Kisalföld logö

2018. 07. 18. szerda - Frigyes 18°C | 26°C Még több cikk.

Megvan a fogyás varázsszere?

A glikémiás index étrend sokak szerint rendben tartja az emésztést, és persze fogyaszt is.

A glikémiás index étrend - amelyet a fél világ ismer már - sokak szerint  rendben tartja az emésztést, fogyaszt és ideális a lisztérzékenyeknek.

A több éves vizsgálatok során a GI-táplálkozáskutatók kifejlesztettek egy glikémiás index táblázatot, amelyből megállapítható, hogy az adott élelmiszer milyen gyorsan szívódik fel és mennyire emeli meg a vér cukorszintjét. Ez alapján különböztetnek meg magas és alacsony GI-s ételeket, amelyek 1 és 100 között kaptak egy mutatószámot.  
Az egyszerű szénhidrátok és az olyan ételek, mint például a fehér kenyér, a sült krumpli vagy a tejberizs, magas GI-számúak. 
Ugyanakkor a zöldségek, a gyümölcsök, a gabonafélék, a hüvelyesek, a dió, a mogyoró az alacsony GI-s táplálékok közé  tartoznak. A diéta nem zárja ki a hús fogyasztását sem. 

Dr. Fajcsák Zsuzsanna hosszú évekig élt Amerikában, és ott hallott erről a speciális étrendről, amelynek lényege, hogy a rostban, vitaminokban, ásványi anyagokban, antioxidánsokban gazdag ennivalókat részesítsük előnyben. Ezektől az ételektől nem leszünk sokáig éhesek, kevesebb kalóriával is beéri a szervezetünk, a jótékony tápanyagok pedig segítenek bennünket az egészség megőrzésében. 

Dr. Fajcsák Zsuzsanna nemcsak elvben hirdeti tanait: kiadott egy  könyvet is erről, amelynek a címe: A fogyás hét lakat alatt őrzött  titkai és megállapodást kötött az egyik ebédszállító vállalattal, hogy iktassa be menüjébe a Glücky-nek elnevezett ételtípusokat. 

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

A pityergő teve története

A különleges dokumentumfilm tulajdonképpeni főszereplője egy kis teve, akiről a mamája nem akar… Tovább olvasom