Kisalföld logö

2017. 12. 13. szerda - Luca, Otília 0°C | 9°C Még több cikk.

Emberi hangon

Telefonfülkéből szerettem volna felhívni egy telefonszámot. Azt hinné az ember, hogy ez egy természetes dolog. De nem mindig olyan egyszerq. Bedobtam a pénzt, majd tárcsáztam, többször is megpróbáltam, de körülbelül 3–400 forintomat elnyelt a fülke, telefonálni persze nem tudtam. Ezután felhívtam a T-Com diszpécserszolgálatát, hogy panaszomat elmondjam, ahol először felvette egy hölgy, továbbkapcsolt néhányszor, majd letették. Újra próbálkoztam, felvette egy úr, aki durván beszélt velem, majd letette. Ezután újra próbálkoztam, amikor egy hölgy vette fel a telefont, aki már tisztelettudóan, normálisan, emberhez méltóan beszélt velem, és elmondta, hogy nyújtsak be egy kérvényt és visszakapom a pénzem. Mindebből látszik, hogy van még olyan ember, aki emberhez méltóan tud viselkedni és beszélni. Úgy gondolom, hogy a munkájukból adódóan az ügyféllel nemcsak feladatuk, hanem kötelességük is a megfelelő hangnemet megütni. Minden embernek joga van, hogy emberhez méltóan beszéljenek vele!

Név és cím a szerkesztőségben

hirdetés

Kövessen minket, kommentelje híreinket a Kisalfold.hu Facebook oldalán!

hirdetés

hirdetés

A címoldal témái

Önnek ajánljuk

Neonáci tüntetőkkel csapott össze a cseh rendőrség

A dél-morvaországi metropolis polgármesteri hivatala által korábban engedélyezett akció keretében a… Tovább olvasom