Kisalföld logö

2017. 12. 17. vasárnap - Lázár, Olimpia -2°C | 4°C Még több cikk.

Szijjártó Péter is részt vett Zuschlag ügyeiben?

Egy Nagy-Britanniában élő volt MSZP-s szerint a fideszes Szijjártó Péter is részt vett azokban az ifjúsági mutyikban, amelyekért a szocialista Zuschlag János rács mögött ül.

A pénteki Népszabadság ismerteti, hogy az Egyenlítő TV interneten látható összeállítása szerint Eredics Gergely, a Nyugat-dunántúli Regionális Ifjúsági Tanács egykori alelnöke egy hangfelvételen egy eltorzított hangú ismeretlennek arról beszél, hogy 2002-2003-ban a grémiumot vezető fideszes Szijjártó Péter egyeztetett az ifjúsági szervezeteknek nyújtandó támogatásokról a most előzetes letartóztatásban lévő Zuschlag Jánossal.

Eredics információi szerint a két politikus a parlamentben rendszeresen megbeszélte, hogy mely egyesületek kerüljenek a kedvezményezettek közé. Az egyeztetésre Eredics szerint Szijjártó informálisan - tehát a tanács ülésein kívül - hivatkozott is, mondván, már megegyeztek a támogatandók listájáról, ezért azokat a testület szavazza meg. A Népszabadság közli azt is, hogy Németh Gábor, az Egyenlítő TV főszerkesztője egy sajtótájékoztatón szembesítette Szijjártót a hangfelvételen elhangzottakkal.

A Fidesz szóvivője kijelentette: soha nem dolgozott együtt Zuschlaggal, áll a bizonyítékok elé. A Fidesz képviseletében Havasi Bertalan sajtófőnök azt mondta: "ez a szocialista lejárató kampány minden eddiginél színvonaltalanabb eleme, mely önmagát minősíti, így szót sem érdemel". A napilap kitér arra, hogy a felvétellel kétségkívül nincs minden rendben, ugyanis Eredics Gergely a Népszabadságnak úgy nyilatkozott, megtévesztették a tévé munkatársai.

Egy férfi a főügyészség munkatársaként mutatkozott be, és azt közölte, hogy a Zuschlag-ügyben a meglévő tanúlistát akarják bővíteni. Mint mondta, a szavaival nem vádolt senkit, csak azt állította: Szijjártó néhány ügyben a döntés előtt beszélt Zuschlaggal. "Ezt vállalom. Azt, hogy mi hangzott el ezeken a beszélgetéseken, nem tudom". Németh Gábor főszerkesztő - aki a Societas VII. kerületi elnöke volt korábban - közölte, hogy a hangfelvételt ismeretlen forrásból kapták.

Olvasóink írták

192 hozzászólás
  • 192. gjozsi88 2010. január 25. 18:59
    „még annyit:
    A hangulatkeltö, "nem bizonyos körök" már felismerve az emberek korlátait, azt is el merik mondani, hogy a "magánnyugdij pénztárak privatizációját akarják megakadályozni"
    A hozzátok hasonló gondolkodók, meg üvöltik, hogy micsoda aljasság..!
    Közbe azt nem látja, hogy ami magán, azt nem lehet magánosítani, azaz privatizálni, azt legfeljebb államosítani lehet!!!”
  • 191. gjozsi88 2010. január 25. 18:56
    „kolombela!
    Gondolom a különböző fantasztikus filmek is hasonlóan lenyügöznek téged!
    A bizonytalanoknak arról kellene beszélni, hogy milyen eszközökkel tudjátok a magyarok érdekeit a külföldi tőke érdekeivel szemben érvényesíteni!
    Ezt bölcsen elfelejtitek!
    Ötleteltek, de a megvalósíthatóságról semmit nem tudtok mondani!
    Ezt kellene eröltetni, nem egy manipulálható filmet megnézni!
    Egyébbként a menedzser tanulóknak szoktak mutatni hasonló filmeket és amikor kijönnek, érzik, hogy megváltanák a világot, aztán jönnek a dolgos hétköznapok és kiderül, hogy amit a filmen láttak, az játék volt az érzékekkel! Azaz szemfényvesztés!!!”
  • 190. kolombela 2010. január 25. 18:28
    „167. gjozsi88 2010.01.24. 09:00
    Bizonytalanoknak irány mutatás,
    Ehhez az iránymutatáshoz mit szólsz?
    Akit érdekel (szerintem mindenkit kell hogy érdekeljen, kivéve bizonyos köröket, mert róluk szól), örömmel tudatom, hogy a Háború a nemzet ellen című filmet a Petőfi Sándor Művelődési Ház vetíti.
    Vetítés időpontja:
    2010 02.06. szombat 16.00 I-II rész
    2010 02.07. vasárnap 16.00 III-IV rész
    Jegyár mindkét előadásra 1800 Ft.
    A filmet rendezte Jelenczki István.
    Aki nem tudja, hogy hova szavazzon, annak a film megnézése után minden kétsége és bizonytalansága eltűnik.”
  • 189. gjozsi88 2010. január 25. 17:51
    „pancser!
    Nem leptél meg, gondoltam, hogy neked magas!
    Az a baj, hogy ezzel a jobbik szintjét a tiétek fölé emelted, ugyanis aki érti a számaimat, ezt tökéletesen látja!!!”
  • 188. pancser 2010. január 25. 09:55
    „Blabla..... blabla bértollnok úr, vitatkozzon csak saját magával, vagy a Jobbikkal, a számok alapján nagyjából azonos szint!”
  • 187. gjozsi88 2010. január 25. 08:52
    „pancser!
    "Mondatról mondatra idézel csak nagyon szelektíven. A számaiddal meg az a baj, mint a szélhámos befektetési tarsadságoknál . Most futnak a pénzük után, nemhogy kamat nincsen hanem a tőke is eltűnt."

    Idézni szelektíven nem lehet!!!
    Az én számaimmal akkor lesz baj, ha mecáfolod!
    A te ellenérved az, hogy nem hiszed el! Ez nem túl sok!!

    "tudok annyit a statisztikáról, hogy tetszés szerint lehet forgatni az adatokat."

    Neked pancser! Neked forgathatják az adatokat, mert még azt is elhiszed, hogy a magánnyugdij pénztárakat privatizálni akarják!!
    Azt a kérdést, nem teszed fel, hogy egy magán tulajdont hogy lehet privatizálni?
    Azt legfeljebb államosítani lehet!!!
    A nyugdij kasszába a befizetések 10 havi nyugdijra elégségesek, közel 500 milliárdot a költségvetésből kell pótolni!
    Ott nem lehet ellopni, oda csak be lehet tenni!
    A ti statisztikátok arra épül, hogy kiragadtok egy közbe eső adatot és azt, amelyik csökken és erre építitek a kommunikációt!
    Hogy értsd is!
    Az elmúlt 7 évben a reálbérek 35%-ot nöttek, 2009-ben ebből a növekedésből csökkent 2,4%-ot!
    Ti csak arról beszéltek, hogy a szocialisták csökkentik a reálbért!
    Ez a minusz 2,4% ugy oszlik meg, hogy 9%-al csökkent a közszféra reálbére, (ők GDP nem állítanak elő, és magasabb az átlag jövedelmük, mint a versenyszférásoké) addig a ténylegesen termelő versenyszférások reálbére 0,5% nött!!!
    Igy jön ki a 2009 es -2,4%, ami az elmúlt 7 évben 35%-os reálbér növekedést csökkentette!
    Hogy miért él szarabbul a lakosság mégis!!!
    Mert ezt a reálbér növekedést a 2002-es 1560 milliárdos lakossági adósságot 2009 re 8000 milliárdra növelte!
    Azaz van egy 35% os reálbér növekedés és egy közel 400%os adósság növekedés a lakosságnál!!”
  • 186. Eva- 2010. január 24. 21:15
    „183-hoz!

    a nyugdíjas vitát nem az mszp kezdte, de rárepült a fidesz svéd modelljére.
    most ugyanis éppen pár évre működő egyensúly van!

    Európában nincs olyan örszág, ahol a nyugdíjkassza önmagát tartaná el, mindenütt állami adókból egészítik ki kisebb nagyobb mértékben Franciországban pl. 20/nyi a hiány, de nagy a bevándorló aktivak száma

    az mszp -nek nincs köze a nyugdíjkassza hiányához, mert az mindig így volt nálunk---de ő vetette fel először, hogy a nyugdíjakkal kezdeni kell valamit, mert 1.8 milli aktív tart el egy egész társadalmat.
    itt a közszférát is eltartottnak értem, hiszen az adminisztrációt is fizetni kell valakinek, hiába adózik abból vissza.

    Az mszp sem és senki más nem tud másként gazdálkodni, csak ahogy lehet, ahogy azt a költségvetésben elfogadják.
    itt így fogadták el--akkor is mikor a 13. havit a fidesszel közösen a költségvetésbe szavazták, és akkor is mikor más bérjellegű hosszútávú kiadással így tettek.

    bérezés arányait pedig nem tudatosan alakították, hanem alakult

    a vezetői bérek arányát nem biztosította törvényi döntés

    ez elsősorban a döntés hiányából fakadt---mekkorák lehetnek a mindenkori bérarányok--akkor most nem lenne irigységgel kísért hangoskodás.
    Ezt közös mulasztás hozta létre

    a vezetői végkielégítések sem egycsapásra jöttek létre, de törvénykezés mindenkinek elnézte a mértéket.

    mi pedig nem kaptunk tisztességes tájékoztatást arról, hogy mi történik velünk körülöttünk,
    ha az mszp valamit át akart alakítani---a fidesz mindet negálta az utóbbi 8 évben, sőt mindenkit kábított azzal, hogy nem is kellett volna változás---amit 1989-ben megszavaztak ---csak az mszp gonoszságból azt akarja

    szóval kell végre az egyenes beszéd!

    mit is akarunk?! miféle rendszert.
    kapitalistát?:
    szociáldemokratát
    neoszocialistát
    nemzeti szocialistát

    valami egészen mást?!”
  • 185. t-a-ibi 2010. január 24. 20:30
    „Az ásatási maradék megszólalt.

    Szavazzunk az MSZP-re, vagy az SZDSZ-re, csak ne a Jobbikra - javasolja egy leendő Fideszes miniszter

    A vérlázító kijelentések Hegedűs Zsuzsa zsidó származású szociológustól, Orbán egyik tanácsadójától származnak. A hírek szerint a fideszes kormányban majd ő kapná a szociális miniszteri posztot.
    gondola.hu”
  • 184. t-a-ibi 2010. január 24. 20:22
    „164. hozzászólás Eva-
    számonkérő vagy számonkért leszel-e?
    161-hez a kérdés:
    mi köze a mai kampánynak a MOVÁR-ieseményekhez?!

    164-es kérdésedhez: nem rossz a kérdésed, még nem tettem olyant- és nincs is szándékomban, amivel számon kérhető lennék.
    161-es. mert a Móvár-i esemény is a kampány részeként zajlott, ennyire egyszerű!”
  • 183. pancser 2010. január 24. 20:10
    „A mostani nyugdíjasokat alázó szavazatvadászat szülője az MSZP. Az az MSZP amely nem képes a nyugdíjak kasszáját feltölteni, nem képes életrevaló rendszert összehozni. Ott tartunk, hogy a költségvetésből kell pótolni a hiányokat, azt a hiányt amelyet az MSZP tarhált össze. Az MSZP-ét emiatt el kell csapni a hatalomtól. Ha így folytatódik ahogy az MSZP teszi, hamarosan még 12-ik havi nyugdíj sem lesz és így tovább. Az MSZP képtelen a gazdálkodásra, egy nyugdíjrendszer fenntartására, a bérezés normális arányainak fenntartására. Emlékezzünk csak: Egy buszsofőr átlagkeresete ebben az országban 168 ezer Ft, ugyanannál a vállalatnál amely szoci felügyelet alatt áll 30 évi sofőrkeresetnek megfelelő végkielégítések fzethetők ki, havi 8 millió bruttó fizetések létezhetnek. Ezek a dolgok is az MSZP sara. Ez lenne egy baloldali párt? Kétlem! Ez aljas, hazug, felső vezetői gazdagodását szolgáló párt, semmi egyéb. A kukába vele!”
  • 182. pancser 2010. január 24. 19:58
    „"gjozsi88"! Mondatról mondatra idézel csak nagyon szelektíven. A számaiddal meg az a baj, mint a szélhámos befektetési tarsadságoknál . Most futnak a pénzük után, nemhogy kamat nincsen hanem a tőke is eltűnt. Megbízhatatlan társaságoknak, MSZP-nek egyre kevesebben hisznek, Kedves bértollnok úr, tudok annyit a statisztikáról, hogy tetszés szerint lehet forgatni az adatokat. Aztán teljes tévedés, ha valaki azt hiszi, hogy a tömegek ceruzával a kezükben, otthon kikalkulálva döntik el kire szavaznak. Sokkal inkább szavaznak a reményre, amely persze nem nagyon foglalható matamatikai képletekbe. Ez még neked sem megy.”
  • 181. Eva- 2010. január 24. 17:56
    „180-hoz!

    ez már magas közgazdaságtan!

    Varga is eltünt ilyen elemzések miatt!
    :))”
  • 180. gjozsi88 2010. január 24. 17:09
    „177-re!
    kolombela!
    Milyen veszíteni valójuk van???
    Ugyanezt a munkát kiviszik az olcsóbb keletre, amitől nekünk nem lesz munkánk!
    Ők elveszítenek velünk egy az adósság miatt alig fogyasztó, csupán 10 milliós piacot, mert a külföldi piacokat kintről is meg tudja tartani!A szükséges mennyiséget pl romániába is letudja gyártatni! Olcsóbb a munka, kompenzálja a nagyobb szállítási költséget!
    Mi meg elveszítjük azt a munkát, amiből az emberekvásárolni tudnának! Nehogy azt hidd, hogy a külföldi piacokon vele képesek lennénk versenyezni! Elveszítenénk a GDP nagyrészét kitévő nemzetközi piacokat, igy a belföldi piacot, igényeket 3 hét alatt ellátnánk!
    Utána mi lesz!!???”
  • 179. Eva- 2010. január 24. 17:02
    „176-hoz

    egyhangú fidesz szavazással vezette be

    és fidesz ellenzés mellett vonta vissza

    de
    közben belátta tévedett--korai volt / meg jött a világválság is/
    a másik megszavazó nem látott be semmit.”
  • 178. gjozsi88 2010. január 24. 17:01
    „pancser!
    " MSZP csalárd tette amit a nyugdíjakkal művelt. Nagy hanggal kampányolt: bevezetjük a 13-ik havi nyugdíjat. Bevezették, aztán meszüntették."

    Tudod miért kellett bevezetni, mert az Orbán 4 évig nem emelt semmit, azaz veszített a reálértékéből!!
    Az MSZP kormány alatt magasabb volt a nyugdijak reálérték növekedése, mint amennyivel csökkent a 13. havi elvételével!
    Ne a 2008-hoz viszonyítsd, hanem 2002 höz!

    Segíts nekünk, milyen lesz a Fidesz bejelentett nyugdij reformja, mert próbálják cáfolni, amit kiszivárogtatott a Varga Mihály, aki azóta eltünt, azt igérik, hogy nem svéd!
    Hanem milyen, hogy nem merik megmondani???”
  • 177. kolombela 2010. január 24. 15:47
    „151. gjozsi88 2010.01.23. 18:03
    Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a multik "teljhatalmána"k. Ha azt gondolod, hogy nekik nincs veszteni valójuk, akkor nagyon tévedsz. Bizony, ők is nagyot bukhatnak az ügyön, ha nem hejlandók kompromisszumra.”
  • 176. pancser 2010. január 24. 14:40
    „Az MSZP csalárd tette amit a nyugdíjakkal művelt. Nagy hanggal kampányolt: bevezetjük a 13-ik havi nyugdíjat. Bevezették, aztán meszüntették. Az ígéretek tulajdonképpen megtévesztő hazugságok voltak. Minden vállalásuknál a kétszínűség volt a jellemző, miért lenne most hihetőbb?”
  • 175. gjozsi88 2010. január 24. 13:16
    „pancser!
    ´ Ki a fene hisz már ezeknek."

    Az igazán hazug ember az aki senkinek sem hisz, és a legtöbbször a hazugság szót használja!!!

    "hazugságokkal vitatkozni nincsen értelme, "

    Azokat, amiket hazugságnak mondasz, tényekre hivatkoznak, erre valóban nem lehet érzelmekkel reagálni, számok kellenének! Azok nincsenek!

    "Figyelmeztessük viszont a közönséget, hogy idő kérdése csak a hazugságok lelepleződése!"

    Jól látjuk, hogy lepleződnek le a jobboldaliak!
    Pl "A Kövér Szilárd eltüntetett vagyon...stb!
    A baloldaliak jogerős birósági ítéletekre hivatkoznak, mig a jobboldaliak egy bíróság által meg nem állapított gyanúra utal ,mert a Zsuchlag és Hunvald ügyek még csak gyanúk!!!
    Az esztergomi, fóti fideszes ügyek a ii. ker. turullal és a Tubesi radarral meg jogerős ítéletek!!!”
  • 174. pancser 2010. január 24. 12:38
    „169-hez! Ki a fene hisz már ezeknek. Emlékszel még a 2006-os választások előtti időszakra, amikor Fletó garmadával ontotta a pontjait, amit sikerrel végrehajtottak. Fél és sem telt el és saját maga mondta el, hogy hazudtak a nap minden szakában. Egyet értek el csupán Fletó szavaival élve, visszahozták a sz.rból az MSZP-ét. Ilyen előzmények után, fizethetnek ezer "gjozsi 88"-at tök mindegy! Rezzenéstelen arccal mondott hazugságokkal vitatkozni nincsen értelme, erre jó példa a Gyurcsány-Orbán vita 2006-ban! A hazug emberrel nem állunk szóba, mert cinkosává tesz. Mondjuk rájuk nyugodtan a szentenciát, hazugokkal nem vitatkozunk. Figyelmeztessük viszont a közönséget, hogy idő kérdése csak a hazugságok lelepleződése!”
  • 173. pancser 2010. január 24. 12:29
    „moderálva”
192 hozzászólás

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Fegyelmi indul a miskolci tűzoltóparancsnok ellen

Fegyelmi eljárást kezdeményez a miskolci katasztrófavédelmi igazgatóság parancsnoka ellen a… Tovább olvasom