Kisalföld logö

2017. 02. 21. kedd - Eleonóra 2°C | 9°C Még több cikk.

Jobbik: vonják vissza Kertész Ákos kitüntetéseit

A Jobbik megvizsgálja annak lehetőségét, hogyan lehet visszavonatni Kertész Ákos író korábban kapott állami kitüntetéseit, illetve kezdeményezni fogják a közgyűlésben Kertész Ákos budapesti díszpolgári címének visszavonását is az író hétfői nyílt levelében tett kijelentései kapcsán - jelentette ki Mirkóczki Ádám az ellenzéki párt szóvivője pénteken.
Mint Mirkóczki Ádám felidézte, az Amerikai Népszavában hétfőn megjelent nyílt levélben Kertész Ákos úgy fogalmaz: "a magyar genetikusan alattvaló. József Attila talált mentséget: ˝ezer éve magával kötve, mint a kéve sunyít, vagy parancsot követ.˝ De ez nem mentség arra, hogy a magyar a legsúlyosabb történelmi bűnökért sem érez egy szikrányi lelkiismeret furdalást, hogy mindent másra hárít, hogy mindig másra mutogat, hogy boldogan dagonyázik a diktatúra pocsolyájában, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni. Hogy se tanulni, se dolgozni nem tud és nem akar, csak irigyelni, és ha módja van legyilkolni azt, aki munkával, tanulással, innovációval viszi valamire. Ma már a második világháború borzalmaiért, a Holocaustért egyedül a magyar a felelős, mert a magyar nép az (a német néppel ellentétben), amelyik se be nem vallotta, meg nem gyónta a bűneit, se töredelmes bűnbánatot nem tanúsított, se meg nem fogadta, hogy soha többé, se bűnbocsánatért nem esdekelt. Így aztán nem is kapott soha föloldozást!"

Mirkóczki Ádám pénteken kijelentette: aki ilyen kijelentéseket tesz, az nemhogy állami kitüntetésekre, de "a magyar állampolgárságra sem méltó".

A Jobbik szóvivője hozzátette azt is: szeretné, ha a pártok és civil szervezetek elhatárolódnának Kertész Ákos kijelentéseitől.

Olvasóink írták

102 hozzászólás
  • 102. load 2011. szeptember 06. 21:51
    „101. pancser
    Nehéz ütős véleményt mondani általánosítások nélkül.
    Ha viszont egy vélemény nem ütős, a kutya nem törődik vele.
    Igy volt ez 2004-ben a kettős állampolgárság népszavazási eredményének kihirdetése után is.
    Bencsik András akkor ezt írta:
    "A magyar népesség alapvetően a homo kádáricus alfajához tartozik. Erre a speciesre a tudósok szerint az alábbi tulajdonságok a jellemzők: gyáva, önző, irigy, lusta, kicsinyes , sunyi, hazudós."
    Mondta ezt a magyarokról egy jobboldali, az Echo Tv és a HírTv megmondó embere.”
  • 101. pancser 2011. szeptember 06. 11:06
    „Kertésznek sok mindenben igaza van.Például abban míg Németország gyakorlatilag menetes a nyílt zsidózástól, szégyellik ami történt a világháborúban, nálunk mindennap el kell tűrni azt ami német földön nem illendő. egy dologban tévedett Kertész, hogy általánosított. Sajnos igen sokan vannak olyanok amit emlegetett, de nem mindenki.”
  • 100. Yoav-Ben-Meir 2011. szeptember 06. 10:21
    „szabo1936!
    az en Apam viszont 10-evvel idosebb ontol uram!!
    amit az en Apam nekem elmond,jobban elhiszem -(arrol a bizonyos korrol!!!)-mint vazt amit on es egyesek itt probal nekem bemeselni!!
    Apam 18-evesen tobbet erttett abbol amit atelt a 44-es Magyarorszagon mint on aki akkoriban maxi,; _-eves lehetett!!
    Ja!!-es ont es csaladjat nem szedtek ossze a csendorok,nem ghettositottak,nem deportaltak!!”
  • 99. szabo1936 2011. szeptember 05. 22:17
    „97.load
    Evel a hizzaszolasal 100% egyetertek igy mukodik a vilag!”
  • 98. SC 2011. szeptember 05. 20:37
    „"Azok a nemzetek törnek előre, dominálnak, amelyek felismerik az aktuális - főleg gazdasági - érdekeiket és képesek azonnal reagálni."
    És teszik ezt gátlástalanul,háborúkat kirobbantva,vérrel szennyezve a világot.Ez így egy embertelen világ,szerintem.
    "Történelem könyvet ma ötödével kevesebben olvasnak, mint Harry Potter-t.
    Ez szomorú tény!
    Ajánlom nekik helyette Wells könyveit,ha már fantasztikumot szeretnének.Ezek még ember közeliek.Van bennük egy jó adag szociális érzékenység.Bár maga az ember,az író a szürke hétköznapokban nem az én "oldalamat" képviselte:-)De a látomásai emberiek voltak.”
  • 97. load 2011. szeptember 05. 18:11
    „92. szabo1936
    Köszönöm, hogy szóbaállt velem.
    Őn négy évvel fiatalabb apámnál, vele sem mindíg értettem egyet.
    A történelem átértékelődik azáltal, hogy világban változnak a katonai, gazdasági, kulturális erőviszonyok.
    Ami tegnap fontos volt, az ma már nem az.
    Azok a nemzetek törnek előre, dominálnak, amelyek felismerik az aktuális - főleg gazdasági - érdekeiket és képesek azonnal reagálni.
    Történelem könyvet ma ötödével kevesebben olvasnak, mint Harry Potter-t.
    A valóság és a virtuális valóság határa összemosódik.
    A vélemények és értékelések ma sokkal szubjektívebbek, mint eddig bármikor.
    Természetesen önmagamat is beleértve.”
  • 96. SC 2011. szeptember 05. 17:33
    „"(na aban az idoben a legtobjuk meg leventek voltak"
    Ez tökéletesen így van,fiatal srácok,minden harci tapasztalat nélkül.Sajnos ágyútölteléknek használták őket.”
  • 95. SC 2011. szeptember 05. 17:28
    „jocika,tovább,már más a téma:-)Ne ragadj le,pörögj,mint a Vörös Posztó ruhagyár sofőrjei!”
  • 94. szabo1936 2011. szeptember 05. 16:44
    „Meir
    Nem kell nekem a maganak valaszolni mert SC szakmailag igen szepen es reszletesen leirta az akori magyar honvedseg helyzetet es felszereleset.Csak egyet szeretnek meg hoza adni a maga altal emlitet ugynevezet magyar SS alakulatok (hadosztalyok) a legtob esetben csak papiron leteztek mivel a szemelyzete azoknak meg 25% sem erte el akoriban egy hadosztaly kb 10.000 eberbol alt.Es azok kozul nagyon keves volt a szin magyar a legtobjuk svabok voltak.En ismertem sokat kozuluk szemelyesen Nemet orszagban azoknak sem volt harcra kepes felszerelesuk nem is beszelve a kikepzesrol(na aban az idoben a legtobjuk meg leventek voltak)Es sokat az akaratuk elenere osztotak be oda nem voltak onkentesek (freiwillig)”
  • 93. gjozsi88 2011. szeptember 05. 16:37
    „sc
    68!

    "Antall,horn,orbán,meggyesy,gyurcsány/a te fő ideálod.../bajnai?Csak erre kérek épkézláb választ!"

    Ha jól tudom a miniszterelnök nem a legmagasabb közjogi méltóság!
    Másrészt a kritika ,amit Kertész Ákos megfogalmazott őket is, bennünket is.......a magyar nemzetet érinti, teljes egészében!
    Ezért nem a kritizáló a hibás, mert ő semmi mást nem mond ki, mint TÉNYT, hogy még erre sem voltunk képesek!

    A rákod lehet, hogy finom volt, csak semmi nemzetiességet nem tartalmaz.......sőt jól példázza az ideológiátok álszentségét!
    Bort isztok, vizet prédikáltok és mástól várjátok el, hogy vegye a magyar terméket!
    A baj, hogy ezt nem is értetted!
    No comment!”
  • 92. szabo1936 2011. szeptember 05. 16:30
    „Load
    Tisztelt uram
    Felre ertet engem vagy en irtam a hozzaszolast rosz formaban,en nem mondom azt,hogy maga Horthyt antiszemita vagy raszistanak nevezte de magan kivul van egypar hozzaszolo aki azt csinalta it.
    Elnezest kerek a felreertesert.
    Udv es egy szep napot maganak.
    Szabo”
  • 91. SC 2011. szeptember 05. 13:59
    „Nyervogok?:-)
    Hát ez meg milyen szó? Jiddis?
    Tudod mit jelent hogy tank?Nehézpáncélzata,lövege van...Mint írtam,a Toldi,a Nimród önjáró géppuskák voltak,nem tankok!Olvass már utána.Megtalálod a belinkelt oldalakon...A Turánból 1 azaz egy darab készült,prototípus,ami SOHA nem vett részt a harcokban.A Nimródot te páncélvadásznak nevezed?Annyira nem volt használható a T-34-esek ellen,hogy átcsoportosították a légvédelemhez őket...Örülök neki,hogy neked ennyire tetszettek a magyar fegyverek,állandóan dicséred őket!:-)”
  • 90. Yoav-Ben-Meir 2011. szeptember 05. 12:54
    „88-as!
    meg a Manlicher M-31 es puskak is kivalobbak voltak,mint az ugyancsak oi lovesre felszerelt Mauser M-98 Nemet puskak!!”
  • 89. Yoav-Ben-Meir 2011. szeptember 05. 12:52
    „84 SC!
    <moderálva>
    -es meg te nyervogsz un,; "magyargyuloletrol"?????!!!
    te aki meghazudtolod a sajat hazad altal kifejlesztett Toldi konnyuharckocsit,a Turan Nehezharckocsit,es a Nimrod Pancelvadaszt??!!
    de meg "ha" ugy is lenne!!-(de nincsen ugy!!)-a freiwilligen SS diviziok fel voltak szerelve Panzerkampfwagen IV-esekkel-(tigris)-,es Panter tankokkal is!!44 novemberetol Konig-Tiger tankokkal is megerositve!
    a Hanomag,es Sturmgesutz,jarmuvekrol ne is szoljak!!”
  • 88. SC 2011. szeptember 05. 10:26
    „És még egy szó meir.A király géppisztoly a honvédségen belül a rendvédelemnél volt rendszeresítve...Nem a bakák használták...Ők többségében Mannlicher puskákat és M31-et használtak,amik bizony 5 lövésre voltak csak elegendőek.Ezekkel megállítani a csúcstechnikát használó németeket?:-)”
  • 87. SC 2011. szeptember 05. 10:13
    „"A 22. SS lovashadosztály 1944 április 29-én magyar önkéntesekből (többségükben katonaköteles magyarországi németek) állt össze.

    Az egység 1945 februárjában Budapest elesteköor nagy részben megsemmisült. A megmarad rész, mely a gyűrűn kívül volt a 37. SS hadosztályhoz csatlakozott. (Lützow) "
    Hunyadi 25. SS gránátos hadosztály
    A Metapedia wikiből
    Ugrás: navigáció, keresés
    25divss.gif

    "A 25. SS gránátos hadosztály (magyar száma 1.) a z 1944 november 2-i parancs alapján jött létre Zalaegerszeg környékén. A hadosztály főleg magyar honvédekből állt. November végén Neuhammerbe ment kiképzésre, ahol később a 2. magyar ss gránátos hadosztály (26. SS gránátos hadosztály) is létrejött. A két hadosztály 1945 februárjában a XVII magyar fegyveres hadosztályt alkotta. A vörös hadsereg 1945 januári téli támadása a még kiképzésben levő hadosztályt arra kényszerítette, hogy nyugat felé vonuljon, ahol 1945 májusában Attersee környékén, Ausztriában megadták magukat az amerikai csapatoknak."
    A többi SS alakulat is mind 1944.márc.19.-e után alakult,tehát nem volt rá lehetőség,hogy a hazánkat megszálló Wermacht-nak ellenálljanak.Ismét Szabó úrnak van igaza!
    Maradjunk a tényeknél szorosan és értelmezzük helyesen egymás hozzászólásait,nem nehéz!:-)))Ne írj állatságokat,hogy a te szavad járásával éljek...
    Forrásaim:Bombay-Gyarmati-Turcsányi: Harckocsik 1916-tól napjainkig (Zrínyi Kiadó, 1999)
    Wikipedia,http://www.freedom.hu/IIvh/Fegyverek/Magyar/Magyarpancelosok.htm”
  • 86. load 2011. szeptember 05. 10:02
    „79. szabo1936
    http://www.holokausztmagyarorszagon.hu/index.php?section=1&chapter=11_1_3&type=pic”
  • 85. load 2011. szeptember 05. 09:56
    „79. szabo1936
    Tisztelt Szabó Úr,
    Nem kételkedek abban, hogy a Horthy korszaban szerzett élményei helytálóak és igazak, úgy ahogyan azt elmonja.
    Abban viszont kételkedek, hogy a 77. hozzászólásomat helyesen értelmezte.
    1. Visszautasítom, hogy Horthyt "egy antiszemita raszista biggotnak" neveztem. Hol olvasott ön ilyet?
    2. "soha sehol kulfoldon senkitol nem halotam olyan marhasagot,hogy a magyarok felelosek a 2VH ert es a holokust er". Szabó Úr! Ilyet én sem mondtam, csupán arra tértem ki, hogy a magyar csendőrség és adminisztráció tevőlegesen résztvett a deportálások lebonyolításában, ami a Sztójay kormány hatalomra kerülésével kezdődött.
    Ezeket a deportálásokat - a német vereségek és a normandiai partraszállás hatására - 1944 július elején Horthy
    leállítatta. Ezzel a fellépésével mintegy 200 ezer fővárosi zsidó menekült meg. A március 19 és júius között deportált közel 440 ezres vidéki zsidóság nagy része viszont a megsemmisítő táborokban végezte.
    Ennyi és nem több Szabó Úr.
    Nem tehetünk úgy, mintha ebben a bő három hónapban itt sem lettünk volna.”
  • 84. SC 2011. szeptember 05. 09:49
    „Állatságok?.-)
    A tények:A Toldi,a Nimród önjáró géppuskák voltak,nem tankok!.-)Illene nem összetéveszteni velük,mivel hogy CSAK nehézpuskákkal,gépágyúkkal voltak felszerelve.A Toldiból 190 darab készült,mind a keleti fronton szolgált.A Nimródból 145 db készült,keleti fronton szolgált.Turán harckocsi,1 !!! darab prototípus.:-)Nem állt soha harcban.Mivel itthon nem volt belőlük egy sem,fizikai lehetetlenség lett volna ellenállni a Wermachtnak,Szabó úrnak van igaza!”
  • 83. Yoav-Ben-Meir 2011. szeptember 05. 08:06
    „SC!
    na kerem!
    22-ik Freiwillige Kavalerie Division SS Maria Theresia.alakult,; 29.April.1944.-alarendelve a 8-ik SS Florian Geyer hadosztalynak!
    26-ik Freiwillige Panzer Division SS Gombos Gyula.-(Hunyadi SS)alakult,; 9.Mai.1944.
    egy-egy Division hany emberbol is allt??
    -es itt meg nincsen szo,a Magyarokbol-Svabokbol verbuvalt Waffen SS Freiwillige Infanterie divisiokrol!!”
102 hozzászólás
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Informatikai fejlesztéstől több adóhátralék-beszedést vár a NAV

Informatikai fejlesztésekkel igyekszik a növelni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az adóhátralékok beszedését. Tovább olvasom