Kisalföld logö

2017. 12. 14. csütörtök - Szilárda 0°C | 7°C Még több cikk.

Szőlőt, édesem!

A nap-érlelte szőlő segítségével könnyen és gyorsan megszabadulhat súlyfeleslegétől.

Minden napra!
Reggeli: 1 dl grépfrút vagy narancslé, 5 dkg teljes kiőrlésű kenyér, teáskanálnyi vaj, 3 dkg sovány főtt sonka vagy pulykafelvágott.

Tízórai: 10 dkg szőlő

Uzsonna: 1 natúr sovány joghurt és 10 dkg szőlő

Folyadék: naponta 1 nagy üveg nátrium-szegény és szénsavmentes ásványvíz, illetve gyógy- meg gyümölcstea.

A nap-érlelte szőlő segítségével könnyen és gyorsan megszabadulhat súlyfeleslegétől. Az édes szemekkel hamar elverheti az étvágyát.

1. nap 

Ebéd: Borjúsült szőlősalátával
Borsítson sonkával 10 dekányi borjúszeletet, vágja félbe, fogja össze fogpiszkálóval, s mindkettőt

süsse meg kevés olajban. Ha kész, vegye ki, löttyintsen kevés friss citromlevet a szaftba, sózza,

borsozza, majd öntse a húsra.
Készítsen hozzá salátát – kedvenc salátájából (pl. fejes- vagy jégsaláta, galambbegy-saláta, stb.)

Tépjen össze 1/2 fejet, s forgassa össze 10 dkg szőlővel. Csepegtessen rá pár csepp friss citromlevet.
Kalória: 330

Vacsora: Mozzarellás tál 
  
Rendezzen el egy nagyobb tányérra 10 dekányi zöldsalátát, 5 dkg mozzarellát és 1 paradicsomot felszelelve. Vágjon össze 2 lecsepegtetett szardíniát, keverjen el 2 teáskanálnyi olajat, teáskanálnyi citromlét vagy ecetet, forgassa bele a halat, és 10 dkg szőlőt. Púpozza a salátára.
Kalória 320

2. nap 

Ebéd: Gyümölcsös csirkemell
Jól kikent serpenyőben süssön meg 25 dkg csirkemell-filét. Vegye ki, s tíz dekányit tegyen el belőle vacsorára. A déli adagot tartsa melegen.
A serpenyőbe löttyintsen kevés vizet, tegyen bele kevés ribizlilekvárt és dobjon bele 10 dkg szőlőt.

Forralja össze.
Vágja szeletekre a csirkemellet, s tegye tányérra. Tegye mellé a szőlőt. Készítsen mellé adag zöldsalátát, friss zöldfűszerrel és citromlével ízesítse.
Kalória: 320

Vacsora: Majonézes csirkesaláta
 
 
A hozzávalók: 10 dkg saláta (ízlése szerinti), 1 piros húsú, karikára vágott paprika, a délről maradt csirkesült (felkockázva) és 10 dkg szőlő.
Tegye tálba, forgassa össze. Készítsen dresszinget evőkanálnyi sovány majonézből és evőkanálnyi joghurtból. Sózza, borsozza. Öntse a tálba, a tetejére szórjon friss zöldfűszert.
Kalória: 300

3. nap 

Ebéd: Szőlős pulyka
Oldjon fel teáskanálnyi mézet 2 evőkanálnyi forró vízben. Süssön meg 13 dekányi, csíkokra vágott pulykamell-filét 2 teáskanálnyi olajban. Vegye ki, tartsa melegen. Tegyen a serpenyőbe 15 dekányi

szőlőt, s forrósítsa meg. Öntse alá a mézes vizet, s forralja be. Löttyintsen rá kevés szójaszószt. A pulykasülttel együtt tálalja.
Készítsen hozzá 1 adag zöldsalátát kedve szerint.
Kalória: 335
 
Vacsora: Körtés-túrós saláta
Tegyen 10 dekányi fejessalátát egy tányérra. Rakjon rá 1/2 doboz friss túrót, 1 cikkekre vágott körtét és 10 dkg szőlőt. A salátát locsolja le kevés olívaolajjal, a túró tetejére szórjon vágott snidlinget.

Kalória: 320

4. nap 

Ebéd: Grillezett sajt
Két szelet mozzarella sajtot vagy kecskesajtot grillezzen addig, hogy éppen olvadni kezdjen.

Rendezzen tányérra 10 dkg zöldsalátát, s óvatosan emelje rá a sajtot, amelyre csorgasson 1/2-1/2 kanál mézet. A tányér szélére tegyen 10 dkg félbevágott szőlőt. A salátát és a szőlőt locsolja meg kevés olívaolajjal.
Kalória: 350

Vacsora: Tonhalsaláta 
 
Bontson ki egy doboz konzerv tonhalat, s jól csurgassa le. Keverje el 1-2 evőkanálnyi light majonézzel és 1/4 fej finomra vágott hagymával. Ízesítheti frissen őrölt borssal és friss citromlével.
Púpozza az egészet 10 deka zöldsalátára, és rakja körbe 10 dkg szőlővel. Szórjon a tetejére vágott kaprot vagy petrezselymet.
Kalória: 315

5. nap 

Ebéd: Rizses szőlősaláta
Főzzön ki 2,5 dkg rizst. Hagyja kihűlni. Forgassa össze 2 teáskanálnyi olajjal, 10 deka sovány kockára vágott sonkával és 10 deka félbevágott szőlővel. Béleljen ki egy tányért 10 deka zöldsalátával, púpozza rá a rizssalátát. Tetejére szórjon vágott petrezselymet.
Kalória: 340

Vacsora: Ráksaláta 
  
Keverjen el 2 evőkanálnyi joghurtot 1 evőkanálnyi light majonézzel. Ha szereti, cseppentsen bele kevés Tabasco-szószt.
Reszeljen le 20 dkg zellergumót, 10 dkg sárgarépát, forgassa össze a dresszinggel és 10 dkg jól lecsepegtetett konzerv rákkal. Rendezze 10 dkg zöldsalátára, púpozza rá a majonézes zöldséget. A tetejét díszítse 10 dkg szőlővel.
Kalória: 345

Egy hét, egy-két szőlőnap

Ha szeretne gyorsabban célba érni, kezdje a diétát egy szőlőnappal. De az is jó, ha mondjuk a 3. napra iktatja be. Ilyenkor másfél kiló szőlőt ehet meg a nap során – legjobb, ha 6 porcióra osztva fogyasztja el. És persze igyon bőségesen (kalóriaszegény!) folyadékot. De ne a szőlő mellé igya, hanem két étkezés között fogyasszon sok folyadékot.

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A gízai piramisokhoz költöztetik II. Ramszesz szobrát

A csütörtökről péntekre virradó éjszaka költöztetik át II. Ramszesz egyiptomi fáraó 11 méter magas… Tovább olvasom