Kisalföld logö

2017. 12. 18. hétfő - Auguszta -3°C | 3°C Még több cikk.

Így nem mehetek ki a strandra

2017.05.23. 17:34:10

Ismerős dilemma a strandszezon előtt, igaz? Na, ezért találtuk ki a strandforma-programot. 6 hét brutál diéta, és rengeteg edzés. És én is bevállaltam.

Március elején jelentkeztem utoljára egy helyzetjelentéssel. Ott már beharangoztam, hogy az Életmód Clubbal indítunk egy strandforma-programot, ami a 12 hetes program expressz-változata. Mielőtt azonban belemélyülnék a részletekbe, jöjjön egy rövid helyzetjelentés rólam.

Március óta ugyanúgy, rendszeresen edzem. Ebben nem volt holtpontom, én szeretek edzeni. Szeretem azt a 1,5-2, néha 2,5 órát. Teljesen ki tudok kapcsolni, csak magamra figyelek, nem jár az agyam, nem gondolok semmire. Egyedül edzek, de már ott tartok, hogy ezt is szeretem. 

Ez amúgy tök nagy fejlődés. Amikor szeptemberben elkezdtem Sanyival dolgozni, képtelen voltam erre. Mindig kellett valaki, aki ott van velem, valamiért féltem egyedül bemenni és edzeni. Biztos sokan tudjátok mire gondolok, sokan ezért nem merik elkezdeni sem. 

De ne legyetek besz*riak, mint én voltam! Nem bámul majd meg senki, nem nevet ki senki. Itt mindenki magára figyel. Sőt, segítenek egymásnak az emberek. Ezért szeretem annyira. 

A kaja már nem volt ennyire sima ügy. Az alapkoncepció az volt, hogy heti 6 nap lightos diétás kaja, egy csalónap a szombat, vasárnap pedig csökkentett szénhidrát. Hát, ez az utóbbi hónapokban nagyon nehezen ment. Nem mélyednék bele a miértekbe, még a végén úgy jön le, hogy magyarázkodok.  Sokszor megettem amit megkívántam, igen, cukrosat is, igen, fehérlisztes dolgokat is, sőt, néha söröztem is! :D

Hát, ez van, én is emberből vagyok, és az életem elég nehéz időszakán vagyok túl. Szóval nem mindig érintett meg, ha csaltam.  Elmúlt hónapjaim félrekajálásai miatt nem éppen olyan eredménnyel mérlegeltem, aminek örültem volna, de nem baj, challenge accepted.

Amúgy nem lett olyan tragikus: 60 kiló vagyok, ebből 26,7 kiló izom, és 11,8 a zsír, ami az alsó határérték a normál zónán belül. Sanyi azt mondta rá, hogy "teljesen jó". 



És hogy miért csinálom végig ezt a programot is?

Igazából magamért. A célom, hogy júliusra, a program végére jobb formát érjek el, mint amit decemberben tudtam kihozni magamból. A pluszkilókat, és az aljasan visszakúszó minimál narancsbőrömet is szeretném lepucolni, de ez az egész nem csak a külsőségekről szól.  

Azért elég jó érzés, amikor újra és újra legyőzöd saját magadat, egyre több súlyt bírsz el, egyre jobb a formád, és egy újabb nagy kihívás teljesítésével még erősebb leszel. És nem csak fizikailag. Én az első diétám óta rengeteget változtam, egészen más ember lettem.

Teherbíróbb, erősebb, türelmesebb, kitartóbb. Nem rinyálok minden sz*rér, mint azelőtt. Mert már tudom, hogy erős vagyok. És kemény munkával, kitartással bármin túlléphetek, bármit megoldhatok, és bármit elérhetek. 

Mindemellett azért gyakorlati haszna is van: az Életmód Clubbal nagyban gondolkodunk. Ha minden jól megy, hamarosan országos hálózattá terjeszthetjük. Ez annyira szuper! Én pedig, mint a mosonmagyaróvári csoportok vezetője (uhhhhh de nagyzolós duma édes istenem, de tényleg ez a titulusom :D) örömmel tolom végig velük a hat hetes diétát.  

Így jobban tudok segíteni, mert ugyanazt csinálom és érzem amit ők. És még többet tanulok, még többet tapasztalok, amit átadhatok a következő csoportoknak. Amúgy rájöttem, hogy imádok segíteni. A legnagyobb elismerés volt, hogy az előző csapat ennyire elképesztő eredményeket ért el. Dagadt a mellem a büszkeségtől! (ha már mástól nem :D) 

Ez a program valamivel keményebb falat lesz. Viszont rövidebb is, ugye. Olyan lesz ez a hat hét, mintha versenyre készülnénk. Heti 6 súlyzós edzésem van, és heti 6 kardió kiegészítésként. Edzeni természetesen a második otthonomban, a Botond Fitness-ben fogok ❤️ :D

Ugyan nekem az előző diétám is elég szigorú volt, most ezt is tudtuk tetézni. Legegyszerűbb ha felsorolom, miket fogok enni. Csirkemell, tonhal saját levében, tojásfehérje (napi egy sárgája a megengedett most is), jégsaláta, brokkoli (már amikor, még mindig nem vagyunk jóban), kígyóubi, spenót, sóska, rizs, zab édesburi. Ennyi.

A diétát tegnap, azaz május 22-én, hétfőn kezdtem. Péntekig 0 szénhidráton, azaz péntekig nem eszek szénhidrátot. Ez azért kell, hogy expressz gyorsasággal felturbózzuk az anyagcserémet, és beinduljanak az átalakulás biológiai folyamatai. 

Most nem megengedett a főzőcskézés. Olyanokra gondolok, hogy proteinpalacsinta, meg csirkemellpöri. Zöldség-husi párolva, a tojást megfőzöm. Ami extrább, a reggeli zabkása. Amúgy mióta rájöttem, hogy darált zabpehelyből el lehet érni a tejbedara-hatást, imádom. Vaníliás fehérjeporral és pici fahéjjal a kedvencem. 

Fehérjepor. Igen, most is enni fogok "porokat", meg kapszulákat. Egyébként eddig is ettem, edzések mellé a multivitamin, a karnitin és a fehérjepor alap kiegészítők. A palettát ezúttal kicsit felturbóztuk, és ezúttal is minden terméket a Scitectől választottam. Továbbra is tartom, hogy a legjobbak. És próbáltam jópár márkát, elhihetitek. 

Mivel elég expressz programról van szó, ezúttal a kényes részeimre (comb-fenék) bevetek egy zsírégető krémet is. Biztos sokatok találkozott már a Facebook-on a SteelFit reklámjaival. Én is, és megmondom őszintén, borzasztóan érdekel mit is tud.



Pláne, mivel sokan kértek tőlem tanácsot zsírégetőkrém-ügyben, én pedig jó szívvel egyet sem tudtam ajánlani az eddigi tapasztalataim alapján. A Buns Of Steel-t hétfőn kentem magamra először, eddig jó. :D Édes illata van, és nem irritálja az ekcémás bőrömet. Igyekszem minden bejegyzésben helyzetjelentést adni róla, hogyan teljesít. 

Elstartolt tehát az újabb diéta, és közkívánatra újra végig blogolom az egészet. Heti egy bejegyzéssel tervezek, kivétel ez a hét: hétvégén külön poszt jön arról, milyen táplálékkiegészítőket szedek és miért, illetve megosztom veletek azt is, hogyan néz ki az edzéstervem. 

Ha nem szeretnél lemaradni az új posztokról, kövesd a kisalfold.hu, és az Életmód Club Facebook-oldalát!