfáradtam. Hétvégén aztán végre jött a szénhidrát, attól azért erőre kaptam, meg kibékültem magammal is. Hogy oké, az első hét nem úgy sikerült ahogyan vártam, de kitartónak kell lennem, és meglesz a munkám gyümölcse.

Így vágtam neki a második hétnek. Kipihentem magam, feltöltődtem fejben, és még keményebben toltam az edzéseket. Aztán a hét közepén észrevettem, hogy bújnak elő a vénáim a bőröm alatt, meg a kockák a hasamon. A karom is egész sokat változott a két hét alatt, és a lábaim is kezdenek rövidnadrágképessé válni. És ez a látvány aztán hatalmas löketet adott.



Nem mondom, hogy a második hetet már élveztem, de a látható fejlődés azért megerősít, és még keményebb munkára sarkall.

Ki kell hogy térjek a Buns of Steel zsírégető-krémre is. Merthogy elég szépen teljesít. Ugye írtam, hogy különösebb elvásárok nélkül kezdem el használni, kíváncsiságból. Hát, eléggé meglepett. Megfelelő kaja és és edzés mellett tisztán látható az eredmény. Egy hét után is sokat simult a fenekem alatt gyűrődő narancsbőr, és a feszesítő hatását is érzem a popón. Eddig várakozáson felül teljesít!

Az edzésekkel, izomláz ide vagy oda továbbra sincs semmi bajom (oké, a kardió nem a kedvencem :D). Persze, itt is vannak nehezebb napok, de többnyire minden edzésemet várom. Sőt, van hogy izgulok is előtte, és alig várom hogy ott legyek. Hogy kikapcsoljak, csak magammal foglalkozzak, és ne gondolkodjak semmin. Ebben is érzem a fejlődést.

Egészen máshogyan edzek, mint korábban. Izomtudatom van, testtudatom van, és izgalmas út az is, ahogyan fejlődik az izomzatod, és egyre jobban-szebben-hatékonyabban tudod végrehajtani a gyakorlatokat. Meg egyre nagyobb súlyokkal. Bár ez így most nulla szénhidráton nem éppen az erősségem. :D Mármint a nagy súly.

Imádom azt az érzést is edzés után. Hogy megcsináltam, maxon, pedig nehéz volt és fájt.

Nekem inkább a kaja az érvágás. Sajnos a második héten többször volt idegesítő éhségérzetem, nem is tudom mi lenne, ha nem tolnám a krómot meg a Top Shape-t. Szerintem senki nem tudna elviselni. :D Ez viszont olyan vonal, amit még tanulnom kell. Hogy nem mások tehetnek arról, hogy én diétázok, és nem rajtuk kell csattannia.

Én ezt választottam. Senki nem kényszerített rá, és nem muszájból csinálom hanem magamért. És most, hogy tudatában vagyok annak mennyien olvastok engem, értetek is. Hogy merjetek változtatni, és lássátok, hogy megéri.

Legyen hitetek! Higgyetek magatokban, és abban, hogy képesek vagytok elérni a célotokat. Sokszor nem könnyű, látjátok, nekem sem. Pedig nem először csinálom. De tudom, hogy ez az eszköz ahhoz, hogy elérjem az eredményt. Nekem pedig négy hét múlva a decemberinél is jobb forma kell.