Kisalföld logö

2016. 12. 03. szombat - Ferenc, Olívia -3°C | 4°C

Gyümölcs, értékesítés, marketing

A minőségi áru-előállítás irányába kell elmozdulnia a magyar gyümölcstermesztésnek az ország uniós tagságát követően – jelentette ki a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács ügyvezető igazgatója.
A szakember közölte: az agrárkormányzat által a múlt hét végén bejelentett intézkedést, miszerint a meggy és a bogyós gyümölcs szervezett értékesítésére 150 millió forintos piaci marketingre felhasználható támogatást ad, igen kedvezőnek tartja.

Ez az intézkedés Mártonffy Béla szerint egy folyamat kezdetét jelezheti. A magyar gyümölcsök eladását ugyanis marketingeszközökkel kell segíteni ahhoz, hogy az eddiginél jobb piaci pozíciókat lehessen elérni. Emellett az ügyvezető igazgató úgy véli, hogy a magyar gyümölcstermesztőknek nem a kommersz ipari alapanyag-termelést kell előnyben részesíteniük, hanem a minőségi, friss, úgynevezett tálcázott termékek előállítását.
Mártonffy Béla elmondta: annak érdekében, hogy a magyar gyümölcsök piacra jutása már jövőre kedvezőbb legyen, a magyar szakmaközi szervezet és terméktanács francia társszervezetével közös, marketinget támogató programra nyújtott be pályázatot az EU illetékes szervezetéhez. Amennyiben ezt elfogadják, úgy 150–200 millió forinthoz juthat erre a célra a terméktanács.

(mti)
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Háromezer fellépő várja az érdeklődőket

Mégis elkezdődött a Művészetek Völgye fesztivál. A kezdés előtti utolsó napokban még arról szóltak a… Tovább olvasom