Kisalföld logö

2017. 05. 25. csütörtök - Orbán 11°C | 21°C Még több cikk.

Szijjártó: az MSZP összefonódott a magánpénztárakkal

Szijjártó Péter szerint az MSZP ragaszkodása a magánnyugdíj-pénztári rendszerhez cáfolhatatlanul világossá teszi az "anyagi és politikai összefonódásokat az emberek nyugdíjbefizetéseit eltőzsdéző magánpénztárak és az MSZP között".

A miniszterelnök szóvivője vasárnapi közleményében azt írja: a szocialisták utolsó leheletükig képviselik a milliárdosok érdekeit. Szijjártó PéterSzanyi Tibor és Korózs Lajos sajtótájékoztatójára reagált, ahol a szocialista képviselők azt javasolták, hogy a kormány egy hónappal hosszabbítsa meg a magán-nyugdíjpénztári tagság melletti nyilatkozat határidejét.

Az MSZP szerint ugyanis már "százezres nagyságrendben" vannak azok, akik nem óhajtják átadni megtakarításaikat "Orbán Viktornak és tettestársainak". Az ellenzéki politikusok szerint a kormány által biztosított határidő nem elegendő arra, hogy az "emberek érdemben is jól át tudják gondolni" a nyugdíjpénztári kérdést.

Olvasóink írták

24 hozzászólás
12
  • 24. mera01 2011. február 01. 23:14
    „Ha agyvérzést vagy infarktust kapok, megkértem családomat, írják bele a gyászjelentésbe, hogy Selmeczi Gabriella és a kormányszóvivő áldozata.

    Csányi Sándor nyugdíjpénztára volt szíves 2,8 m befizetésemre 1,1 millió hozamot adni 11 év alatt, ezt most a nagy közös lenyúlja, mert zsarolnak, szankciókkal fenyegetnek, ha nem adom az államiba. De akkor még hallgassam hozzá a hazug dicsekvést, ferdítést? Ettől még infarktusom is lesz, így duplán járnak jól, nem kell egyáltalán nyugdíjat fizetniük.
    Hihetetlen, mennyi ember okoskodik erről, csupa olyan, aki nem érintett!”
  • 23. load 2011. február 01. 14:07
    „20. Pofátlan
    Vegyél vissza a nagy arcodból, mert igen csak lötyög a koponyádon!
    Honnan véled tudni azt, hogy az én nyugdíjpénztári befektetéseim melyik portfóliója, mennyi hozamot produkált, milyen költségek mellett, és mennyi most az egyenlegem?
    Nem tudod, mert te nem a Máriás Huncut vagy, hanem a Pofátlan.”
  • 22. load 2011. február 01. 14:06
    „18. AHA
    Az általad linkelt cikk arról szólt, hogy a magánnyugdíj kasszák megtakarítása csak egy illúzió.
    No, ez 2,9 millió embernek mától kezdve már az sem.
    Meg arról, hogy a mostani aktív fiataloknak el kell dönteniük, vagy csökkentik a jelenlegi fogyasztásukat és félre tesznek egy bizonyos jövedelem hányadot idős korukra, vagy a majdani állami nyugdíj mellett nyomorognak.
    Azt meg végkép nem mondtam, hogy a magánban kell maradni.
    Van számos más befektetési forma. A nyugdíj elő takarékosságtól kezdve a tőzsdézésig.
    Csak pénz kell hozzá, meg egy kevés üzleti érzék.”
  • 21. poto 2011. február 01. 11:40
    „Nem értem mi a gond.
    Viktor vezér lehetőséget adott a válsztásra.Már szerinte ez az volt de erről ne vitatkozzunk.
    Matolcsy azt nyilatkozta ,hogy 10 % -ra számítottak előzetesen és a ténylegesen maradók száma 102 109 fő csak kb. 3 %.
    Akkor most mi a gond.
    Mi fáj már megint a Szíjjártónak.
    Szabad akaratból szabad döntés.
    20-30 év múlva el fog dőlni,hogy ki választott jól a szerintem 2 roszz lehetőség közül.
    Ehhez a dööntéshez semmi köze a pártoknak.
    Ha csak annyi nem ,hogy néhányan dacból maradtak mert zsarolásnak érezték amit a kormány csinált a választási igéreteitől teljesen eltérően a nyugdíj rendszerrel kacsolatban.”
  • 20. Pofátlan 2011. január 31. 21:05
    „load !
    Kéne ám gondolkodni, ugye?
    A vörös szegfűs köd elborítja az agyadat öreg.
    Hiába van egyéni számlán a pénzed a magánnyugdíjpénztáradnál, ha az elszúrt befektetések miatt minimális volt tavaly a hozama, illetve ha magas működési költséggel terhelik meg a maszopos haverjaid.
    Csak gondolkodni kéne neked, meg felnőnöd.”
  • 19. zeta62 2011. január 31. 08:40
    „18. AHA 2011.01.31. 05:48

    Talán amiatt erősen kétséges, hogy még nincs kiépítve (20 éve még nem sikerült senkinek) az egyéni számlás elszámolás a közös kasszában. Az ígéretek terén pedig a viktátor is ugyanannyira megbízható, mint fletó...”
  • 18. AHA 2011. január 31. 05:48
    „load
    Érdekesen értelmezed az írást.Pont olyan kifordítottan ahogy mindent szoktál.
    Hol van az általad említett mondatban,hogy a magánban kell maradni a megtakarítás miatt?”
  • 17. Csetneky 2011. január 30. 22:26
    „Mióta is megy ez a móka? Talán tavaly november óta? Nos, akinek kettő hónap nem volt elég hogy eldöntse mit tegyen, annak miért lenne elég három hónap? Okosabbak lesznek? Ugyan már! Az Mszp itt is - mint az utóbbi időben mindenhol, alaposan lebőgött. Csak nem bírják elviselni. De nem gond, ez az ő bajuk.”
  • 16. tudorka 2011. január 30. 20:20
    „14. load

    Így igaz, csak még azt nem érik fel ésszel, hogy akinek a 10%-a mondjuk 20000Ft, annak a munkaadója 24%-ot 48000Ft-ot fizet az államiba és azt teszik egyenlővé azzal, akinek munkahelye sincs. Mi ez, ha nem zsarolás és irigység.”
  • 15. tudorka 2011. január 30. 20:17
    „Ja és Petike a következő választások előtt a hazugságaitoktól hemzsegő szennyet csak a szimpatizánsaitok postaládájába dobáljátok, mert én már nem vagyok kíváncsi az eszement hazugságaitokra.
    Mert ugye azt is ígértétek, hogy megvédjük a magánnyugdíjpénztárakat.
    KÖSZÖNJÜK HAZUGSÁG KORMÁNYA!
    Lehet cáfolni fidesznyikok! De attól még igaz.”
  • 14. load 2011. január 30. 20:13
    „13. tudorka
    Az összes ingyenélő azért drukkol, hogy a magánpénztárak tönkremenjenek.
    Azért, mert azokból egy fillért sem látnak.
    Az ugyanis nem szolidaritás elvű.
    Annak fizet, aki oda befizetett.”
  • 13. tudorka 2011. január 30. 20:09
    „Én még mindig nem értem, hogy aki nem pénztártag annak, miért fáj, hogy a pénztárak milyen költséggel működnek. Köszönöm, nem kértünk az aggódásból, csak egyenlő elbírálást, ja és őszinteséget.
    A Viktor is megmondta, hogy a pénz kell, bár előtte és utána a Petike millió hazugsággal ködösített.
    Ha jól emlékszem még senkinek nem osztottam tanácsot, amibe nincs beleszólásom.
    Az elszámolási kormánybiztos vagy a nyugdíjködösítő kormánybiztos talált valami törvénytelent a pénztárak működésében?”
  • 12. load 2011. január 30. 20:09
    „10. Pofátlan
    Ha egy szervezetnek a beérkezett befizetéseket egyéni számlán kell nyilvántartani, befektetések után kell néznie, azok hozamát könyvelni, és erről rendszeresen minden pénztártagot ki kell értesítenie, akkor ez bizony pénzbe kerül.
    Ha csak azt kell tudni, hogy hány évig fizettél TB-t és az utóbbi öt évben mennyit, akkor ez sokkal olcsóbban megoldható.
    Az állami nyugdíjfolyósító évtizedek óta képtelen áttérni az egyéni számlás rendszerre.
    Bizony fel kéne nőni!
    Meg néha gondolkodni is.”
  • 11. load 2011. január 30. 20:01
    „8. AHA
    Mondd, el is olvastad a cikket, vagy csak a címet olvastad és máris linkeltél?
    Ugyanis a második mondat már ez:
    "A Társadalomkutatási Intézet (TÁRKI) vezető kutatója szerint a Ratkó korszak unokáinak nemsokára el kell dönteniük, aktív éveik alatt csökkentik fogyasztásukat megtakarításuk javára, vagy időskorukban kell a korábban felélt összegek miatt nélkülözniük."
    Ugye nem pontosan ugyanezt akartad kommunikálni?”
  • 10. Pofátlan 2011. január 30. 20:00
    „stickers !
    <moderálva>
    Az általad istenített magánnyugdíjpénztárak többszörös működési költséggel működnek mint az állami nyugdíjpénztár.
    A kilépés elleni kampány is sok pénzbe került, a tévé hirdetés nem olcsó, szerinted ezt milyen pénzből finanszirozták a pénztárak szerinted?
    Fel kellene nőni agyilag maszopos pincsi kutyák !
    Csányi azért támogatja Orbán lépéseit mert lássa hogy jó irányban indult el. Az IMF tavaly egy tanulmányában megállapította: nem működő képesek a magyarországi magánnyugdíjpénztárak, és a nagy állami finanszirozásuk miatt növelik az államadósságot. Átláthatatlan a pénzkihelyezéseik, a gazdasági váltságban kiderült hogy kétes papírokba is fektettek be szép számmal, így 2010-ben lényegében az elhibázott pénzkihelyezéseik miatt a befizetések ellenére nem nőtt a pénztártagok általuk kezelt tőkéje.
    Ugyanakkor feltűnően sok MSZP, SZDSZ közeli volt politikus van a pénztárak vezetőségében.
    Kérdés az hogy a tagok által befizetett pénzekből, és az állami kiegészítésből mennyit költöttek el a magánnyugdíjpénztárak.Aki azt hiszi hogy mindegyik pénztárban megvan a pénz, az vagy naív , vagy nem ismeri az MSZP-seket.
    A 6 hozzászóló vagy dilettáns vagy nagy maszopos.”
  • 9. kefefejű 2011. január 30. 19:24
    „7re:
    "Egyébként az Önkéntes nyugdíjpénztárakat a mostani kormány is ajánlja, pedig azok sok esetben azonos pénztárak a magán pénztárakkal."

    Tévedsz. Az önkéntes pénztárakra sokkal lazább előírások vonatkoztak. A kötelező pénztárakhoz befizetett pénz döntő többségét állampapírokba kellettfektetni, míg az önkéntes befizetések akár 100%-át tőzsdére is vihették. Hogy is van ez az eltőzsdézés???”
  • 8. AHA 2011. január 30. 18:43
    „Maradjatok csak jó sokan.De,hogy van pénzetek az csak illúzió!
    :DD
    http://www.vg.hu/penzugy/megtakaritas/nyugdij-csak-illuzio-a-magankasszak-megtakaritasa-339241”
  • 7. tudorka 2011. január 30. 18:35
    „Nem értem a sok aggódót.
    Egy magán nyugdíjpénztártag 24+1,5%-ot fizetett az államiba 8%-ot a magánba.
    Ezért az arányért 75%-os nyugdíjat várt el az államtól. A sok dilettáns miért aggódik a MNYP tagok 25%-os nyugdíjáért?

    A válasz: <moderálva> aggódik, a pénztárban lévő vagyon kell nekik.

    Egyébként az Önkéntes nyugdíjpénztárakat a mostani kormány is ajánlja, pedig azok sok esetben azonos pénztárak a magán pénztárakkal.”
  • 6. Stickers 2011. január 30. 17:08
    „moderálva”
  • 5. Pofátlan 2011. január 30. 16:40
    „Szíjjártónak most igaza van.
    Az hogy a befizetett pénz megvan e, az ezutáni pénzügyi vizsgálatok derítik majd ki. De úgy néz ki hogy több magánnyugdíjpénztár nem fog tudni elszámolni.
    A vezetőségeik tömve vannak MSZP-sekkel.
    Nem érdekel az MSZP imádók véleményei, majd koppannak, ha rájönnek hogy elköltötték a pénzük egy részét a pénztárak.”
24 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A fővárosi Duna-hidak nem károsodtak a földrengésben

A szombat esti, 4,7 erősségű földrengésben nem károsodtak a fővárosi Duna-hidak és aluljárók -… Tovább olvasom