Kisalföld logö

2016. 12. 09. péntek - Natália -4°C | 7°C

Reklám, a gazdaság katalizátora

A médiából zúduló dömping nyomása alatt felmerülhet a kérdés: szükség van egyáltalán reklámra?

Napjainkban a különféle médiákból ránk zúduló dömping „nyomása" alatt sok emberben merül fel a kérdés: szükség van-e egyáltalán reklámra?
Kassák Lajos író és költő már 1926-ban azt írta Tisztaság című kötetében:
„A jó reklám esztétikailag szép és a jó reklám társadalmi szempontból nélkülözhetetlen. A reklámot a kereskedelem szülte meg, a kereskedelem pedig az emberiség egyre fokozódó életigényességének következménye... a jó reklám életünk aktív szociális tényezője, megjelenését nem a szép, hanem a hatásos szóval értékeljük. A jó reklám, legyen az optikai vagy akusztikai, mindenkor, mint hódító, a rajtaütés tempójával lép porondra, mögötte a piacra került áruk régiója következik."

Országos reklámszakipari rendezvény

Február 22., 10 óra, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Klauzál Terme.
A SIGN „Road Show" győri házigazdája a tavaly Presztízs-díjat nyert Felirat Reklám Műhely Kft. Várják a helyi reklámeszközgyártó cégek munkatársain kívül a téma iránt érdeklődőket is.
A Sign Magazin és a Felirat kft. közös szervezésű rendezvényén az alábbi témakörök szerepelnek:
Reklámipari alapanyagok méretre vágása, reklámvilágítási alapanyagok: neon- és fénycsövek, LED-láncok.
Digitális nyomtatók értékesítése és képviselete.
Dekorációs alapanyag és félkészműanyag-kereskedelem.
Tudjon meg mindent közvetlenül a szakemberektől!
Regisztrálja magát és kedves kollégáit legkésőbb február 21-ig ingyenesen az iroda@felirat.hu címen, vagy a 96/618-020-as telefonszámon.

A reklám közvetítő funkciót lát el a termelés és a fogyasztás között, katalizátor szerepet tölt be, mert lerövidíti az áru útját. Informálja a fogyasztókat, hogy az áruk sokasága között eligazodjanak, orientálja és befolyásolja a fogyasztási szokásokat.
A világcégek kialakulása és az értékesítési nehézségekkel párosuló tömegtermelés már a tömegbefolyásolás eszközévé tette a reklámot. Ezzel a reklám már nemcsak szolgálja és formálja, hanem szinte „szüli" a termékek iránti szükségletet.

A reklám áruvá válása megteremtette a reklámiparágat, nemzetközi reklámügynökségeket, reklámeszköz-tulajdonosokat és reklámkivitelező cégeket. A világon mindenhol a nagy nemzetközi reklámügynökségeké a vezető szerep. A multinacionális cégek stratégiája a dömpingszerű reklámozás, mely során agresszíven és hatékonyan reklámoznak.

A piac liberalizálódásával a magyar vállalkozásoknak is szükségük lenne a korszerű marketingismeretekkel támogatott reklámokra.
A Felirat Reklám Műhely a legutóbbi Presztízs-díjat nyert pályázatában a minőségi szolgáltatás mellett a tudást, az állandó tanulást és a nyitottságot jelölte meg a fejlődés elengedhetetlen feltételeként. Nyitottságot egyrészt az új ismeretek, technológiák, reklámkivitelezési megoldások felé, hogy mindig többet tudjunk nyújtani ügyfeleinknek, mint amit elvárnak. A nyitottságot másrészt fontosnak tartjuk a reklámszakma, az üzleti élet és a média más szereplői felé is, mert valljuk, hogy sokat tanulhatunk egymástól. A specializálódás, a szakosodás a reklámcégek között is megfigyelhető, ezért lényeges, hogy a versenytársakban ne ellenséget lássunk, hanem stratégiai partnerekké igyekezzünk válni. Így javíthatjuk a reklámipar megítélését és szélesebb körű, valódi értéknövelő szolgáltatásokkal tudjuk elősegíteni a hazai termékek és szolgáltatások piacra jutását. Ezért is segítünk minden olyan rendezvényt, mely az általunk kitűzött célt támogatja! Mint például a február 22-i reklámszakipari rendezvényt a megyei kamara épületében! A Felirat úgy tesz, ahogy gondolkodik:
Van ötletünk, van eszközünk, hogy elképzelését formába öntsük... és üzletét sikerre vigyük!

Vargáné Lascsik Andrea, Felirat Reklám Műhely Kft.

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A csúnya emberekből lesznek a bűnözők

Minél kevésbé vonzó valaki, annál nagyobb az esély arra, hogy bűnözővé váljon - állítja egy amerikai… Tovább olvasom