Kisalföld logö

2017. 12. 15. péntek - Valér 4°C | 8°C Még több cikk.

Halálos baleset: kamion ütközött frontálisan személyautóval

Többen meghaltak, amikor kamionnal ütközött egy személyautó hétfőn a Zala megyei Hahót közelében.


A Zala Megyei Rendőr-főkapitányság ügyelete közölte: a forgalmat elterelik a 74-es főút érintett szakaszáról.

A baleset a Hahót melletti Fakospusztánál történt hétfőn kora reggel, ködös időben. Az első információk szerint a Nagykanizsa irányából Zalaegerszeg felé tartó személyautó vezetője a járművel egyelőre nem ismert okból áttért a szemközti sávba. Ott az autó frontálisan összeütközött egy érkező kamionnal, majd az ütközés miatt több méteres távolságra visszacsapódva, az út mentén a tetejére borult. A kamion az útpadkán félig megdőlve állt meg.

A személyautóban három férfi ült. Az első üléseken utazók a helyszínen meghaltak, a hátul helyet foglaló férfi súlyos sérüléseket szenvedett, őt csaknem egyórás küzdelem után a tűzoltók és a mentők közösen emelték ki a kocsi roncsaiból. A kamion sofőrje nem sérült meg.

Olvasóink írták

  • 5. Mankapunka 2010. szeptember 20. 11:48
    „Még hogy hóemberek nem sétálgatnak Zala megyében az utakon.”
  • 4. Lobbo71 2010. szeptember 20. 10:49
    „duc_de_Orbieu: nem kell ahhoz kiesni a kocsiból. Nemrég volt Ágfalva és Sopron között az a baleset, a hondás srác is azért halt meg, mert nem volt bekötve. Nem esett ki, csak épp túl gyorsan érkezett a feje a műszerfalhoz...”
  • 3. duc_de_Orbieu 2010. szeptember 20. 10:35
    „Én minden esetben bekötöm magamat, még a szomszéd sarokra menet is.....De ma magyarországon rengetegen nem kötik be magukat azon fixa ideát követve, hogy a bekötetlenség életet menthet..... Jó párszor írtam is ide az övellenzőknek ezt:"Arra nem gondol mi van, ha kirepülsz a kocsiból és agyonnyom a saját autód?". Erre soha nem gondolnak bele. Az igaz, hogy 1000-ből 1x életet menthet a bekötetlenség, de fordítva viszont 1000-ből 999 esetben a bekötöttség ment életet....
    A jogsi elvétele semmiféle vissztartó erővel nem rendelkezik, mivel az autó és egyéb más jármű nem jogsival megy. Az autót kell elvenni és basta! Ha meg valamelyik ismerőse a vezetéstől való eltiltás ideje alatt kölcsönadná az autóját, akkor az ismerősét is lesittelni úgy 10 évre gyilkossági kísérletért.
    Amennyiben egyszer magánkézbe adnák a traffipaxot, az elsők között váltanám rá ki a vállalkozásit. A hét hét napján napi 12 órába fogok mérni. A célom az lesz, hogy minnél több ember veszítse el a jogsiját, megismertetve őket a tömegközlekedés "szépségeivel".....:))))))
    A magyar szerint a szabályok azért vannak, hogy legyen mit megkerülni és nem azért, hogy betartsák.
    Mesélhetnék sok mindenről....mesélhetnék a kivilágítatlan kerékpárrosokról, akiekt csak kísérteteknek szoktam gúnyolni, mivel mire észlelné az ember már megvolt a csattanás,s a biciklis meg kísértet lett. Mesélhetnék a kerékpárosok karjelzés nélküli irányválztoztatásáról. A gyalogosok mennek amerre épp látnak, néznek, de nem látnak, 2 egymástól 25 méterre lévő zebrák között félúton átmenni, annyi erő sem lévén bennük,h valamelyik zebrán áttolják a seggüket......
    "Ezt 1988-ban hozta meg Belügyminiszteri Rendelet (és nem törvény(!!!!) formában az utolsó bolsi belügyér.... Azóta érvényben van!!!!! Mert a hatalomnak pénzre van szüksége, más nem indokolja a fenntartását- mivel euro-nonkompatibilis, ostoba, és jogellenes. "

    Na ezért nem veszik el a jogsikat. Ha nincs jogsi, nincs bevétel, így az állam jelenleg nem érdekelt abban, hogy
    jogsielvétellel szankcionálja a közlekedési kihágásokat. Ezért mérnek a 30-as táblánál és nem a főúton. Mert míg ha lemeszelnek egy 30-as táblánál 50-nel, ez már 70%-os sebességtúllépés. Visszont ha főúton kapnak el a 90 helyett 120-al az éppen 33%-os sebességtúllépést jelent. És ez az állam számára aőlyos pénzbeli veszteséget jelent.
    Jogellenes?Aha. Ezek szerint joguk van a szabálytalankodóknak megölni hat embert a közlekedési szabályok semmibevételével?
    A magyar szerint a szabályok azért vannak, hogy legyen mit megkerülni és nem azért, hogy betartsák.
    Én bevezetném: városban 30, városon kívül 50, na jó lehet 60, autópályán 90 km, illetve autóúton 70 km lehet a megengedett maximális sebesség. Megengedett tűréshatár 10%, aki ezt túllépi, attól a helyszínen jogsielvétel és egy év eltiltás a vezetéstől automatice. Második esetben már két év az eltiltás, harmadik esetben pedig már év az eltiltás ideje. Akik meg nem tanulnak még ebből se, s negyedszer is elveszik, nos őket a vezetéstől örökre eltiltani. Ha vezetnek a jogsielvétel ideje alatt, 3 év letöltendő börtön. Ha balesetet is okoznak a büntetési tétel 5 évre emelkedik, sérülés okozása 10 év, halál 20 év börtönnel való jutalmazása.

    Na ilyen szabályok bevezetése után rend lenne a magyar közlekedésben....Mert a magyar csak a tiltásokból, súlyos büntetésekből ért...”
  • 2. Don_Calo 2010. szeptember 20. 08:45
    „ja, mégis csak friss hír, lehet tévedtem? de így írnak a yardon is, szó szerint? és az MTI onnan veszi szó szerint?”
  • 1. Don_Calo 2010. szeptember 20. 08:40
    „Beolvasták ezt a MMR, Lendva rádiJÓban ezt az amúgy már országos és nem is annyira friss MTI hírt, ám "Csé" azt állította, "most kapták a Z.M. RFK-tól"! - Így szó szerinti (újságírói) változatban!?! ;-) (Elnézést nem a balesetne mosolyogta, csak "Pandúrovácskán".
    Itt olvasták be:
    ... Google falle: " MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva,
    Tags: MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva, MMR, Lendva, Lendva, MMR, Lendva,

    (Benn lehet a Zalai Hírlapban is, inkább onnan volt, ha nem az MTI...)”

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Halálfélelmem volt tőled, Miklós! -Szembesítették Baloghot Hagyóval

Szembesítették a BKV volt vezérigazgatóját az MSZP volt főpolgármester-helyettesével, Balogh Zsolt… Tovább olvasom