Kisalföld logö

2017. 03. 29. szerda - Auguszta 5°C | 21°C Még több cikk.

Erős a reklámok hatása Magyarországon

A magyarok vásárlási döntéseire az európai átlagnál jobban hat a tévében és a nyomtatott sajtóban látott hirdetés, valamint egy márkáról vagy vállalatról szerzett korábbi tapasztalat – áll az egyik nagy piackutató vállalat felmérésében.
A hagyományos médiareklám minden harmadik megkérdezett magyar felnőttet befolyásol, amikor hitelfelvételről, vagy banki szolgáltatás igénybe vételéről van szó. Mp3-lejátszó, mobiltelefon, ruházati divatcikkek vagy súlycsökkentő termékek vásárlásánál is legalább minden negyedik válaszadó figyelembe veszi a tévében vagy újságokban látott hirdetéseket – állapítja meg az ACNielsen cég közelmúltban nyilvánosságra hozott felmérése. Az európai átlagos mutatók ennél alacsonyabbak.

Magyar sajátosság, hogy többet számít a korábbi tapasztalat, mint más európai országokban. Autót vagy mobiltelefont a magyar válaszadók 44-44 százaléka szerez be úgy, hogy előző beszerzésére hivatkozik.
A magyarországi vásárlásoknál mind nagyobb szerepet játszik az internet. Nyaralás vagy szabadidős program előkészítésénél a netezők 71, banki ügyek intézése és hitelfelvétel esetén 63 és 62, mobiltelefon vagy Mp3-lejátszó vásárlását megelőzően 60, illetve 57 százaléka néz körül a világhálón – áll az ACNielsen piackutató közleményében.
Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Erdei hetedszer

Ökölvívás

Az esélyeknek megfelelően ismét megvédte címét Erdei Zsolt, a Boksz… Tovább olvasom