Kisalföld logö

2017. 02. 27. hétfő - Ákos, Bátor 2°C | 14°C Még több cikk.

Mit tegyek, hogy ne hízzak el?

Az első kérdése ez legyen! Biztos nem kezdtem elhízni? Ez ránézéssel nem is olyan könnyen határozható meg! Ugye, férjét vagy feleségét mindennap látja! Ugye, önmagával is „mindennap találkozik”? Ugye, eddig nem is nagyon riadt meg, ha egy-egy számmal nagyobb nadrágot kellett vennie? Ugye, nem gondolta, hogy a „férfias sörhasban” valóságos „érbomba ketyeg”? A legegyszerűbb módszer a probléma tisztázására, ha egy centiméterrel megmérjük hasunk kerületét pont a köldökünk magasságában. Figyelem! Ha úgy érzi vagy eddig úgy tudta, hogy „kutya baja”, de nőként, 88, férfiként, 102 cm felett mutat a centi, már veszélyben van! Ha már igazolt érbetegsége van vagy cukorbeteg, hölgyként 80, férfiként 94 cm alatt lenne ideálisan haskörfogata! Elő a centit!

Ma általában többet eszünk, mint amennyire a szervezetünknek szüksége van. Ne csak egyen! Nézze meg, mit, mikor és mennyit eszik! Lehet, hogy kevesebbet mozgunk, mint amennyit eszünk! Lehet választani! Kevesebb energiabomba, vagy több mozgás! Szerény javaslatként válassza a kettő kombinációját!
Kontrolálja hetente egy fix napon a testsúlyát! Ne hagyja elszaladni a kilókat! Gondolja végig, mi az, amit rendszeresen meg tudna tenni önmagáért! Hetente legalább három alkalommal, minimum fél órán át, végezzen megizzadást eredményező fizikai tréninget! Erre akár a gyors, tempós séta is megfelel. Keresse sportoló korosztálytársai segítségét! Ha ön érbeteg vagy cukorbeteg, a sport megválasztása előtt kérje orvosa tanácsát! Fogjon hozzá még ma!
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Győri álom, győri valóság

A Kisalföld október 11-i száma közölt interjút Révi Zsolt főépítésszel „Győri… Tovább olvasom