Kisalföld logö

2017. 07. 28. péntek - Szabolcs 16°C | 26°C Még több cikk.

Teltház fogadta a gazdaságpolitikai kerekasztal beszélgetést

Pantomim, látványos kísérletek, interaktív workshop, gazdaságpolitikai kerekasztal beszélgetés és további érdekes programok színesítették az Akadémiai Kiadó programját az idei Könyvfesztiválon, ahol a Kiadó a már meglévő és 16 új kiadvánnyal illetve izgalmas szemléltető előadásokkal képviseltette magát.


Tanácsok a sikeres angol nyelvvizsgához és érettségihez

Az előadások sora az angol nyelvvizsgázóknak és érettségizőknek szóló bemutatóval kezdődött, ahol a látogatók megismerkedhettek a Kiadó angol nyelvű könyveivel és szótáraival, továbbá hasznos tanácsokat kaphattak a nyelvvizsgához. A kiadó Bluebird Reader’s Academy című sorozata is bemutatásra került, amely magyar irodalmi művek rövidített változatát tartalmazza, átfogó szószedettel és szövegértési feladatokkal. Emellett az érdeklődök először találkozhattak a fesztiválon a Szóbeli feladatok angol alapfokú nyelvvizsgára című kiadvánnyal, amely biztos siker a nyelvvizsgák bármely típusához.




Muraközy László (szerk.) 20 év múlva - vissza a jövőbe - könyvbemutató

Az Akadémiai Kiadó Gazdaságpolitikai kerekasztal könyvsorozatának negyedik tagját telt ház előtt mutatták be. A 20 év múlva – vissza a jövőbe című kötetet Kovács Árpád, a Közgazdasági Társaság elnöke és Magas István, a Budapesti Corvinus Egyetem professzora méltatta. A kötet főszerkesztője Muraközy László, a Debreceni Egyetem oktatója, a kötet szerzői Király Júlia, a Magyar Nemzeti Bank alelnöke, Csaba László akadémikus, Török Ádám akadémikus, Benczes István, a Budapesti Corvinus Egyetem egyetemi docense és Csuka Gyöngyi, az MTA-PE Regionális Innovációs és Fejlődéstani Hálózati Kutatócsoportjának tudományos segédmunkatársa mindannyian megjelentek a nagy érdeklődésre számot tartó eseményen, akik a kötet bemutatása során az elmúlt két évtized gazdaságpolitikai tanulságairól és a jövőbe mutató kezdeményezések elengedhetetlen alapjairól adtak átfogó képet.



Izsó Lajos - Becker György (szerk.): Termékélmény - interaktív könyvbemutató

A gazdaságpolitikai eseménnyel egy napon mutatta be a Kiadó a magyar szakkönyv-piac egyik legizgalmasabb csemegéjét, a Termékélményt, amelyet Izsó Lajos, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem egyetemi tanára, és Becker György pszichológus, az MKB Bank Zrt. marketing és kommunikációs területéért felelős ügyvezető igazgatója jegyez. A kötet további szerzői Hámornik Balázs pszichológus és Lógó Emma tanársegéd, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének munkatársai, szintén részt vettek a könyvbemutatón.



A mű bemutatása önmagában is termékélmény volt: a szerzők azon túl, hogy megosztották a közönséggel saját élményeiket, szemléltették kedvenc, ámde annál "haszontalanabb" tárgyaikat és irracionális döntéseiket is, amelyet egy pantomim-előadó illusztrált. A bemutató második részében a közönség saját tapasztalatokat szerezhetett egyes tárgyak és szoftverek élmény centrikus megoldásairól – s meggyőződhetett arról is, amit a szerzők is rögzítettek a kötet előszavában: „bár sokszor azt gondoljuk, racionális lények vagyunk, és racionális döntéseket hozunk, be kell látnunk, hogy ez az állítás sok esetben nem állja meg a helyét."

A kötet számos példával és esettel mutatja be az érdeklődő olvasóknak a gyakran irracionális döntéseik okát és a tárgyakhoz, szolgáltatásokhoz való kötődéseink lélektani hátterét.



Ehető laboratóriumi kísérletek - A kiadó Konyhatudomány sorozatának bemutatója

A Konyhatudomány sorozat legújabb kötetének, a Hervé This Molekuláris gasztronómia A-tól Z-ig című könyvének bemutatója zárta a Kiadó eseménysorozatát. Az eseményt a Csodák Palotája előadójának látványos programja színesítette. „Ehető laboratóriumi" kísérleteknek lehettek részesei az előadáson résztvevők, akik többek között arra a kérdésre kaphattak választ, hogyan készíthetünk lávalámpát olajból, vízből és pezsgőtablettából, de az is kiderült, hogy a folyékony nitrogén segítségével hogyan varázsolhatnak tükörtojást az asztalra, vagy éppen milyen folyamatok zajlanak le az összetevők között majonézkészítés közben.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen nagy létszámú közönség képviseltette magát a 4 napos könyvünnep alatt az Akadémiai Könyvkiadó programjain. Jó volt látni az érdeklődést, néha a rácsodálkozást, vagy éppen az örömöt, ahogy az olvasók felfedezték a kínált könyveket, újdonságokat" - mondta Kovács Ágnes az Akadémiai Kiadó értékesítési és marketing managere.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Médiatanács: ősztől büntetik a túl hangos reklámokat

A műsorkörnyezetnél hangosabban szóló reklámok miatt először csak figyelmeztetnek, aztán pénzbvírság jön. Tovább olvasom