Kisalföld logö

2016. 12. 04. vasárnap - Borbála, Barbara -5°C | 3°C

NER-nyilatkozat: Molnár szerint tragikomikus a döntés

A győri Molnár Csaba (MSZP) szerint az 1950-es évek óta páratlan, ami történt, miszerint egy politikai nyilatkozatot kötelezően közzé kell tenni, ezért erre ellenzékként nem tudtak másként reagálni, mint hogy megpróbálják kifigurázni.

A korábbi kancelláriaminiszter úgy fogalmazott: azért nyújtották be a "Nemzeti Együttműködés Rendszerét Megtestesítő Személy iránt érzett szeretet, hűség és hála kifejezéséről" szóló törvényjavaslatukat hétfőn, mert a hétvégén szinte az egész ország felháborodott azon, hogy a nemzeti együttműködésről szóló nyilatkozatot - amit nem is egyhangúlag fogadott el az Országgyűlés - kötelezően ki kell függeszteni.

Molnár közölte: a javaslatban ők továbbmennek a kormány döntésénél és javasolják, hogy az óvodákban és az iskolákban függesszék ki a nyilatkozatot Orbán Viktor arcképével és életútjának ismertetésével együtt, valamint legyen munkaszüneti nap a miniszterelnök születésnapja.

Arra a kérdésre viccnek szánták-e a javaslatukat, azt válaszolta: sajnos nem ez a vicc, az eredeti kormánydöntés az, amit tragikomikusnak tart.
Molnár Csaba hangsúlyozta, várják a kormánypártok reakcióját, és ha szükséges, érvelni fognak amellett az Országgyűlésben, hogy a törvényjavaslatot miért tűzze napirendjére a Ház.

Végre be tudjuk mutatni, hogy mind szellemiségében, mind működésében a sztálini diktatúrára emlékeztető rendszer van kialakulóban Magyarországon - jelentette ki az ellenzéki politikus.


Szijjártó: Az ironizálás a benyújtót minősíti

A kormányfő szóvivője szerint a benyújtóit minősíti az az indítvány, amellyel a nemzeti együttműködésről szóló politikai nyilatkozat kifüggesztésével kapcsolatos rendeleten ironizál az MSZP. Szijjártó Péter hétfőn újságírók előtt, a Parlamentben hangsúlyozta, az említett nyilatkozatnak ott a helye, ahol az emberek járnak.

A szocialisták javaslatával kapcsolatban Orbán Viktor miniszterelnök szóvivője úgy fogalmazott: "ha valakinek az ország jelenlegi helyzetében ennyi mondanivalója van parlamenti képviselőként, az jobb lenne, hogy ha az e havi fizetését visszaadná jó gyorsan".

A nemzeti együttműködésről szóló politikai nyilatkozatnak ott van a helye, ahol az emberek járnak, hiszen az emberek saját akaratáról és a saját akaratuk parlament általi elismeréséről van szó - mondta Szijjártó Péter.


Sem a Köztársasági Elnöki Hivatalban, sem az Alkotmánybíróságon nem függesztik ki

Amíg Sólyom László mandátuma tart, a Köztársasági Elnöki Hivatalban nem függesztik ki a Nemzeti Együttműködésről szóló nyilatkozatot; a feladat a következő államfőre marad - közölte az MTI megkeresésére a hivatal hétfőn.
A pénteken kihirdetett, szombaton hatályba lépett kormányhatározatban - tiszteletben tartva az államhatalmi ágak elválasztásának alkotmányos elvét - a kormány felkéri a köztársasági elnököt, az Országgyűlés elnökét, az Alkotmánybíróság elnökét, a Legfelsőbb Bíróság elnökét, az országgyűlési biztosokat, az Állami Számvevőszék elnökét, a Magyar Nemzeti Bank elnökét, a helyi és kisebbségi önkormányzatok választott testületeinek vezetőit, a bíróságok elnökeit és az ügyészségek vezetőit, hogy az általuk feladatuk ellátása során használt középületekben gondoskodjanak a nyilatkozat megfelelő kihelyezéséről.

Az Alkotmánybíróság (Ab) nem tud eleget tenni a nemzeti együttműködés nyilatkozatának kifüggesztésére vonatkozó kérésnek -  közölte a testület sajtófőnöke az MTI megkeresésére hétfőn. Sereg  András azt mondta: a határozat is hangsúlyozza, hogy a kormány  tiszteletben tartja az államhatalmi ágak elválasztásának alkotmányos  elvét. Ebből az alkotmányos elvből kiindulva az Ab elnöke a kérésnek  nem tud eleget tenni - mondta.
A sajtófőnök utalt arra, hogy az alkotmány kimondja: az Ab  tagjai a testület hatásköréből adódó feladatokon kívül politikai  tevékenységet nem folytathatnak, a politikai nyilatkozat kihelyezése  az Ab épületében politikai tevékenységnek minősülne - mondta Sereg  András.
Szűcs Péter, a Legfelsőbb Bíróság és az Országos Igazságszolgáltatási Tanács szóvivője az MTI érdeklődésére annyit  mondott: egyelőre nem hoztak döntést, vélhetően a tanács foglalkozik  majd az üggyel.
Borbély Zoltán, a Legfőbb Ügyészség szóvivője az MTI-vel azt  közölte: Kovács Tamás legfőbb ügyész jelenleg külföldön van,  leghamarabb szerdán tudnak választ adni a kérdésben.

Az Országházban kifüggesztik

Schmitt Pál az MTI kérdésére hétfőn közölte: napokon belül kifüggesztik az Országházban a nyilatkozatot. Mint mondta, konzultálni fog többekkel, hogy tekintettel az épület különleges jellegére és óriási méretére, az épület melyik pontján kellene elhelyezni a dokumentumot.

A házelnök tájékoztatása szerint az eldőlt, hogy a képviselői irodaház földszinti aulájában függesztik ki a szöveget.


Mi ez a nyilatkozat?

A pénteken kihirdetett, szombaton hatályba lépett  kormányhatározat azt mondja ki, hogy a központi államigazgatási  szervek és területi, helyi szervei, valamint a kormány általános  hatáskörű területi államigazgatási szerve, továbbá a Magyar  Honvédség katonai szervezetei és a katonai igazgatás területi  szervei által feladatuk ellátása során használt középületekben a  Magyar Közlönyben közzétett szöveggel, a szerv vezetője által  meghatározott méltó, a középület sajátosságainak megfelelő, jól  látható helyen ki kell helyezni a nyilatkozatot.  

A határozat kimondja azt is, hogy tiszteletben tartva az  államhatalmi ágak elválasztásának alkotmányos elvét, a kormány  felkéri a köztársasági elnököt, az Országgyűlés elnökét, az  Alkotmánybíróság elnökét, a Legfelsőbb Bíróság elnökét, az  országgyűlési biztosokat, az Állami Számvevőszék elnökét, a Magyar  Nemzeti Bank elnökét, a helyi és kisebbségi önkormányzatok  választott testületeinek vezetőit, a bíróságok elnökeit és az  ügyészségek vezetőit, hogy az általuk feladatuk ellátása során  használt középületekben gondoskodjanak a nyilatkozat megfelelő  kihelyezéséről. 

A kormányhatározat melléklete a kihelyezés módját is  meghatározza. E szerint a színes formátumban, méltó minőségben  nyomtatott, nyomdai kivitelezésű nyilatkozatot legalább 50×70  centiméter méretű, álló téglalap alakú keretbe kell foglalni. A  nyilatkozat hozzáférhetőségéről a Közigazgatási és Igazságügyi  Minisztérium gondoskodik, az a minisztérium honlapjáról is  letölthető - ahogy a melléklet fogalmaz - a megfelelő minőségű  nyomtatáshoz alkalmas formátumban. A melléklet rögzíti azt is, hogy  a kihelyezett nyilatkozat megfelelő állapotáról és szükség szerinti  cseréjéről intézkedni kell. 

A nyilatkozat szövegét itt olvashatják.

Olvasóink írták

244 hozzászólás
  • 244. HR_XAR 2010. július 15. 22:43
    „moderálva”
  • 243. nasi12 2010. július 13. 22:26
    „Jó akkor hald az utolsó véleményem:
    Tisztelt HR_XAR!
    Kijelentem, hogy minden szavad hazugság, mert egy szavad sem volt tényekkel alátámasztva!
    Tények kellenek ide nem rágalmak!
    Az általam leírt tényekre az-az TÉNYEKRE! csupán csak rágalmakkal tudsz válaszolni.
    Tények nélkül nem tudjuk elfogadni a hazugságaidat.
    -sorry-
    Nagyon sajnálunk!”
  • 242. HR_XAR 2010. július 13. 15:41
    „Jobb lenne belátni, hogy vérbeli dakota, ha hiszed, ha nem. De mit vár az ember egy hithű pártkatonától. Azt egy szóval sem mondja az ember, hogy az mszp ártatlan, de a te általad tett felsorolás az érem egyik oldala, és a másik oldalról nagyban megy a hallgatás. Tudod, ha valaki becsületes és elszámoltatást akar, akkor kezdje magával, hogy a nép számára bizonyíthassa: mi valóban ártatlanok vagyunk.

    Az eltitkolt hiány is lehet bőven mesebeli fikció, ismételten leírva, hogy a fidesz jópár katonája ismerte az adatokat, mivel felelős bizottsági posztban volt. Az adathamisítást mindkét fél bőségesen eljátszotta, manipulált adatokat közölt, sőt még a fidesz 1998-ban és 2002-ben időt is húzott, hogy legyen ideje a számok "előállítására". Ideje lenne végre feloldalni azokat az 50 évre titkosított fideszes anyagokat, amelyekről nagy ívben hallgatsz, az állítólagos lehallgatásokról, a fidesz idejét kivizsgált ügyekről, amelyeket az akkori kormány titkosított. Azt hiszem jó sokan hullanának pofára.
    A rendőri akciókat meg jobb, ha nem emlegeted. Én továbbra is azt mondom, aki ott volt megérdemelte. A rendet bármi áron fenn kell tartani és ha egy rakás csürhe egyenruhásokra támad, de mindenek felett a rendet, a közbiztonságot veszélyezteti bármi áron meg kell fékezni. Más államokban érdekes módon, amikor oszlatnak nem sértődnek ennyien vérig és kőkeményen a károkat ráverik, csak itt tehetik meg. Most meg hirtelen a sokat fikázott rendőrséget felemeljük isteni magasságokba?

    Tudod szép és jó dolog, hogy kiemeled az egyik oldal minden bűnét. Az országgyűlés honlapján nyilvántartott irományok száma, amelyekre te utalsz fidesz oldalról messze nem éri el a 12 ezret, ha nem hiszel utána keress rá és olvasgasd végig őket. Nem vagytok annyira ártatlanok az ország mostani helyzetében, mint ahogy be akarjátok etetni a népet, és szerencsére egyre többen ébrednek fel. Jobb lenne felébredni és utánanézni a dolgoknak, nehogy túl későn legyen a pofára esés.”
  • 241. nasi12 2010. július 13. 01:47
    „Tisztelt HR_XAR!

    Nem az a gond, hogy a külföldi gazdasági szaklapok mit írnak, hiszen szólás (firkász) szabadság van nyugaton is, és pénzért megrendelésre bár mit megtesznek ők is, hanem az vele a gondunk, hogy minden egyes alkalommal, szigorúan csak ugyan az a francia, brit, és német újság, hirdeti az igét ellenünk, sőt minden egyes alkalommal ugyan annak az újságnak ugyan az az francia brit, és német újságírója, írja alá azt a cikket, amit az MSZP pártirodából kiküldenek nekik.
    Szerintem, te nem vagy tisztában a Brüsszeli erőviszonyokkal, mert az Európai parlamentben a legnagyobb párt (a Néppárt) elnökhelyettesére, egy majdani EU elnökre nem nagyon szoktak csak úgy legyintgetni.
    Tehát ez a kijelentésed sem tartalmaz valóságos elemeket.
    Nem szabadna elfeledned azt sem, hogy nem Orbán Viktor hazudott Brüsszelnek, hanem Veresék buktak be előttük, de nagyon, mert csaltak!
    Most, hogy a választások után kiderült az a 370 milliárdos eltitkolt hiány is, Brüsszel azt kérte a magyar kormánytól, és Orbán Viktortól, hogy utólag már ne hozzák nyilvánosságra ezeket az adatokat, mert akkor a pénzpiacok nem hisznek majd a következő magyar kormánynak sem, sőt azoknak is kellemetlen lenne ez, akikkel az előző kormány összejátszott, vagy ellenőrzéseiket nem végezték el megfelelően Brüsszelben.
    - - - - -
    Én azt hittem már rég belenyugodtál, hogy Orbán Viktornál, még DNS vizsgálattal sem lehetne ős indiai vérvonalat találni.
    El kellene már ezt az izraeli Ron Werber által kitalált ideológiát felejteni!
    Nem lehetsz te ennyire rasszista!
    Ez egy felhúzott lemez, jobbat 20 év után sem tudsz kitalálni?
    Lehet, hogy elfeledted, de nyolc évig nem a Fidesz kormányzott, sőt a Fidesz és a jobb oldal ki volt zárva mindenből, és kb. 12 000 db előterjesztésükből mindet kukába dobták.
    Minden bizottsági határozati javaslatukat leszavazták!
    Te is kezded a Werberi trükközést?
    Vádold meg az ellenfeledet mindazzal, amit elkövettél, és ha sikerül ő is olyan bűnössé válik!
    Egy kis emlékeztető!
    Az MSZP hazudott a gazdasági adatokról, kozmetikázta a jelentéseket,
    Az MSZP kormányzata alatt vertek nyomorékká embereket a rendőrök az utcán.
    Az MSZP idején próbáltak embereket hamis vád alapján bebörtönözni.
    Az MSZP politikusai rendezkedtek be tucatjával korrupcióra.
    Az MSZP-s Humvald György: csalás, vesztegetés, hűtlen kezelés okirat hamisítás
    Az MSZP-s Hagyó Miklós (BKV) bűnszövetkezetben nagy értékű hűtlen kezelés,
    Az MSZP-s Szilvásy György használta a titkosszolgálatokat, politikai ellenfeleik ellen.
    Az MSZP-s Tóth Károly különleges adatokkal való visszaélés bűntette.
    Az MSZP-s Zushlag János bűnszervezetben elkövetet különösen nagy csalások (8év)
    Az MSZP-s Wieszt János: 2 millás vesztegetés.
    Az MSZP-s Hatvani Csaba: felbujtás, hűtlen kezelés.
    Az MSZP-s Szabó Zoltán: bűnsegéd, hűtlen kezelés, hivatali visszaélés,
    Az MSZP-s Páva Zoltán: hűtlen kezelés, ingatlan ügy,
    Az MSZP nagy barátja Herényi Károly: személyes adatokkal visszaélés, kényszerítés,
    Az MSZP védence Dávid Ibolya: személyes adatokkal visszaélés, kényszerítés

    Amikor igaztalanul rágalmazol, előtte kérlek, mindig pillants majd rá erre a listára!”
  • 240. HR_XAR 2010. július 12. 16:14
    „Nasi, elég csak olvasni a külföldi gazdasági szaklapokat. A franciák, a britek, a németek, de maga a központ Brüsszel is legyintéssel fogadja azt, amit viktor mond. Most gondolj bele logikusan, hogy miért teszik. Adott egy hataloméhes ember, kimegy mocskolni az országot, szidni a kormányt, amely mögött a vak is látja, hogy a hatalomra fáj a foga. A támogatások szüneteltetését kéri, stb. Most nyertek, feltételeket akar szabni a külföldnek. Egy ilyen köpönyegforgatóban nem hiszem, hogy a normális nyugati országot bármi hitet is belefektetnek.”
  • 239. HR_XAR 2010. július 12. 16:11
    „GYMS, azt a 370 milliárd lyukat vagy elhiszem vagy nem. vekkerék mindenképp elkötelezték magukat, hogy mindent megtesznek azért, hogy mindent ráverjenek a balosokra. Én egy ilyen cigányvajdának egy szavát sem hiszem, hisz minden jóra való magyar tudja, hogy akiben cigányvér van abban bízni sem lehet. Tudod van egy harry potter a fidesz szervezetében, aki köztudott, hogy a pénzügyi-gazdasági bizottság oszlopos tagja, és bőven van rá- és belelátása a gazdasági helyzetbe, számokba. Ha valóban akkora lenne a gond, akkor már korábban kellett volna borítani, ugyanis ezeknek a bizottságoknak van kötelességük, méghozzá az, hogy ha olyat tapasztalnak, ami nem megfelelő, akkor azt az ogy elé tárják azonnal és soron kívül. A kötelezettségét nem tette, semmit nem tett ezirányba, plusz minden adatot nyilvánosságra hozott és elküldött a külföldiek felé a libás, tehát mindenki a részletes szakanyagot megkapta. Úgyhogy nem értek egyet ezzel a résszel egyet, mert a vekker is beismerte még ha utána mocskolódni is próbált, hogy tényleg mentett a helyzeten, mert az a 13,5%-os gazdasági növekedés, amit elértünk nem a vekkernek köszönhető.

    Akik az 1950-es évekhez hasonlítják azt, ami most van azt nem tájékozatlannak hívják, hanem olyasvalakinek, aki ezt már egyszer átélte és a saját bőrén tapasztalta. Ha azok, akik ennek keservét megtapasztalták tájékozatlannak minősíted, akkor a gond veled van.

    A külföldnek ki vagyunk szolgáltatva és leszünk is, mert a lábunkon nem tudunk megállni idestova 520 éve. Így, ha nincs irántunk bizalma a külföldieknek és a tőkéseknek tudod mivel jár ez hosszútávon nem? Leegyszerűsítem Neked: mintha 9 hónap munkanélküli segélyre és ígérgetésekre akarnál felvenni 50 millió jelzáloghitelt, aminek alapjába beadod a szomszéd házát.

    A balliberális sajtót lehet szidni nyugodtan, ugyanakkor ott volt, van és lesz a hír tv, akik pedig bőségesen elforgatták még a balosoknál is jobban a hírek beltartalmát. A profi hazudozásban ők is ott vannak bőven. Egyébként én még olyan közvetítést nem láttam, ahol teljes létszámban, vagy javarészt képviseltette volna magát az ellenzék, amikor nem a feltó beszélt. Amúgy meg továbbra is fenntartom, hogy ennek súlyos következményei vannak bármely munkahelyen.”
  • 238. GYMS 2010. július 11. 23:54
    „HR_XAR!

    1. Rosszul emlékszel! Nem a Hír TV-nek, hanem a Magyar Rádiónak jutatták el az öszödi hanganyagot.
    2. Továbbra is azt mondom (mert ez az igazság), hogy a teljes Fidesz+KDNP frakció csakis akkor vonult ki, amikor előre bejelentetten Gy. F. emelkedett szólásra (ja és csak 2006. szeptemberétől).
    3. Megismétlem: akit a mai állapotok az 1950-es évekre emlékeztetnek, azok minimum tájékozatlanok! (Hogy a lehető legenyhébb kifejezést használjam...)
    4. Ezt muszáj szó szerint idéznem: "Külföld nem bízik a mostani vezetésben, mert nincs iránta bizalma..." Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy Laci nem szereti Jucit, mert nem szerelmes belé. :)
    5. Amit ezután írsz, az meg közönséges hazugság, amit persze 8 éven keresztül szajkózott a balliberális sajtó...
    6. A "libásról" meg éppen a napokban derült ki, hogy hagyott cca. 370 milliárdnyi lyukat. Ez lenne a "konszolidáció"? Na ne nevettess...”
  • 237. nasi12 2010. július 11. 11:03
    „Tisztelt HR_XAR!
    A gond, hogy nem annyi a hiány, amennyit az előző kormány bevallott, mert Veresék hazudtak még az IMF-nek is. (remélem, emlékszel még pl. útépítési kiadások be nem vallása)
    A kassza üres, sőt az összes lehetséges hitelt is már kimerítették.
    Mire is alapozod, hogy a külföld, nem bízik a mostani kormányban?
    Az izraeli nagybefektetők, akik egy vesztes háború esetén ide (és a lengyelekhez) szeretnék áttelepíteni az izraeli lakosságot, vagy a Soros féle OTP-t majdnem tönkre tevők, a Magyarország vesztésére fogadó tőzsdecápák, a kínai pénzszivattyút és kereskedelmünket, gazdaságunkat tönkre tevők, vagy a hazánkban tevékenykedő, de külföldön adózó offshore cégek tulajdonosai, mint pl. Bajnai!
    Nekünk akkor lesz jó, ha ezeknek nem tetszik a kormányunk munkája.
    Ha kiszolgálják őket a nemzeti érdekeink ellenére, amint az előző garnitúra tette, akkor végünk is lehet, mert nincs már több lehetőség a felemelkedésre.
    Ja és offshore-ozni annyit jelent, hogy Magyarországon megkeresni az anyagiakat, majd kivinni a hasznot egy olyan országba, ahol, ha bizonyítottan nem abban az országban kereste a pénzét, akkor nem kell adózni róla, de van olyan ország is, ahol csupán évi 100 dollár az adóparadicsomba behozott milliárdokra kivetett adó!
    Mint erről meggyőződhettél volna számtalanszor, Bajnai cégei is így adóztak.
    Úgy hallottam, Bajnai a libatenyésztők pénzét még mindig nem fizette ki.
    - - - - - -
    Már megint a polgármester!
    Megnyugtatlak a szúnyog irtását sem Borkai végzi, hanem hál isten egy profi győri vállalkozás a Kóboriék cége.
    Ja és a szúnyog is repülő állat, és nagy területeket tudnak berepülni, ezért az, hogy szelektálnának a városrészek, sőt utcák között, az irtáskor, nevetséges, úgy is másnapra visszarepül.
    Azt pedig, hogy mért nem lehet azzal az Amerikai Hadsereg által kifejlesztett szerrel végezni az irtást, amelyik olyan hatásos, hogy évente csak egyszer kellene permetezni, kérdezd meg a zöldeket.”
  • 236. HR_XAR 2010. július 11. 02:00
    „Külföld nem bízik a mostani vezetésben, mert nincs iránta bizalma, igaz joggal. Aki kimegy Brüsszelbe mocskolódni , szidni a kormányt és felszólítani az EU-t arra, hogy addig ne támogassa az országot, amíg nem ő lesz a vezető az szánalmas és ugyanúgy nevezhető hazaárulónak. Mindezek mellett pedig ... a libást is lehet szidni, de a megszorításoknak mégiscsak lett eredménye ugyanúgy mint a nagybajszosénak annak idején. Mit gondolsz miért is nem engedtek a hiánycélból? Erre is lehet mondani különböző kifogásokat, de én amondó vagyok, hogy abban az egy évben hitt nekünk külföld. Most bár páran gratuláltak, de a nagyobb és nevesebb szakemberek szkeptikusok és joggal. Köpönyegforgatás folyik itt mesterfokon.”
  • 235. HR_XAR 2010. július 11. 01:56
    „Ha egyáltalán lesz új szavazás 4 év múlva. Annyit tudok, hogy a Borkai előtti polgármester felvirágoztatta Győrt, még ha nem is igazán ismerik be sokan, és tett rossz dolgokat. De azt sok embertől hallom és hallottam, hogy sokat lehet neki is köszönni. Borkairól egyet tudok testközelből, hogy mióta valahol Bácsa környékén vett házat, azóta az a rész kiemelkedő szúnyogirtásban, a többi terület meg le van szarva, mert Nádorvárosban éjszakánként az ablakot se lehet nyugodtan kinyitni a szúnyoginvázió miatt.

    Amúgy meg attól, ha még a szíjjártó el lett távolítva, a másik fő bűnbak a Borsi gyerek még mindig ott van. Az öszödi beszéddel úgy vagyok, hogy egyrészt zárt ajtók mögött volt, valaki jó pénzt kaphatott, hogy információkat szivárogtatott ki és furcsa mód egyből a hír tv-nek, kettő meg soha előtte és utána nem fogjuk egy politikus szájából hallani a beismerést. Sajnos. Némelyik közvetítést mikor az ember figyelte, nemcsak akkor vonultak ki jópárszor, mikor a fletó szólalt fel, volt, hogy be se mentek mondván, amíg a kormány van hatalmon ....

    Nekem eleget meséltek kiskoromban arról, hogy mi volt az 50 éves elején. Ami most történik kísértetiesen hasonlít ahhoz, amit az öregek meséltek, akik átélték az egészet.”
  • 234. GYMS 2010. július 11. 01:46
    „229.

    1. Így jár az ember, ha valamiről a balliberális médiából értesül elsőként és nem mondjuk éppen a Magyar Közlönyből. Utánanéztem és kiderült, hogy a szóban forgó határozat eleve csak a kormányzati intézményekben teszi kötelezővé a nyilatkozat közzétételét!
    http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/legolvasottabb/az-allamigazgatasi-epuletekben-ki-kell-helyezni-a-nemzeti-egyuttmukodes-nyilatkozatat.html
    2. Az intézkedést ezzel együtt sem helyeslem (186. hsz.), viszont nem sipákolok a magyar demokrácia haláláról...
    3. A ti értékrendetek valóban megérne egy(?) misét...
    4. Tőlem nevezheted akár hólyagnak is Orbán Viktort, de minimum 4 évig el kell viselned... ez van! Én is elviseltem a karhatalmista-hólyagot, a D-209-es hólyagot, az öszödi "igazmondó" hólyagot, meg a libatolvaj-hólyagot (ez nekem 12 "hólyagos" évet jelentett...)
    5. Én egy jól nevelt gyerek vagyok, csak úgy nem szoktam köpködni... Az ellenzéknek meg semmi köze sincs ehhez a nyolcéves ámokfutáshoz! (Lásd: a polgári demokráciák működésének alapjait) Nyilván amikor kritizálni merészelték Kártevő Ferencet, a te érzékeny lelked ezt "köpködésnek" érzékelte.
    6. 2,7 millió embert "lebirkázni" elég méretes arcra vall...
    7. Nyilván a Fideszben is voltak/vannak /lesznek enyveskezűek... Arra egyszerűen soha nincs garancia, hogy mindig mindenki becsületes volt/van/lesz egy adminisztrációban. Nekem azonban úgy tűnik föl, mintha egy "csöppet" több MSZ(M)P-s lenne most az igazságszolgáltatás látókörében... Ennek fényében különösen komikus a "tolvajozásod"...
    8. A Fidesz soha nem rejtette véka alá, hogy élni fog a 2/3-dal, ha lesz neki. A "birka" nép ennek tudatában szavazott neki mégis kétharmad feletti bizalmat, vagyis ezek szerint igenis van igény az "egészpályás letámadásra". Ha nem tetszik, el lehet menni (hogy idézzek a feridtől)
    9. Aki meg a mostani helyzetben Rákosival jön elő, az oly buta, mint egy raklap.”
  • 233. nasi12 2010. július 11. 01:19
    „Tisztelt HR_xar!
    Ha te is győri lennél, tisztába lennél néhány általad nem ismert ténnyel!
    Elárulom, Győrből már rég eltávolították SZ.P. -t a kosarasok elnökét.
    Nem szerettük, ennyi az egész.
    Nem azért választottuk meg az olimpikon Borkait, polgármesternek, hogy a gazdasági bizottság vezetőjeként SZ.P. dirigálhasson neki.
    Akkor súgok még egy kicsit.
    Nem az volt a bűne, hogy a kosárlabda csapatot hatalmas összegekkel támogatta, hanem, hogy a férfi kézilabda rovására tette ezt.
    Ki is estek az NB1-ből egy éve, ám be kell vallani, hogy egy éve már a kosarasoknak is más elnöke (elnöksége) van.
    - - - - - -
    A parlamentben fizetésüket jogosan vették fel a Fideszes képviselők, hiszen senki sincs folyamatosan az ülésteremben, mert rengeteg bizottsági és háttérmunkájuk is van még a szavazgatások mellett.
    Tizenkétezer előterjesztésüket dobták a kosárba, az elmúlt 8 év alatt, a kormányoldalon.
    A kivonulás csak akkor történt, mikor az-az ember jelentkezett felszólalásra, amelyik a legvégső, a legutolsó TV-s vitában hazudott a választóknak, hazugnak nevezte Orbán Viktort is, majd pár nappal a választások után, az öszödi beszédben bevallotta, hogy hazudott éjjel és hazudott nappal, csak hogy megnyerjék a választásokat, tehát becsapta az országot.
    - - - -
    Az MSZP sajnos minden pillanatban biztosítani tudta a két fős szavazattöbbséget, hiszen volt olyan, mikor betegség miatt ez veszélybe került, akkor rendőri felvezetéssel robogtak a Balogh Józsival (volt polgármester) a parlamentbe, hogy meg legyen a többség.
    Semmit nem lehetett kisebbségben megvétózni akkor, csak a kétharmados törvényeket, és azt meg is tették.
    Ezen csak most lehetett változtatni, és hál´ isten, sikerült.
    - - - - -
    Igazad van, a mérlegnek két serpenyője van, az egyikben a győztesek, a másikban a tétlenségre ítélt statiszták, az ellenzék.
    Hogyan lenne ez egyenlő?
    Az ellenzéknek semmi lehetősége, négy évig.
    Meg kell ezzel a tudattal barátkozni, fájó volt, de mi is ezt tettük, mert tudtuk, hogy jön majd egy ujj szavazás, és akkor megváltozik majd minden.”
  • 232. HR_XAR 2010. július 10. 22:04
    „Tévedés ne essék, engem pusztán egy dolog irritál: az egyoldalúság. Amikor ott áll megmentőként a c vérű és szónókol, etetik a népet, magát megmentőnek beállítva, holott ha ténylegesen átvizsgálnánk minden ciklust semmiben sem különbözik attól, aki(ke)t felelősnek állít be. Ezt rühellem a legjobban, mert az ember látja, az orra előtt van, hogy mindent meg lehetett volna állítani időben.

    Idegesítő az egyoldalúság abban is, hogy felfújják a rendőrök fellépését, de elhallgatják az okozott károkat az állam és magánszemélyes tulajdonában akkor, mikor megkergült marhák rótták az utakat.
    Idegesítő az egyoldalúság, hogy IMF hitelek miatt szidják a baloldalt, amikor a jobboldal arra lobbizik, hogy "osztogató hadjáratot" indíthasson és valahogy megpróbáljon kilobbizni nagyobb hiányt
    Idegesítő az egyoldalúság, hogy a baloldal folyamatos támadása eltereli az emberek figyelmét a jobboldali szemetekről. Így bőven lesz ideje a győri kosárlabdacsapatban is eltünteti azokat a bizonyítékokat, amivel elítélhető lenne végre ez a szíjjártó gyerek.

    Ez bosszantó. Az éremnek két oldala van, és engem ez idegesít, amikor a másikra mutogatnak, amikor köztudott, hogy a másik hibázott, nem is keveset, nem is kicsit, de ehhez asszisztált a viselkedésével, a megnyilvánulásával a másik oldal. Idegesítő az, hogy szidják fletó elbaszta az országot - ami igaz - ugyanakkor viszont senki nem foglalkozik azzal, hogy miért vehették fel a bérüket a fideszesek, amikor mindenből direkt kimaradtak és nem jártak be, mert nem viktor lett a vezér, amikor gondolt egyet.

    Én csak azokkal értek egyet, akik ha fognak egy mérleget, amely bal felébe beleteszik a baloldali politikusokat, a jobb oldaliba a jobboldaiakat, és megmérettetnek a nép előtt. Most gondolj bele egy cseppet logikusan. Ha adott egy x mértékű kormány és egy majdnem ugyanakkor ellenzék, aki képes lenne bármit megvétózni, de nem látja el a teendőit, mi a következmény? A kormány meghozza a döntéseit ellenvetés nélkül, a népharag pedig rájuk zúdul. Nő a támogatása a jobb oldalnak, közben kicsit randalíroztatunk is, majd miután 2x elbuktuk a választásokat és eléggé elhanyagoltuk a munkát, hogy a másik oldal legyen mindenért felelősek berobbanunk megmentőként és onnantól kezdve dömpingben módosítunk minden jogszabályt, az alkotmánytól elkezdve, hogy aztán soha többé ne lehessen kirobbantani a kis cigót a hatalomból. A 2/3-ad egy finoman előkészített politikai manőver volt az alkotmányozó kormány megalakítására, hogy így el tudja érni azt, hogy soha többé ne lehessen kirobbantani. Mert adatokat ugyanúgy hamisított és hamisít a fidesz, mint az mszp, ugyanúgy csalnak lopnak az adófizetők pénzén, ugyanúgy párthű embereket támogatnak.”
  • 231. nasi12 2010. július 10. 19:36
    „Tisztelt HR_XAR!
    Kérlek most az egyszer, türelmesen olvasd el!

    A békülés hangneme sokkal jobban állna hozzád!
    Én megtisztellek azzal, hogy tisztelettel válaszolok neked!
    Értsd már meg, nem téged tartalak (tartunk) bűnösnek, hanem azokat a politikusokat, akik nyolc év alatt kirabolták ezt az országot.
    Ha te becsületes ember vagy, miért akarsz azonosulni a bűnözőkkel?
    Vedd már észre ember, hogy itt nincs te fajtád, meg én fajtám, hanem van egy Magyar nemzet, és az előző kormányból néhány politikus (kb 10%) az elmúlt nyolc évben rettenetes bűncselekményeket követett el.
    Az ügyek egy része már vádemelési szakaszban van.
    Ezt ne tessék letagadni, és ne tessék elfelejteni.

    Az MSZP becsületes politikusai a kb. 90%, és a tagság dühöng, mert őket jól megvezették és az ő nevükben, tették a gyalázatos tettüket.
    Ha az MSZP szavazó bázisának egy része nem szavazott volna át a Fideszre, akkor soha ekkora győzelme nem lett volna nekik, mert azt tudták, a bűnösöket meg kell állítani.
    Én örülnék annak, ha majd az eljövendőben olyan dolog történik, ami a Magyar Nemzet érdekeit sérti, akkor össze tudnánk fogni, és majd jól leszavaznánk és megbüntetnénk a vétkeseket.
    Ám azért, mert valaki szeretné kinyilatkoztatni, hogy mi másként és sokkal becsületesebben szeretnénk dolgozni, mint az elődeink tették, már ezt is hibának fogjátok fel, és sikongattok, hogy itt van már a diktatúra, hát bevallom a közröhej tárgyává tesz benneteket.
    Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, ám ha ti egy ilyen óvodás dologért is világvégét kajabáltok máris, akkor mit tennétek, ha majd benneteket üldöznének lovasrohamokkal, kardlapozással, oszlatnának könnygázzal, vagy néhányatoknak kilőnék a szemét gumilövedékkel, de neharagudj az előbb már megismertetett dicsősséged listát a díszpintyekről rád való tekintettel nem akarom még egyszer bemásolni.
    Én úgy tudom, eddig még ilyen dolgok a Fidesz kormány alatt nem történtek.
    Igaz, hogy az MSZP szavazó bázisának becsületes tagjai segítségével, elzavartuk az előző kormányt, ám a bűnösök még mindig ott ülnek a vezetőségükben, meg a parlamentben, ám kérdem én, ha majd a mentelmi jogról kell szavazni, ki fogja őket megvédeni?
    Miért nem a Nemzetünkért aggódsz, és miért a bűnözőket véded?
    - - -
    Akkor az én fajtám bűneiről néhány szót!
    Ne feledjük, az előző kormány nyolc éve alatt, volt a Keller féle vészbizottság, amelyik sikertelenül fejezte be ténykedését, pedig megmozgattak mindent, hogy találjanak valamit, amit a Fidesz ellen fel lehet használni.
    Milliós jutalmakat ígértek, ha valaki a tudomására jutott legkisebb szabálytalanságot is bejelenti, ám az eredmény 0, 00!
    NYOLC ÉV ALATT NULLA SZABÁLYTALANSÁG!
    Akkor miről is kellene nekem listát állítanom kedves HR_xar?
    - - - - -
    A diktátorról néhány szót!
    Keller László előbb az MSZP frakcióvezet?-helyetteseként, majd később Közpénzügyi Államtitkárként, számos Jobb oldali politikust gyanúsított meg, majd jelentett fel a rendőrség Szervezett Bűnözés Elleni Igazgatóságán a választási győzelem, (vereség) után 2002-ben.
    Mikor Szabó Zoltán (MSZP) is betársult, a rágalomhadjáratba, azonnal kiterjesztették feljelentéseket a Miniszterelnöki Hivatal volt tisztségviselőire is, bizony elszabadult a pokol.
    A rendőrség segítségével, valóságos hajtóvadászatot kezdtek a volt köztisztviselők ellen és mikor a nyomozók a Millenáris Kht. ügyvezető igazgatónője ellen, már minden emberi méltóság figyelmen kívül hagyásával léptek fel, a külföldi jogvédők is mozgolódásba kezdtek a diktatórikus módszerek ellen.
    Az igazgatónőnek jogtalanul zárolták bankszámláit, jogtalanul vonták be útlevelét, sőt jogtalanul letartóztatták, majd több alkalommal is mezítelenre! Vetkőztetve! Vallatták! és két alkalommal teljes testüreg vizsgálatot is tartottak nála.
    Az akkori megfélemlített emberekről itt találhatsz még néhány nevet, és egy kis összefoglalót.
    http://gemenc.hu/sajtoklub/BAYER%20ZSOLT%20Igenis%20van%20kovetkezmeny.htm

    Kellerék a végén minden az-az MINDEN pert elveszítettek, és a viszont perben, a becsületsértésekért és rágalmazásokért több millió forint büntetést is ki kellett fizetni nekik.
    Az Amerikai jogvédők heves érdeklődése miatt, a dolog már nagyon kezdett kényelmetlenné válni az MSZP-nek, aztán a történet már odáig fajult, hogy mikor 2003-ban Szabó Zoltán beterjesztette, hogy egy parlamenti vizsgálóbizottság kezdje elölről, az egész rágalmazási vizsgálatot, több MSZP-s képviselő is, a szavazási fegyelem ellenére (köztük Szili Katalin) is a terv ellen szavazott, így Keller a Magyar történelem legnagyobb feljelentő bajnoka, végleg megbukott!
    Kedves HR_xar!
    Akarod-e már a békességet, vagy folytassam a listát a tényekről?
    Szerinted, ezek a rémtörténetek, egyensúlyban vannak a becsületességi nyilatkozat ajánlott kifüggesztésével szemben?
    Ember!
    Gondolkodj már kicsit!
    Vedd már észre kérlek, a másik oldalon is vannak becsületes Magyar emberek!”
  • 230. HR_XAR 2010. július 10. 11:24
    „nasi, részletezd a ......... bűneit is légyszíves, mert arról nagyon hallgattok. Nagyon egyoldalra fújjátok a hibátokat, holott azt hiszem a te pártvezíreidet is könnyen lehet hűsöltetni, akár csak az orbán bányákat nézzük, vagy a családi pártkasszát, vagy a szíjjártó eltitkolt jövedelmét, esetlegesen a kosárlabdacsapata által jogtalanul felvett milliókat. Ki látott már olyat pl, hogy az egészségügyi miniszter saját testvérét tünteti ki egyből többszázezres pénzjutalommal? Ki látott már olyat, hogy egy kormány élből osztogatásba kezd és fosztogatásba abból, amit az emberek megsarcolásából összementett a kormány, hogy ne menjünk csődbe.

    <moderálva....>”
  • 229. westminster 2010. július 10. 10:30
    „227. hozzászólás GYMS 2010.07.10. 00:53

    Mit szólsz, voltam katona. Onnét tudom, hogy egy százados parancsát nem írhatja felül egy őrmester.
    De a ti értékrendetek szerint igen. Amikor a magyar közlönyben megjelenik a kormánydöntés módosítása, na onnan lép életbe az amiről ez a hólyag beszélt egy frakcióülésen.
    Na ezért tartunk itt, ahol.
    Ja és ti 8 éven keresztül folyamatosan köpködtetek.
    Ennyi.
    Ez is hozzájárult ahhoz, hogy sok megvezetett birka 2/3 többséghez juttatta ezeket a tolvajokat.
    Tudod: -mindegy mennyit, csak ne mi kapjuk a legtöbbet.-
    Legvégül: ez a határozat csak addig lesz hanyagolva, míg az alkotmányt nem tudják saját kedvükre módosítani, és indítják az egész pályás letámadást. Mint anno rákosi pajtásod.”
  • 228. nasi12 2010. július 10. 02:33
    „A kormány kijelentette, hogy legyünk ezen túl becsületesek, és függesszük is ki ezt, egy nyilatkozat formájában!
    A baloldal válasza, nem, nem, soha!!
    Nem akarunk becsületesek lenni, és nem akarunk kifüggeszteni semmit, mert nem szeretnénk becsületesek lenni! Mert mi továbbra is lopni, csalni, hazudni szeretnénk, éjjel és nappal. (Gy.F.)
    Jelenleg itt tart a történet.
    -no comment-”
  • 227. GYMS 2010. július 10. 00:53
    „226.!

    Ha lettél volna katona, akkor tudhatnád, hogy mindig az utolsó parancs van érvényben! :)
    Komolyra fordítva a szót: egyszerűen hihetetlen, hogy egy ilyen "ügy" micsoda fékevesztett reakciókat vált ki egyes körökben... Az embernek az az érzése, hogy itt egyesek 8 évig mást se csináltak, csak gyűjtötték a turhát, hogy az első adandó alkalommal vezényszóra kiköpjék! Na, ez az, ami túlzás!
    Félreértés ne essék: nekem sem tetszett a határozat a "kiaggatásról" (186. hsz.), de most úgy tűnik fel, hogy szépen, fokozatosan visszatáncolnak az eredeti verziótól, amit én csak üdvözölni tudok.
    Ez minden, amit erről az egészről írni érdemes. Gumicsontnak mondjuk elsőosztályú volt! Az Antiorbánista Népfront rottweilerei mindenesetre ráugrottak egyből, mint gyöngytyúk a takonyra... Öröm volt hallani a sok "demokrácia-sirató" senkiházit, ahogy vörös fejjel nyüszít! :)”
  • 226. westminster 2010. július 09. 23:55
    „222. hozzászólás GYMS 2010.07.09. 17:50

    Akkor most ki hazudik, orbán vagy egész sleppje?
    Amire te hivatkozol, az egy ellenzéki frakcióülés, amire én az kormányhatározat.
    Vagy szerinted a tök alsó erősebb lap a piros királynál?”
  • 225. nasi12 2010. július 09. 22:06
    „Bocsi, elírás!
    A címzett mégegyszer: HR_XAR!
    -sorry-”
244 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Holttestet találtak a győrteleki csatornában

Holttestet találtak szerda reggel a győrteleki Vájás-csatornában - közölte a rendőrség. Tovább olvasom