Kisalföld logö

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -3°C | 4°C

Ne csak egyen! Nézze meg, mit eszik!

1. Nincsenek tiltott táplálékok, csak kerülendő mennyiségek!

2. Változatosság! Étrendjét többféle élelmiszerből, különböző módon elkészített ételekből állítsa össze!
3. Kerülje a zsíros élelmiszereket és ételeket; a főzéshez-sütéshez használjon inkább olajat, a süteményekhez inkább margarint!
4. Ételeit készítse kevés sóval és utólag se sózzon! Az ízek kiemelése érdekében használjon minél többféle friss, zöld vagy szárított fűszert!
5. Édességet, süteményt étkezések között soha, a főétkezést befejező fogásként is hetente legfeljebb kétszer fogyasszon! Ételeit ne vagy alig cukrozza!
6. Naponta igyon legalább fél liter tejet vagy egyen tejterméket: sajtot, túrót, kefirt, joghurtot! A tejtermékek közül az alacsonyabb zsírtartalmúakat válassza!
7. Rendszeresen, naponta többször is egyen gyümölcsöt, zöldségfélét nyersen vagy párolva!
8. Hetente legalább ötször egyen teljes kiőrlésű lisztből készült barna kenyeret, péksüteményt!
9. Naponta négyszer-ötször étkezzen! A napi táplálékmennyiséget ossza el minél egyenletesebben! Kerülje a kiadós esti étkezést!
10. Szomját ivóvízzel oltsa! Mérsékelje a koffein-, az alkoholtartalmú italok, cukrozott üdítőitalok fogyasztását!
11. A rendszeres mozgás fokozza az egészséges táplálkozás kedvező hatásait.
12. Rendszeres mozgással és kiegyensúlyozott táplálkozással törekedjen a kívánatos testtömeg (testsúly) elérésére és megtartására!
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Állja a versenyt a Lombard

A szegedi központú, országos hálózattal rendelkező Lombard Lízing Csoport megőrizte előkelő helyét,… Tovább olvasom