Kisalföld logö

2016. 12. 07. szerda - Ambrus -4°C | 2°C

Hűtlen kezelés miatt nyomozás indult a Duna TV-nél

Hűtlen kezelés gyanúja miatt elrendelte a nyomozást a Duna TV és egy magánklinika közti szerződéssel kapcsolatban a rendőrség; az ügyben Ókovács Szilveszter vezérigazgató tett feljelentést - írja a pénteki Magyar Nemzet.

A Duna Televízió és a budapesti Dr. Rose magánklinika 2009. október 20-án kötötte meg az egyezséget, három évre. A megállapodás értelmében a klinika jogosulttá vált arra, hogy a teljes szolgáltatási díjról egy összegben állítsa ki a hároméves ellátás nyolcmillió forint értékű számláját, a tévé pedig vállalta, hogy öt munkanapon belül fizet. A megállapodás melléklete tartalmazza a kedvezményezettek, vagyis a luxusklinika szolgáltatásait igénybe venni jogosultak körét, ezen mindössze négy név szerepel: Cselényi László volt Duna TV-elnöké, az általa kinevezett gazdasági-műszaki főigazgatóé, Szekeres Lászlóé, valamint feleségüké - ismerteti a Magyar Nemzet.

Olvasóink írták

  • 3. SPS 2011. január 15. 07:33
    „Erről csak ez jut eszembe: 8:35-től 8:50-ig
    http://www.youtube.com/watch?v=A1tIfhHLh30&playnext=1&list=PL6D4035C477C0CD3B&index=8”
  • 2. Jandex 2011. január 14. 15:40
    „Kell a hely a "komának"! :)))
    Na és ki fizeti királyunk kezelését?:)))”
  • 1. fióka 2011. január 14. 14:19
    „8milla közpénzből hm.....persze erre is meg lessz a magyarázat csak gyanítom ez csak a töredéke”
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Cserbenhagyásos gázolás Kecskemét közelében

Cserbenhagyásos gázolás történt Kecskemét közelében a régi 5-ös úton csütörtökön, az elütött férfi… Tovább olvasom