Kisalföld logö

2017. 05. 25. csütörtök - Orbán 11°C | 21°C Még több cikk.

Szolgáltatók?

A rendszerváltás után tizenhat évvel azt gondolná az ember, hogy már minden szolgáltatónak, szerviznek első a kuncsaft, akit mindenáron meg akarnak tartani a szolgáltatás színvonalával, az udvarias kiszolgálással, s nem utolsósorban a jól elvégzett munkával. Bár tudjuk, hogy a kitüntetett figyelem inkább azért jár, mert a pénz, a bevétel áll az első helyen, az ügyfél, a kuncsaft pénze, amit a szolgáltatás ellenértékeként kapnak, hiszen abból élnek: higgyük mégis az ellenkezőjét, higgyük el, hogy mi vagyunk fontosak. Már csak azért is, mert fennen hangoztatják, hogy hazánk az unióban leginkább a szolgáltatásokból profitálhat.

Sajnos azonban akadnak még flegma, a „vevő, a kuncsaft van miértünk” típusú szolgáltatók. Megerősíti bennem ezt a képet saját történetem.
Három hete vittem be egy szervizbe elromlott videolejátszómat. A munkafelvevő nagyon visszafogott volt, gondoltam, mindenkinek lehet problémája. Kértem, ha a szerelő megnézte a készüléket, hívjanak fel, mennyibe kerül a javítás, mert ha túl sokba, inkább újat veszek. A válasz meglepett, „telefonáljon ön, rajta a szám a munkalapon”.
Eltelt másfél hét, nem kaptam ajánlatot, hiába telefonáltam. Személyesen felkerestem az üzletet, nagy nehezen megmondták, 9–11 ezer forint lenne a javítás. Beleegyeztem, majd kértem, értesítsenek, ha kész lesz. „Hívjon maga bennünket” – jött a megszokott válasz. Egy hét után ismét telefonáltam, a készülék még akkor sem volt kész. Amikor kérésemre újból azt a választ kaptam, hogy érdeklődjek, elfogyott a türelmem, s voltam bátor azt mondani: „Ez nem szolgáltatás, amit önök nyújtanak, hadd jegyezzem meg.” Meglepő választ kaptam: „Jegyezze. A maga készüléke, érdeklődjön maga” – majd amikor határozottan közöltem, hogy a javítási díjból bőven futja egy telefonra, nagy nehezen vonalas számot kért a szervizember. Úgy tűnik, a mobil nekik túl drága.
Nos, ha kész lesz, elhozom a készüléket, de többet oda biztosan nem viszem, s ismerőseimnek sem ajánlom azt a szolgáltatót, amely visszaél a helyzetével, s nagyképűen, az ügyfelet lesajnálva végzi munkáját(?).
Szerencsére az ellenkezőjére is van példa: az egyik tévészerviz egy nap alatt megjavította elromlott készülékemet, majd reggel telefonált – mobiltelefonomra – a vezető, hogy vihetem a tévémet, nem maradok le az esti focimeccsről. Pk már az unióban vannak!
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Miroslav Klose a VB-gólkirály

A német Miroslav Klose 5 góllal lett a 2006-os VB gólkirálya. Tovább olvasom