Kisalföld logö

2017. 03. 25. szombat - Irén, Irisz 7°C | 12°C Még több cikk.

Hurrá, nyaralunk!

Másfél hónappal az indulás előtt foglaltunk le párommal egy utat az egyik utazási irodánál. Minden rendben volt, július 21-től 30-ig kaptunk lehetőséget, hogy kipihenjük magunkat Görögországban, fejenkénti 60 ezer forint befizetése után. Tájékoztatást csak annyit kaptunk, amennyire szükség volt: mikor indul a busz és honnan. Arról persze nem volt szó, hogy először egy úgynevezett gyűjtőjáratra ülünk fel, ami elvisz bennünket Röszkére, majd ott át kell szállnunk a megfelelő

autóbuszra. Az már csak egy apróság volt, hogy a gyűjtőjárat durrdefektet kapott, így várhattunk egy órát Röszkén, hogy továbbindulhassunk. A határokon is sokat álltunk, de ez természetes ilyenkor. A makedón és a görög átkelőnél a több mint egy óra várakozás után kedves sofőrjeink még félórás pihenőt tartottak, pedig onnan már nagyon közel volt a cél. Igaz, hogy a szállásainkat csak dél körül foglalhattuk volna el, de mégiscsak jobb ott sétálgatni, mint a határon várakozni. De ez volt a kisebb gond... Odaértünk délelőtt 10 óra körül, majd némi szabadprogram után megkaptuk a szobáink kulcsát. Azaz megkaptuk volna, mert kiderült, hogy Pesten valamit elnéztek, és az előttünk nyaralók nem hét éjszakára maradnak, hanem tízre. Ez konkrétan minket érintett, illetve még egy házaspárt. Pk szerencsésebbek voltak, mert volt még az apartmanban egy üres szoba, így megkaphatták azt. Nekünk azonban már nem jutott, így érkezésünk napján, d élután 3-kor azzal ijesztgettek bennünket, hogy sehol sincs üres szoba az egész üdülőfaluban. A reakciójuk pedig csak annyi volt: „Történt már ilyen náluk!” Hát köszönjük szépen! És ezért senkit nem vonnak felelősségre? Végül a kihelyezett idegenvezető talált nekünk egy 2 szobás lakást addig, amíg haza nem utaznak a szobánkban lakók. Mint később kiderült, nagyságrendekkel jobb szállást kaptunk ideiglenesen. Természetesen nem hagytam annyiban, kárpótlást kértem, így ingyen vehettünk részt egy fakultatív programon. Megjegyzem, ha én nem szólok, nem ajánlottak volna fel semmit. Ezek után el lehet képzelni, hogy milyen „jó” volt a nyaralásunk... A hazautazásnál szerencsénk volt, csak egyszer kellett átszállnunk, de volt olyan család, akiknek háromszor is meg kellett tenniük. Remélem, az utazási iroda tanul a hibákból, és nem fordul elő több hasonló eset, bár a tapasztalataim sajnos nem erre utalnak.

Egy csalódott utas
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

NB II: felemás szezonkezdet

Tovább olvasom