Kisalföld logö

2017. 02. 19. vasárnap - Zsuzsanna -3°C | 7°C Még több cikk.

Ismét Borsodi Liga

Labdarúgás

A Magyar Labdarúgó Liga (MLL) és a Borsodi Sörgyár Rt. kétéves megállapodást kötött, így a cég lett az élvonalbeli bajnokság új névadó szponzora. A megállapodás szerint Magyarország piacvezető sörgyártója évi 240 millió forinttal támogatja a pontvadászatot. Ez azt jelenti, hogy az MLL-nek – más szponzori összegekkel együttesen – lehetősége nyílik arra, hogy havi hárommillió forinttal járuljon hozzá a klubok költségvetéséhez.


Érdekesség, hogy a cég korábban már szponzorálta az első osztályt, ám két évvel ezelőtt viharos körülmények között megszakadt a kapcsolat. A felek ezt az ügyet azonban lezártnak tekintik.
Kisebb problémát okozott az MLL-nek, hogy négy csapat – a Ferencváros, a Debrecen, a Sopron és a Pécs – a cég versenytársával áll szponzori kapcsolatban, ám mind a négy együttes beleegyezett, hogy ezeket a szerződéseket felbontsák. Az esetleges anyagi károkért az MLL vállalja a felelősséget, mivel szeretnének minden klubbal „egy úton haladni”.
A szerződéssel nemcsak a klubokon belül változik az élet, hanem a pályákon is, mivel a mérkőzéseken számos új program és játék is várja majd a nézőket, valamint ismételten meghirdetik a hónap játékosa címet.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Komoly előnye ellenére óvatos a DVSC

Bár hazai pályán komoly előnyt szerzett a bajnok Debrecen a Hajduk Split ellen a BL-selejtezőben,… Tovább olvasom