Kisalföld logö

2017. 01. 24. kedd - Timót -6°C | -2°C Még több cikk.

Hármasgyilkosság Tompán - Két nő, egy férfi az áldozat

A két nőre a tanyához tartozó istállóban, egy személyautó csomagtartójában találtak rá, a férfit agyonverték.

Hármasgyilkosság történt Tompán - közölte a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője, Nyíkos Tamás csütörtökön az MTI-vel.

Rendkívüli képviselő-testületi ülést hívott össze hétfőre Tompa polgármestere a településen történt hármasgyilkosság miatt.

Belágyi Mihály csütörtökön az MTI-nek azt mondta: az ülésen döntenek majd arról, hogy az önkormányzat milyen segítséget tud nyújtani az áldozatok - a házaspár és 41 éves lányuk - családtagjainak, illetve akkora derül ki, hogy a család miben kéri a városvezetés segítségét.

Tájékoztatása szerint a meggyilkolt 41 éves nőnek két iskolás korú gyermeke van, ők most a nagynénjüknél vannak. Az asszony férje úgy nyilatkozott, hogy nincs szükségük anyagi gyorssegélyre.

A polgármester úgy tudja, hogy a bűncselekmény idején a családtagok közül csak a három későbbi áldozat tartózkodott a tanyán; a 41 éves nő férje munkába ment, a két gyerek pedig iskolában volt.

Belágyi Mihály azt mondta: nem tudni mi állhatott a hármasgyilkosság hátterében. A polgármester a gyilkosság további részleteiről nem kívánt nyilatkozni.
A baon.hu megyei hírportál arról számolt be, hogy a házaspárt és lányukat egy Tompához közeli tanyán ölték meg, még szerda délután. Információik szerint egy nő kereste a családját, de csak 65 éves apját találta meg, vérbe fagyva. A helyszínre hívott körzeti orvos megállapította a halál beálltát és azt, hogy bántalmazásba halt bele a férfi.

Értesítették a rendőrséget, majd elkezdték keresni a férfi 63 éves feleségét és 41 éves lányát. A két nőre a tanyához tartozó istállóban, egy személyautó csomagtartójában találtak rá, ők is bántalmazás miatt vesztették életüket. A hírportál úgy értesült, hogy a tettes elvitte a család autóját.

Meg nem erősített információk szerint a férfit agyonverték, a két nőt pedig leszúrták.

Mihályné Bornemissza Eleonóra, a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője az MTI-nek azt mondta: a rendőrség az elkövetés módjáról, illetve az eszközről a nyomozás érdekében nem nyilatkozik.

Hozzátette, hogy az ügyben több emberen elkövetett emberölés miatt indítottak eljárást ismeretlen személy ellen, a nyomozásba szakértőt is bevontak.

Korábban

Meggyilkoltak három embert szerda éjszaka egy Tompa melletti tanyán.

A helyszínelés jelenleg is tart, a részletekről később adnak tájékoztatást - mondta Nyíkos Tamás főhadnagy.

Meg nem erősített hírek szerint egy Tompa melletti lovastanyán a tulajdonost ismeretlenek agyonverték, feleségét, leányát leszúrták.

Olvasóink írták

22 hozzászólás
12
  • 22. Túrabakancs 2009. november 06. 11:59
    „viperetta335!
    Sajnos nem mindig lehet ligikusan kikövetkeztetni dolgokat, gondoljunk csak Szögi lajos esetére.
    Lényegében gázolás sem történt, mégis hosszú percekig tartott a lincselés. Vannok olyan primitív
    agyak, akiknek a gyilkoláskor endorfin szabadul fel a szervezetében, és az ilyen brutális tetteket bizony
    élvezik. Sok a nyom tehát meglesznek a tettesek, csak az a kérdés mikor. Szerbek esetén nem lesz egyszerű a nyomozás.”
  • 21. viperetta335 2009. november 06. 09:54
    „Nyilván lényeges volna tudni,ha már itt találgatunk,hogy mi tűnt el.Mert a leszámolás talán feltételezné,hogy felgyújtották volna a tanyát,ami célszerű is lett volna meg idejük is lett volna rá,nem zavarta meg őket senki.És akkor kevesebb nyom maradt volna.Viszont egy rabláshoz nem feltétlenül kell agyonverni és legyilkolni mindenkit,le is lehetett volna ütni őket.
    Ám ha az életben maradt családtagokat vagy közülük valakit akarnak elrettenteni vagy sakkban tartani,akkor ahhoz ilyen véres tett kell.Van két gimnazista gyerek,ha az apát akarják valamire kényszeríteni vagy zsarolni,arra ez pont megfelelő tett.”
  • 20. AranyKözépút 2009. november 05. 18:35
    „Döbbenet. Ha egy ilyen elhagyatott tanyán élnék, valószínű, hogy lenne fegyverem, meg riasztóm, meg mindenféle önvédelmi megoldást kitalálnék.
    Lehet, hogy itt is volt, csak fényes nappal nem várták ezt a támadást.
    Ez egyszerűen feldolgozhatatlan....”
  • 19. AHA 2009. november 05. 17:27
    „Való igaz! Lőfegyverre gondoltam.”
  • 18. meir 2009. november 05. 17:19
    „10-es/AHA!
    ....."azt fegyverrel tettek volna..."!!
    Egy jo Rohamkes is Fegyver!!!!!Nem olvastam a cikkben milyen kessel szurtak le a ket szerencsetlen not!!!
    mar megint egy -(szerintem!!)- "megelhetesi" gyilkossag!!-mar hogy nagyon finoman fogalmazzak!!!!
    Ugye a korabbi torvenykezesek idelyen a kotel mint olyan,igenis egy meglehetosen jo visszatarto ero volt!!”
  • 17. Nahááát 2009. november 05. 16:10
    „RONIN! Szerintem meg M Gárdisták voltak. Kb. annyira hiteles infó, mint a tiéd!”
  • 16. RONIN 2009. november 05. 12:23
    „Biztos, hogy már megint a ci... <moderálva> voltak...! ....”
  • 15. Esther 2009. november 05. 12:22
    „Megdöbbentö ez az eset. kivancsi leszek az inditekra. szegeny gyerekek. kitartast kivanok nekik. a rendöresegnek pedig azt hogy mielöbb elfogja a gyilkost vagy a gyilkosokat. egyetertek sturmtiger hozzaszolasaval. az idöt es penzt sem pazarolnek arra hogy milyen allapotba volt,vagy kihallgatasra.”
  • 14. stopper 2009. november 05. 12:18
    „12. sturmtiger
    Nagyon jól beszélsz, maximálisan egyetértek veled!”
  • 13. Túrabakancs 2009. november 05. 11:51
    „Abban az esetben ha kiderül hogy esetleg származásilag kik követték el ezt a szörnyűséget, akkor
    komoly problémával kell majd szembenéznie az adott etnikumnak. Ne legyen igazam!”
  • 12. sturmtiger 2009. november 05. 11:45
    „Az ilyen gyilkosokat a <moderálva> és nem azon gondolkodni vajon miért tehette?milyen lekiállapotban volt mikor elkövette a tettét? kár pazarolni rájuk a szót,erre nincs magyarázat.Az efféle embereknek semmi keresni valójuk a társadalomban csak nyűg a nyakunkon meg ezután is az lesz mert ha meglesznek csak börtön vár rájuk nem az akasztófa amit megérdemelnének.”
  • 11. Szilágyi_Zsolt 2009. november 05. 11:12
    „Nem zárható ki a leszámolás, de én nem lennék meglepődve azon, ha "közönséges" rablógyilkosság lett volna, és az elkövetői körre vonatkozóan sem nagyon tudok másokra gondolni, mint... Mert hát!
    Csapatos agyonverés: kik adják folyamatosan tanújelét primitív, ősemberi indulataiknak?
    Leszúrás: kik azok, akik éjjel-nappal kést hordanak magukkal, rasszista támadásoktól való félelmükben?
    Ettől függetlenül persze lehet, hogy kivételesen nem ŐK voltak a ludasok, de mindenesetre aki képes leszúrni két védtelen nőt, annak... áhh, nem írom le, mert akkor én sem volnék különb ezeknél az állatoknál.”
  • 10. AHA 2009. november 05. 10:30
    „Túrabakancs
    Hát igen,ez a legvalószínűbb.Én mondjuk valójában leszámolásra gondoltam,bár lehet,hogy igazad van.Azt fegyverrel végezték volna el.”
  • 9. Túrabakancs 2009. november 05. 10:24
    „AHA!
    Nem is céloztam semmire az írásoddal kapcsolatban, lehet félreértettél. Mindenesetre furcsa
    az elkövetési mód, miszerint agyonütötték az apát, a többieket pedig agyonszurkálták. Ha
    leszámolás lett volna, azt nagy valószínűség szerint nem késekkel hajtották volna
    végre, inkább fegyverrel. Ezt primtív elkövetők csinálták, akik a végletekig gátlástalanok
    voltak. Bizony vagy külföldiek, vagy .... nem írom ki mert megint rasszistáznak majd egyesek.”
  • 8. Deir_Yassin 2009. november 05. 10:23
    „Ha nem szegín romákok az áldozatok akkor megint le se sza**ják az ügyet.”
  • 7. suzukisv 2009. november 05. 09:37
    „Ez Szörnyű bárki tette is.Soha nem értettem meg az ilyen "embereket?" aki gyilkol.Hogy lehet ezt tenni bárkivel is..milyen indulat van az ilyenekbe?Részvétem a családnak!”
  • 6. klotzild 2009. november 05. 09:26
    „Ez a hír nem lesz nagy szám, mert nem roma gyilosság volt!”
  • 5. AHA 2009. november 05. 09:21
    „Túrabakancs
    Én most nem romákra gondoltam hanem valódi szerbekre.”
  • 4. Túrabakancs 2009. november 05. 09:06
    „Remélem ennél a gyilkosságnál is fel lesznek háborodva a fajvédők és a kormány tagjai, mondom ezt
    annak ellenére, hogy még nem tudni igazán, hogy kik is voltak az áldozatok. Mivel lovastanyán DOLGOZTAK,
    emiatt gondolnám nem a kisebbség tagjait mészárolták le. Talán a másik oldalon állók inkább...
    Azonnal fel kell ajánlani 100-millát a tettesek előkerítése céljából!”
  • 3. AHA 2009. november 05. 09:05
    „Azt sem tartom kizártnak,hogy "szerb vendégmunkások" voltak.
    Jellemző ez a magyarokra?? Abban a térségben nem ez lenne az első.”
22 hozzászólás
12
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Újra készülhetnek a kistelepülések pályázói

Országszerte óriási várakozás övezi az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (ÚMVP) hármas… Tovább olvasom