Kisalföld logö

2017. 05. 26. péntek - Fülöp, Evelin 12°C | 22°C Még több cikk.

Felmondási hullám követi Simicska ügynökvádját

A Magyar Nemzet és a Hír Tv munkatársai közül sokan a menekülőutat keresik, és többen a március 15-én induló új állami hírtévénél köthetnek ki.
Több újságíró és szerkesztő felmondásra készül a Magyar Nemzetnél és a Hír TV-nél, miután a tulajdonos, Simicska Lajos a Mandiner.hu-n keresztül lényegében ügynökvádat fogalmazott meg Orbán Viktorral szemben - írja a Népszabadság.

Simicska Lajos vasárnapi nyilatkozata után "döbbent csönd" telepedett mindkét szerkesztőségre – mondták a lapnak az ott dolgozó munkatársak. A Hír Tv egyik munkatársa szerint a stáb azt várta, hogy a február 6-i ámokfutás után Simicska Lajos egy idő után lecsillapodik és megköveti Orbánt, de a vasárnapi nyilatkozat ennek ellenkezőjére utalt.

A Magyar Nemzet és a Hír Tv munkatársainak túlnyomó többsége elkötelezett jobboldali és nyílt Fidesz-támogató, ezért számukra lelkiismereti problémát jelent, hogy tulajdonosuk nyíltan támadja Orbánt, és erről nekik is a vezető hírek között kell beszámolniuk. Egymás közt elimseréssel beszélnek arról, aki önként távozott a médiabirodalomból.

A Hír Tv-s forrás szerint a médiacsoport több munkatársa már felvette a telefont, hogy van-e hely a március 15-ével induló állami hírcsatornánál, a Magyar Rádiónál vagy akár Széles Gábor médiacégeinél, a Magyar Hírlapnál és az Echo TV-nél.

A Népszabadság úgy tudja, hogy a Simicska-médiából távozó vezetők és újságírók heteken belül az újragondolt köztévénél köthetnek ki.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Borotvapengével akarta megvágni a börtönőrt egy fogvatartott

A vádlott egy borotvából kiszerelt pengével a kezében kinyúlt az ételkiadó nyíláson és a börtönőr… Tovább olvasom