Kisalföld logö

2017. 02. 26. vasárnap - Edina -1°C | 9°C Még több cikk.

Feljelentést tett, mert nem izgatta fel a szextelefon

A panaszirodához fordult az a norvég férfi, akit nem elégített ki a szextelefonon fojtatott beszélgetés.
Évente több ezer panasz érkezik a Norvég Fogyasztói Irodába, a bejelentések többsége a megszokott témákat érinti, akad azonban néhány igazán különleges eset is. A fogyasztók jogait védő szervezethez fordult például az a norvég férfi, aki nem volt megelégedve egy szextelefon beszélgetéssel.

A panaszos állítása szerint egyáltalán nem izgult fel a párbeszédtől, és ezért nem akarta kifizetni a később kiküldött számlát. Az iroda alkalmazottja azt ajánlotta a csalódott férfinak, először a szolgáltató céggel vegye fel a kapcsolatot, és velük próbálja meg elintézni az ügyet.

Egy másik alkalommal felháborodott telefonálók azt állították, egér van az általuk vásárolt cornflakes-es dobozban. A rémült vevők nem merték kibontani a csomagolást, végül a gyártó vállalat helyszínén került sor a veszélyes műveletre, a dobozban azonban nyoma sem volt semmilyen egérnek.

Gyakran panaszkodnak az állampolgárok arra is, hogy a valóságban nem olyan gusztusosak a megvásárolt élelmiszer termékek, mint a csomagolások fényképein, időnként pedig az a baj, hogy a panaszt tévők nem vesztettek annyit súlyukból a diétás termékek fogyasztása után, mint amennyit a reklámok ígértek számukra.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Rangadót bukott a Gyirmót

labdarúgás nb II, nyugati csoport Tovább olvasom