Kisalföld logö

2016. 12. 11. vasárnap - Árpád -3°C | 7°C

Új arculat a Pannonnál

Nagy jelentőségű, tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a Pannon.

A dologról már régóta beszéltek, ám igazából csak múlt csütörtökön egy nagyszabású program keretén belül jelentették be.

Követve a nagy multik példáját

A Pannon GSM sokáig ellenállt annak a kísértésnek, amit a nagy közös, nemzetközi név és közös arculat jelent. A másik nagy hazai mobilszolgáltató már jó egy éve átesett az átformázáson, és a tapasztalatok azt mutatták, nem vesztett sem piaci részesedéséből, sem kedveltségéből. Nyilvánvaló volt, a Pannon is előbb vagy utóbb váltani fog. A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új, korszerű arculatra vált holnaptól, s minden eddiginél egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét. Az új logó, az új megjelenés, a friss, dinamikus látvány kifejezi mindazt, ami a Pannont jelenti: a hazai jellegzetességeket, a folyamatos fejlődést, a korszerűséget, az ügyfélközpontúságot. A társaság a változást eddigi sikereire, hagyományaira építi, s szolgáltatásait a jövőben Pannon márkanév alatt nyújtja.

Folyamatos változás

„Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Kivételes helyzetünknek köszönhetően jobban megértjük igényeiket, gyorsabban és megfelelőbben tudjuk azokat kiszolgálni. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi, folyamatos törekvésünket arra, hogy segítsük a kommunikációt" – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

Kellemes meglepetésekkel

Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. „A felfrissült márka, az új arculat és a hozzájuk kötődő újdonságok olyan kellemes meglepetéseket rejtenek ügyfeleink számára, amelyek 2006-ot mindannyiuk számára a megújuló Pannon évévé teszik majd" – emelte ki Ove Fredheim.

A norvég Telenorral együtt

Az 1994 óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek – köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai – közel egyéves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét. „Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük" – mondta el Ove Fredheim.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

meglepő Vereség

Bassano–FC Sopron 3–1 (2–1) Tovább olvasom