Kisalföld logö

2017. 02. 25. szombat - Géza -1°C | 8°C Még több cikk.

Újra nyereségesek az internetes kiadók

Néhány, a weben is megjelenő újság újra nyereséges lett a hirdetési bevételek stabilizálódása és a költségcsökkentő intézkedések eredményeként.
A MarketWatch.com Inc., a Washington Post Co., a New York Times Co., a Dow Jones Co. és néhány egyéb kiadó online reklámbevételei két év csökkenés után ismét emelkedést mutattak a negyedik negyedévben. A Washington Post online üzletágának bevételei 45 százalékkal nőttek a megelőző év negyedik negyedévéhez viszonyítva, és elérték a 10,6 millió dollárt.

Éves szinten a bevétel 18 százalékkal, 35,9 millió dollárra emelkedett. Bár az online divízió csupán 1,4 százalékot ad a Post teljes bevételéből, jelentőségét növeli, hogy egyike volt azon kevés, reklámból élő üzletágnak, amely tavaly emelkedést mutatott. A MarketWatch.com pénzügyi híroldal számára ez volt működésének első nyereséges negyedéve.

A New York Times Digital a negyedik negyedévben 19 százalékkal, 19,7 millió dollárra növelte bevételét, mely elsősorban a kiskereskedelmi, utazási és technológiai szektor erős költekezésének köszönhető. A Dow Jones online üzletágai esetében a növekedés a negyedik negyedévre 34 százalék, egész évre 21 százalék. A kisebb internetes vállalkozások között is akadtak, amelyek növelni tudták nyereségüket.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Álláskeresés - recesszió idején

Több ezer munkanélküli, egyre kevesebb megüresedő pozíció. Ha valaki betartja az álláskeresési… Tovább olvasom