Kisalföld logö

2017. 02. 23. csütörtök - Alfréd 5°C | 13°C Még több cikk.

Túl a 3 millió ügyfélen

A Westel ügyfélszáma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként meghaladta a 3 milliót. A dinamikusan bővülő mobilpiacon a társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét.
A hazai GSM-előfizetők számának idei gyors növekedésében a Westel az elmúlt évekhez hasonlóan kiemelkedő szerepet játszott, tavaly év vége óta, azaz hat és fél hónap alatt újabb félmillióan csatlakoztak a 06-30-asok táborához. Az ügyfelek száma alig másfél év alatt megduplázódott, 1,5 millióról 3 millióra nőtt. A társaság minőségi szolgáltatásai és innovatív megoldásai iránti bizalom eredményeként hazánk 10 millió lakosából majdnem minden harmadik lakos Westel-előfizető.

Tovább emelkedett a prepaid kártyát használók aránya, így a westelesek több mint 72 százaléka a népszerű, előre fizetett Domino-szolgáltatást veszi igénybe és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek
számít a nemrég bevezetett, háromnapos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.
A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya. Az előfizetők 86 – köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető – értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, köztük a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS-üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál. A GOMMS a legfontosabb információkkal indítja a napot, többek között időjárás-előrejelzéssel, névnappal, valutaárfolyamokkal, műsorajánlókkal.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Kalandra fel!

Nyolcméteres magasságban a Mosoni-Duna partján 120 méter hosszú kötélpálya. Vállalkozó, kalandra… Tovább olvasom