Kisalföld logö

2017. 03. 26. vasárnap - Emánuel 4°C | 11°C Még több cikk.

Nagyobb területen több ügyfél

A lapunk kezdeményezésére alapított, a gazdaságban elért sikereket elismerő Délmagyarország Presztízs Díjat az üzleti innovációs kategóriában a DL Dél-alföldi Leolvasó Szolgáltató Kft. kapta 2006 novemberében. Fél évvel a díjátadó gálát követően Pipicz András, a DL kft. ügyvezetője arról számolt be, hogy ügyfélkörük 300 ezerrel bővült, és az Észak-Dunántúlon terjeszkedtek.
A Démász és a Dégáz által 2002-ben alapított DL Dél-alföldi Leolvasó Szolgáltató Kft. a Délmagyarország Presztízs Díj átvétele óta újabb lépéseket tett az innováció területén. A dél-alföldi régióban már elismert tevékenységüket kiterjesztették az Észak-Dunántúlra, Vas, Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megyére, amivel újabb 300 ezer ügyféllel kerültek kapcsolatba, és három telephellyel – Szombathely, Győr, Tatabánya – bővült a rendszerük.

Pipicz András ügyvezető igazgató a társaság elmúlt féléves eredményeivel kapcsolatban azt is megemlítette, hogy újabb két Pest megyei partnert sikerült maguk mellé állítani mintegy 25 ezres ügyfélszámmal: mindkettő kommunális szolgáltatással foglalkozik. A változások kapcsán a társaságnál ötven fővel bővült a foglalkoztatottak száma. A Dunántúlon a kft. hasonló leolvasási tevékenységet végez, mint a Dél-Alföldön, az eltérő rendszer miatt azonban szoftverfejlesztésekre volt szükség, hiszen a leolvasandó mennyiségek 1 milliós darabszámmal nőttek. A fejlesztéseken túl az észak-dunántúli tevékenység folyamatait és a feladatban részt vevő munkavállalókat is integrálni kellett a DL működési rendszerébe.

Energiafogyasztók díja

A DL kft. vezetése úgy érzi, hozzájárultak ahhoz, hogy a Démász újra elnyerte az Energiafogyasztók díját, vagyis a fogyasztók 11 év alatt hétszer választották a legjobb áramszolgáltatónak. A DL kft. a Délmagyarország Presztízs Díjának átadása óta túljutott egy olyan vállalatirányítási rendszerauditon is, mellyel igazolta ISO tanúsítványainak érvényességét – jelentette be Pipicz András.

A működést arra a számítógépes rendszerre és adatbázisra alapozzák, amely egy leolvasással kapcsolatban az összes információt tartalmazza. Ma a DL kft.-nél percre pontosan tudják, mikor olvasták le az ügyfél mérőóráját, mikor továbbították az adatokat, mikor nyomtatták ki a számláját és mikor dobták be a postaládába. Ez a rendszer 2002 óta, folyamatos innováción alapuló munkával jött létre, ezért is pályáztak az üzleti innovációért járó Délmagyarország Presztízs Díjra.

Az innováció részét képezi az is, hogy az elmúlt fél esztendő során az eszközpark 20 százalékát sikerült megújítani: ehhez tudni kell, hogy a leolvasók olyan kéziterminálokkal dolgoznak, amelyek értéke darabonként több mint 300 ezer forint.

A folyamatba épített innovációs elemek, többek közt a pótleolvasások alkalmazásával tovább javult a Démásznak és a Dégáznak végzett éves leolvasások hatékonysága, 97,5 százalékról 99,6 százalékra, ami az egyik legjobb mutató az országban. Ez azért fontos, mert az évente elvégzett leolvasások alapján készülnek el az ügyfelek elszámoló számlái – nincs becslés, félreértés, vagy későbbi nagy összegű számla, ha ezt a helyszíni leolvasást elvégzik.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Távozik a rendészeti miniszter is

A rendészeti miniszter, az országos és a budapesti rendőrfőkapitány, valamint a Rendészeti… Tovább olvasom