Kisalföld logö

2017. 11. 21. kedd - Olivér 3°C | 9°C Még több cikk.

Újabb szolgáltatóközpontokat nyitott a Citi Magyarországon

A nemzetközi szolgáltatóközpontok magyarországi gyors térnyerése bizonyítja, hogy fejlett infrastruktúránkkal, biztos jogi környezetünkkel, kiválóan képzett, tehetséges szakembereinkkel vonzó célország vagyunk szolgáltatóközpontok létrehozására a térségben.
Így van ez a Citi esetében is, amely 1985 óta van jelen Magyarországon. A Citibank Zrt. volt a csoport első leányvállalata a Közép-Kelet-Európa régióban.

Hálózata jelenleg 23 fiókból és 15 hitelközpontból áll, melyek az ország 19 nagyvárosában találhatók. 2005 októberében Budapesten globális szolgáltatóközpontot hoztak létre, amely tevékenységet stratégiai okokból 2007 harmadik negyedévében az újonnan átadásra kerülő Arena Corner Irodaházba költöztetnek át. Az új 3000 négyzetméteres központ a munkatársak létszámának folyamatos bővítése miatt vált szükségessé – tudtuk meg Bukovszki Attilától, a Citibank International Plc. magyarországi fióktelepének vezetőjétől.

Kóka János, gazdasági és közlekedési miniszter, Sajjad Razvi, a Citibank Zrt. elnök-vezérigazgatója és Bukovszki Attila, a Citibank International Plc. magyarországi fióktelepének vezetője a közelmúltban avatta fel ünnepélyes keretek között a Citigroup Globális IT Szolgáltatóközpontját Budapesten. Már akkor bejelentették két újabb szolgáltatóközpont megnyitását is a magyarországi fióktelep keretei között.
                                                                                                                      
A két új központ közül az egyik pénzügyi kontrolling és likviditáskezelési szolgáltatásokat nyújt a Nyugat-Európában működő Citi-tagvállalatok számára. A másik, az Arena Cornerbe hamarosan beköltöző Üzleti Szolgáltatóközpont funkciói között általános adminisztrációs szolgáltatások szerepelnek. A meglévő központ funkcióinak bővítésével, illetve az új szolgáltatóközpontok elindításával további tehetséges magyar szakemberek számára hoznak létre munkahelyeket. Ezenkívül, vizsgálják a további jelentős bővülés lehetőségét is középtávon. Az Arena Cornerbe való költözés kapcsán olyan stratégia szempontokat vettek figyelembe, mint a várható további bővülések, az optimális tömegközlekedés, a gazdaságos üzemeltetés és az ügyfélközpontú bérbeadói szolgáltatások, illetve a szempontok között nem utolsó sorban szerepel az üzletfolytonosság is.

A gyors létszámnövekedés miatt mára kinőttük az irodaházunkat, így új helyet kellett keresnünk. Olyan irodaházat akartunk választani, mely nem csupán otthont ad 200 fős csapatunknak, de ambiciózus növekedési terveinkhez igazodva lehetővé teszi a további bővülést is. Az irodaház kiválasztásánál olyan szempontokat is figyelembe vettünk, hogy milyen az épületben az irodák kiépítése, van-e elegendő természetes fény, de a környék fejlett infrastruktúrája, a jó közlekedés és parkolási lehetőség is mind az Arena Corner mellett szóltak. Munkatársaink a szolgáltatás jellegéből adódóan 24 órás munkarendben dolgoznak, így különösen fontos, hogy legyen a környéken például metrómegálló, bolt, posta, önkormányzati ügyféliroda, orvosi rendelő, gyógyszertár, fodrász, azaz kollégáink gyorsan és kényelmesen tudják intézni hétköznapi magánügyeiket is. Itt mindez tíz perces távolságban megtalálható, így reméljük, igazi új otthonra lelünk ebben a városrészben. Döntésünk meghozatalában összességében az Arena Corner Irodaház kiváló elhelyezkedése és az ingatlan fejlesztője, a Raiffeisen Ingatlan Zrt. rugalmas együttműködése együttesen játszottak döntő szerepet. – nyilatkozta Bukovszki Attila.

A Hungária körút és a Kerepesi út sarkán 2007 júliusában adják át az Arena Cornert, mely a maga 29 ezer négyzetméternyi bérterületével közel 20%-át teszi ki az idén átadásra tervezett budapesti irodaingatlanoknak. „Bízunk benne, hogy a Citi Szolgáltatóközpontjával most aláírt került 3000 négyzetméteres irodabérletet követően a közeljövőben újabb bérlőkkel történő megállapodásokról tájékoztathatjuk a nyilvánosságot – mondta Takács József, a Raiffeisen Ingatlan Zrt. ingatlanfejlesztésért felelős igazgatója.

A fennmaradó területek kapcsán Vajda Tibor, az irodaházat kizárólagos joggal értékesítő ingatlanügynökség, a Colliers International irodaüzletágának társigazgatója megerősítette, hogy az irodaház a lehetséges helyszínek között szerepel több potenciális bérlő számára, miközben a földszinti, kereskedelmi üzlethelyiségeknek fenntartott területek iránt máris számos bank fejezte ki szerződéskötési szándékát.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Két ember égett bent egy autóban az M3-as autópályán

Két gépkocsi ütközött az M3-as autópályán Görbeháza felé, a 104-es kilométernél, a Miskolc felé… Tovább olvasom