Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Tulajdonosváltás a Pravdánál

Az angliai székhelyű és Kelet-Közép-Európában is jelentős érdekeltségekkel bíró médiabirodalom, a Northcliffe International Ltd. megvásárolta Szlovákia legnagyobb példányszámú minőségi napilapját kiadó PEREX társaság 99,94 százalékos tulajdonrészét. A Northcliffe International a 2 milliárd angol font éves forgalmú Daily Mail and General Trust része. A DMGT a szigetország egyik legnagyobb és legsikeresebb médiavállalkozása, világszerte rendelkezik jelentős érdekeltségekkel az országos, regionális napilapok, az elektronikus sajtó és a hirdetési lapok

piacán egyaránt. A cégcsoport zászlóshajója az 1896-ban alapított Daily Mail napilap, a Mail on Sunday, a Euromoney. Elnöke a tekintélyes brit nemesi család sarja, Viscount Rothermere. A Szlovákiában az Avízo és a Profesia lapokat birtokló Northcliffe a Pravda-akvizícióval tovább szeretné erősíteni pozícióját az egyik legdinamikusabban fejlődő új EU-tagország médiapiacán. (mti)

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Bízik az egészségügy átalakításában?

Tovább olvasom