Kisalföld logö

2017. 01. 22. vasárnap - Vince, Artúr -9°C | 2°C Még több cikk.

Metrókampány Madridban

A Magyar Turizmus Zrt. a MALÉV madridi irodájával közösen és a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. közreműködésével két és fél hónapos hirdetési kampány keretében népszerűsíti Budapestet egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly spanyol beutazói tartalékok rejlenek. A közös kampány egyúttal segítséget nyújt a MALÉV október végi Madrid-Budapest útvonalon tervezett járatbővítéséhez, továbbá a Budapest Winter Invasion kampány népszerűsítéséhez – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.

A szeptember 15-én kezdődő közös metrókampány november 30-án ér véget. Az akció első felében közös poszteres hirdetés jelenik meg Madrid legnagyobb közönséget vonzó tömegközlekedési eszközén, a metrón, amelyen naponta mintegy 900.000 ember utazik. A metrómegállókban kihelyezésre kerülő 2x1,5 m méretű poszterek a MALÉV új budapesti járatnyitását reklámozzák, illetve megtalálható rajtuk a Magyar Turizmus Zrt. logója és a madridi képviselet weboldalának címe is. A kampány második felében a metrómegállók kivetítőin 20 másodperces budapesti reklámspot hívja fel a figyelmet a magyar főváros turisztikai kínálatára, óránként 4 alkalommal. Az október 17. és november 30. közötti időszakban összesen 1.140 alkalommal vetítik majd a filmet.

2007 első hét hónapjában a Spanyolországból érkező vendégek száma 13,7%-kal, a vendégéjszakák száma 13,9%-kal növekedett a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

Gy. Mészáros Ágnes
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2007. szeptember 17.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Tippek az albérlet csinosításához

Fürdőszoba: Ha csúnya a padló, méretre vágott műanyag kilépővel orvosolható a baj. A csúnya… Tovább olvasom